Karavaanari mallia 2023

35

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karavaanarilla ei kiirettä

      • Anonyymi

        "Karavaanarilla ei kiirettä"

        Muilla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Karavaanarilla ei kiirettä"

        Muilla on

        No sehän on niiden, joilla kiire on, ongelma. Minkä karavaanari sille voi?
        Pitää osata lähteä ajoissa ja muutenkin vähän oppia elämään, ettei kiire ole se, joka hallitsee elämää. Suomessa ei missään ole niin paljon liikennettä, etteikö maanteille kaikki nykyiset liikkujat sovi helposti. Tilapäisiä hidastuksen liikenteessä aina tulee ja lähes poikkeuksetta niistä tulee ongelmia näiden kiireisten ja osaamattomien vuoksi.


    • Anonyymi

      Jos ajaa nopeusrajoitusten mukaan ei tarvi huolehtia taakse tulleista. Koskee nykyisiä ja entisiä karavaanareita.

      • Anonyymi

        Höpö höpö ja vielä kerran höpöhöpö. Vaikka ajat 80 rahoituksella satasta niin kyllä vaan taakse tullaan kärkkymään ohitusta.


      • Anonyymi

        Karavaanari ajaa 60 - 70km/h ja muut 100km/h. Kyllä silloin tulee huolehtia taakse tulleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karavaanari ajaa 60 - 70km/h ja muut 100km/h. Kyllä silloin tulee huolehtia taakse tulleista.

        En minä ole mitenkään velvoitettu huolehtimaan takana tulijoista vaikka ajan 70km/h.
        Mulla on vanha asuntoauto joka ei ole mikään huippu ajettava, meteliä riittää ja pienitehoinen kone.
        Vielä kun ohjauksessa klappia ja painopiste korkealla niin olen tullut siihen tulokseen että turvallisin ajonopeus kuivalla kesäkelillä on 70km/h.
        Minusta pääseekin helposti ohi ilman että täytyy ohittajan nostaa nopeus ylinopeuden puolelle.


    • Anonyymi

      Jos et osaa/uskalla ohittaa hitaampaa karavaanaria, niin jonoahan siitä syntyy. Kannattaa opetella, niin kaikilla kaikilla on mukavampaa.
      Sama juttuhan se on raskaan liikenteenkin ajoneuvojen kohdalla, joiden ohittaminen onkin jo jonkin verran haastavampi juttu. Miten olet pärjännyt niiden kanssa?

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Neuvo vielä se, että kuinka ohitat jos sinun ja karavaanarin välissä on 1, 5 kilometrin autojono?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo. Neuvo vielä se, että kuinka ohitat jos sinun ja karavaanarin välissä on 1, 5 kilometrin autojono?????

        Mene neuvomaan sitä takana ajavaa äläkä puutu karavaanarin ajamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo. Neuvo vielä se, että kuinka ohitat jos sinun ja karavaanarin välissä on 1, 5 kilometrin autojono?????

        Kohtapa keksiä ihan itse.
        Vihje: Mitä, jos tekisit niinkuin teet jonossa, jossa raskas ajoneuvo on ensimmäisenä vastaavan laisessa jonossa.


    • Anonyymi

      Kauheaa kun oli pitkiä autojonoja Mutta onneksi sain ajaa ensimmäisenä

    • Anonyymi

      Tuo yhdistelmä liikkuu kyllä niin hitaasti, että tämä Arto777:kin uskaltaa varmasti sen ohittaa eikä jää jonoa keräämään sen taakse. Uskoisin…

    • Anonyymi

      Minä yleensä vedän sellaista 70 m/h vaunuani. Samalla katselen maisemia. Katsos kun ei ole kiirettä.
      Saa kivan jonon , jos sattuu vielä rekka-auto perään, niin saamme tehdä yhdessä pitkän jonon.
      Yhteispelillä se onnistuu parhaiten.
      Velkaset Teslakuskit finnit pullistuu naamassa , kun ei ehdi vekseliä maksamaan eräpäivänä

      • Anonyymi

        Pitää vain välillä puhdistaa niitä putkia eli ohituskaistan kohdalla hanat auki.
        Mitä jyrkempi mäki sen paremmin lähtee kokkareet pakoputkesta.


    • Anonyymi

      Se jono taitaa tulla siitä kun ajetaan siihen taakse odottamaan, että karavaanari menis johonkin sivuun. Ei muuten mene sen vuoksi, että joku tulee taakse kerryttämään sitä jonoa. Menkää itse johonkin parkille muutamaksi minuutiksi ja lähtekää sitten.

    • Anonyymi

      En pääse matkakulkimenillani ohi vaikka on ohjelmoitu Fordi !!!

    • Anonyymi

      Ole Palstavahti joskus selvinpäin jos se ohitus sit onnistuisi

      Säälimme alkoholistia

    • Anonyymi

      Käytin ransun kytkimenvauhtipyörän päivityksessä, ja myöntää täytyy erilailla käyttäytyy liikkeelle lähtiessä . Nyt pitää opiskella uudet ajotavat . 111.euroa otti alkoholisti velini.

      Säälimme alkoholistia

    • Anonyymi

      Oliko sinulla Palstavahti rahaa noin paljon, että pystyit maksamaan ,. Vai menikö laskuri Santarderin piikkiin kuten normaalisti menee.

      Säälimme Palstavahtia

    • Anonyymi

      Ei minulla rahaa ollut. Sandarder maksoi.

      Fiatin vikalistani remontit ovat vielä hoitamatta kuntoon
      Ei ole rahaa

      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Tässä listani, ei ole rahaa remonttiin


      Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

      Ei koskaan Fiatia

      VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
      6900 km ulkooven toppari irtosi
      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

      Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

      Rumatikki sökähti


      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Asuntovaunu ja -auto ovat liikkuvia käymälöitä. Niiden paikka on käymäläosastolla.

    • Anonyymi

      Minun Elnakki ei liiku . Ei ole rumatikki keliä ja vielä kun tarvisi ehjätä Viiiu
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla

      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti

      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Jokinen on taas lataamojakson jälkeen täynnä virtaa.

    • Anonyymi

      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi


      Palstavahti Joksu Kuopiosta

    • Anonyymi

      Kara vaanareilla on vetoautossaan kuskinpenkkiin rakennettu aanustappi.
      7. ylikoko sulkijalihakseen nähden, siks ne on aina vähän vihasen näkösii. Kuivana.

      T: Mustang-sika

    • Anonyymi

      Nyt ei ole rumatikki kelit

      Säälimme Palstavahtia

    • Anonyymi

      Uudenkin Ducaton nopeusmittari valehtelee melkein 10%.

      • Anonyymi

        Aanustappi kertoo apso luuttisen totuuden. Kuivanakin.


      • Anonyymi

        Mitä väliä nykyään, kun jokaisella onkäytettävissä todellisen nopeuden näyttävä mittari. Ei se tosin taskussa paljoa hyödytä.
        Mut tosiaan itse olen ajanut viimeiset 15 vuotta navin tai kännykän näyttämän todellisen nopeuden mukaan. Muista en tiedä.


    • Anonyymi

      Kyllä oli tänään komia näky kun edessä päin oli piiitkä suora, lähes silmänkantamattomiin suoraa tietä. Koko suora autoja täynnä, etummaisena häämötti jotain valkeaa ja keikkuvaa😊, siellä meni karavaanari vaunua vetäen.
      En ole noin pitkää jonoa pitkään aikaan nähnytkään.
      Minun taakseni alkoi myös kertymään jonoa eli jono vaan piteni meidän karavaanareiden ansiosta.

      • Anonyymi

        Kun ei edes piiiitkä suora riitä, että perässäajava uskaltaisi ohittaa, niin ei kannata ihmetellä jos jonoa syntyy….


    • Anonyymi

      Sekös köyhää v...ituttaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2187
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1982
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. 166
      1255
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe