Osaatteko vaunun kanssa peruuttaa?

Anonyymi-ap

No ettepä tietenkään. Oon nähäny niin paljon näitä *itun linkkuperuuttajia ettei sekaan mahdu yhtään joka osaisi peruuttaa. .paitsi minä, oon ajanut täysperää yli neljäkytävuotta ja siinä ajassa enemmän takaperin kuin yksikään karavaanari, tuo stryroxikopin vetäjä

33

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pullukka alkaa olemaan vauhdissa. koita pysyä puukengilläsi pystyssä. Nilkkasi vääntyy helposti

    • Anonyymi

      Jaa, että ajanut rekkaa linkkuun enemmän kuin karavaanari koko ikänsä aikana.
      No saavutushan se on sekin.

    • Anonyymi

      Täysperän peruuttaminen onkin helpompaa kun sitä peruutetaan kuin pelkkää autoa. Mutta jos laitetaan vetoautosi perään keskiakseliperävaunu, niin vasta sitten olet samalla viivalla karavaanarien kanssa. Jos sinut laitetaan umpipakuauton rattiin ja pitäisi peruuttaa kevytperäkärryä, niin taitaisi pukata tuskan hiki pintaan.

    • Anonyymi

      On todella helppoa , pullukka.

    • Anonyymi

      Lihapiirakka makkaralla. paljon kurkkusalaattia mukaan. pullukka

    • Anonyymi

      Täällä nyt viisaat yrittää kampittaa vanhaa ja kokenutta rahtaria
      On kuulkaas yli 40 vuoden aikana tullut peruutettua yhtä sun toista.
      Koittakaa nyt edes kerran vaikka vahingossa osua eka kerralla camping ruutuun.

      • Anonyymi

        Onhan sitä matkailuvaunua tullut peruuteltua 40 vuotta ja osuu kerralla peruuttaen vähän hankalampaankin paikkaan. Tuosta taidosta on saatu vähän kiiltävämpääkin prenikkaa.


    • Anonyymi

      Oletko pessyt rahtarin takkisi , vai on alkuperäinen takki menossa. Haisee pa.skalle

    • Anonyymi

      Se mitä 40 vuotta täysperän ratissa on sinua koulinut peruutuksessa, olet ehkä joutunut antamaan meille maan matosille tasoitusta, muissa asioissa.

      Aika paha olo sulla näyttää olevan, tiedä sitten onko tullut liiallisesta peruuttamisesta vaiko mistä, mutta kaikkea hyvää kuitenkin sinulle. Toivottavasti löydät onnellisuuden vielä elämääsi.

    • Anonyymi

      Kerroppas aloittaja miten sen vaunun kanssa peruutetaan ja miksi. Voisit antaa sellaisen kurssin nyt heti tänne niin voitaisiin arvioda, että osaatko itsekään. Pitäisi noilla kokemuksilla osata kertoa miten se tapahtuu.

      • Anonyymi

        Urittäkääs nyt urvelot oppia ihan itse peruuttamaan, aina kun ei voi ajaa pelkästään eteenpäin vai valitsetyrko onnettomat puusilmät aina sellaisem öeirintädluen mihin voi vsunun ajas psikoileeen peruuttamatta ja pois lähteä sjamslla eteenpäin🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urittäkääs nyt urvelot oppia ihan itse peruuttamaan, aina kun ei voi ajaa pelkästään eteenpäin vai valitsetyrko onnettomat puusilmät aina sellaisem öeirintädluen mihin voi vsunun ajas psikoileeen peruuttamatta ja pois lähteä sjamslla eteenpäin🤣🤣

        +2 promillea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urittäkääs nyt urvelot oppia ihan itse peruuttamaan, aina kun ei voi ajaa pelkästään eteenpäin vai valitsetyrko onnettomat puusilmät aina sellaisem öeirintädluen mihin voi vsunun ajas psikoileeen peruuttamatta ja pois lähteä sjamslla eteenpäin🤣🤣

        Älä yritä kirjoittaa viestiä ajaessasi, sehän on laissa kiellettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urittäkääs nyt urvelot oppia ihan itse peruuttamaan, aina kun ei voi ajaa pelkästään eteenpäin vai valitsetyrko onnettomat puusilmät aina sellaisem öeirintädluen mihin voi vsunun ajas psikoileeen peruuttamatta ja pois lähteä sjamslla eteenpäin🤣🤣

        Siinä se nähtiin eipä ollu neuvojaksi siis ei osaa itsekään.


    • Anonyymi

      Olin erään rekkamiehen matkassa pääkaupunkiseudulla .Ajon aikana ukko luki kuormakirjaa, puhui kännykkään, poltti tupakkaa. Ihmettelin ääneen! Pieni palkka ,vaikka noin monta rautaa tulessa.Eikä lie rangaistava teko, eihän?

      • Anonyymi

        Kännykkään saa puhua kunhan ei pidä kännykkää kädessään.


      • Anonyymi

        Jos sinä ajat itse autoa ja kaivat nenääsi niin sekin voi olla rangaistava teko..sillä jos nenän kaivamisesta aiheutuu vaaraa muille liikenteelle.


      • Anonyymi

        Olisit soittanut poliisit paikalle. Olisit päässyt todistamaan.


    • Anonyymi

      No en olisi ihan kauhean ylpeä jos olisin koko ikäni ollut persvako rekkamies. Ei tuo peruuttaminen ole mikään erityistaito ja jokainen sen oppii jos vähän harjoittelee.

      • Anonyymi

        Mutta minä olenkin rahtarivenkä mikään rekamirs.


      • Anonyymi

        Pekeke kun jollain ajokortti kymmeniä vuosia ja vaunua vetäneet myös ksusn eikä tapahdu mitään muta kun vaunul inkkuun🤣


    • Anonyymi

      Eihän nämä muka rekkamiehet tiedä peruuttamisesta mitään ennen kuin peruuttavat pitkää ja pitkäakselivälistä vaikka sprintteriä jossa perässä lyhy akselivälinen vaunu, vaikka boksi. Liian pitkät ja lyhyet akselivälit tekee tepposet kaikenosaavalle rekkapellelle. Onneksi kaikki ei liikenteessä ole näitä kaikenosaajia, edes rekan ratissa.

      • Anonyymi

        Mikä se onkaan Poksin akseliväli ?? Kerro kun toit asian esille..


      • Anonyymi

        Voi *ittu mikä pelle. Mulle ei oo mikään vierasta peruuttaa olipa akselivälit ihan mitä vaan. Se pitää olla perstuntuma, silmät ja arvio millä pelataan. Ajapas itse yli neljäkytä vuotta kuorma-autoja ja rekkoja laidasta laitaan niin tiedät mitä se on muta et taida olla iältäskään vielä neljäkymmentä kun tuommoisia kirjoittelet.


      • Anonyymi

        Haloo, täytyy olla aika tumpelo jos ei osaa peruuttaa sprintterin ja jonkun poksin tyylisen vaunun kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo, täytyy olla aika tumpelo jos ei osaa peruuttaa sprintterin ja jonkun poksin tyylisen vaunun kanssa!

        Joo se on tosi helppoa, ei tarte kun panna vaihde R :lle ja antaa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi *ittu mikä pelle. Mulle ei oo mikään vierasta peruuttaa olipa akselivälit ihan mitä vaan. Se pitää olla perstuntuma, silmät ja arvio millä pelataan. Ajapas itse yli neljäkytä vuotta kuorma-autoja ja rekkoja laidasta laitaan niin tiedät mitä se on muta et taida olla iältäskään vielä neljäkymmentä kun tuommoisia kirjoittelet.

        Et edes tiedä mitä tarkoittaa akseliväli.. ei kannata viisastella jos ei mistään tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes tiedä mitä tarkoittaa akseliväli.. ei kannata viisastella jos ei mistään tiedä mitään.

        Ite et tiedä eroa nettitilauksen peruuttamisella ja täysperävaunun lastaussillalle peruuttamisella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on tosi helppoa, ei tarte kun panna vaihde R :lle ja antaa mennä.

        Meillä elnakissa peruutuskamera, sillä sen voi saada kerran kesässä takaperin ruudusta pois, jos ei löydy ämmäparkkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite et tiedä eroa nettitilauksen peruuttamisella ja täysperävaunun lastaussillalle peruuttamisella!

        Kyllä ne täysperävaunut on tähän asti peruutettu lastaussiltaan aikä lastaussillalle. Taas jäit kiinni tietämättömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne täysperävaunut on tähän asti peruutettu lastaussiltaan aikä lastaussillalle. Taas jäit kiinni tietämättömyydestä.

        Eli siis törmätään lasyaussiltaam, niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis törmätään lasyaussiltaam, niinkö?

        Siinä on se ero, että amatöörisuhaajat peruuttaa lastaussiltaan, kun ammattikuljettajat lastaussillalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on se ero, että amatöörisuhaajat peruuttaa lastaussiltaan, kun ammattikuljettajat lastaussillalle.

        Sä et osaa, usko jo. Älä kuuntele muiden juttuja ne kusettaa sua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe