Taksi Helsingin kuski osoittaa taas kuuluisaa ammattitaitoaan https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/658cfba2-b351-43a3-9dde-16991350af69
Taksi Helsingin kushiro vauhdissa taas
7
518
Vastaukset
- Anonyymi
Taksi Helsinki 1622.
- Anonyymi
Taksi Helsinki – Luottamuksesi arvoinen.
Eli arvoton, koska ei voi luottaa.
- Anonyymi
Somali istuu terassilla aamutuimaan?😅😆😁
- Anonyymi
Taitaa olla kuski itse. Ei tiedä onko aamu vai yö. Katpensaan lehtiä on taas pureskeltu koko päivä.
- Anonyymi
Uusi sähkömarsu saanut vähän osumaa. Isäntä tyytyväinen.
- Anonyymi
Isäntä ei ole läheskään yhtä tyytyväinen kuin Suomi24 taksipalstalaiset, jotka ovat saaneet tärkeää ja päräyttävää keskustelunaihetta. Ja parasta kaikessa: se oli kallis sähkömarsu joka sai siipeensä. Mahtaa vituttaa! Ihanaa!
- Anonyymi
Kertakos toi ensimmäinen, kun betoniporsaan päällä pönöttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984