Taksi Helsingin kuski osoittaa taas kuuluisaa ammattitaitoaan https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/658cfba2-b351-43a3-9dde-16991350af69
Taksi Helsingin kushiro vauhdissa taas
7
562
Vastaukset
- Anonyymi
Taksi Helsinki 1622.
- Anonyymi
Taksi Helsinki – Luottamuksesi arvoinen.
Eli arvoton, koska ei voi luottaa.
- Anonyymi
Somali istuu terassilla aamutuimaan?😅😆😁
- Anonyymi
Taitaa olla kuski itse. Ei tiedä onko aamu vai yö. Katpensaan lehtiä on taas pureskeltu koko päivä.
- Anonyymi
Uusi sähkömarsu saanut vähän osumaa. Isäntä tyytyväinen.
- Anonyymi
Isäntä ei ole läheskään yhtä tyytyväinen kuin Suomi24 taksipalstalaiset, jotka ovat saaneet tärkeää ja päräyttävää keskustelunaihetta. Ja parasta kaikessa: se oli kallis sähkömarsu joka sai siipeensä. Mahtaa vituttaa! Ihanaa!
- Anonyymi
Kertakos toi ensimmäinen, kun betoniporsaan päällä pönöttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741