No ettepä tietenkään. Oon nähäny niin paljon näitä *itun linkkuperuuttajia ettei sekaan mahdu yhtään joka osaisi peruuttaa. .paitsi minä, oon ajanut täysperää yli neljäkytävuotta ja siinä ajassa enemmän takaperin kuin yksikään karavaanari, tuo stryroxikopin vetäjä
Osaatteko vaunun kanssa peruuttaa?
34
474
Vastaukset
- Anonyymi
Pullukka alkaa olemaan vauhdissa. koita pysyä puukengilläsi pystyssä. Nilkkasi vääntyy helposti
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17920863q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jaa, että ajanut rekkaa linkkuun enemmän kuin karavaanari koko ikänsä aikana.
No saavutushan se on sekin. - Anonyymi
Täysperän peruuttaminen onkin helpompaa kun sitä peruutetaan kuin pelkkää autoa. Mutta jos laitetaan vetoautosi perään keskiakseliperävaunu, niin vasta sitten olet samalla viivalla karavaanarien kanssa. Jos sinut laitetaan umpipakuauton rattiin ja pitäisi peruuttaa kevytperäkärryä, niin taitaisi pukata tuskan hiki pintaan.
- Anonyymi
On todella helppoa , pullukka.
- Anonyymi
Lihapiirakka makkaralla. paljon kurkkusalaattia mukaan. pullukka
- Anonyymi
Täällä nyt viisaat yrittää kampittaa vanhaa ja kokenutta rahtaria
On kuulkaas yli 40 vuoden aikana tullut peruutettua yhtä sun toista.
Koittakaa nyt edes kerran vaikka vahingossa osua eka kerralla camping ruutuun.- Anonyymi
Onhan sitä matkailuvaunua tullut peruuteltua 40 vuotta ja osuu kerralla peruuttaen vähän hankalampaankin paikkaan. Tuosta taidosta on saatu vähän kiiltävämpääkin prenikkaa.
- Anonyymi
Oletko pessyt rahtarin takkisi , vai on alkuperäinen takki menossa. Haisee pa.skalle
- Anonyymi
Se mitä 40 vuotta täysperän ratissa on sinua koulinut peruutuksessa, olet ehkä joutunut antamaan meille maan matosille tasoitusta, muissa asioissa.
Aika paha olo sulla näyttää olevan, tiedä sitten onko tullut liiallisesta peruuttamisesta vaiko mistä, mutta kaikkea hyvää kuitenkin sinulle. Toivottavasti löydät onnellisuuden vielä elämääsi. - Anonyymi
Kerroppas aloittaja miten sen vaunun kanssa peruutetaan ja miksi. Voisit antaa sellaisen kurssin nyt heti tänne niin voitaisiin arvioda, että osaatko itsekään. Pitäisi noilla kokemuksilla osata kertoa miten se tapahtuu.
- Anonyymi
Urittäkääs nyt urvelot oppia ihan itse peruuttamaan, aina kun ei voi ajaa pelkästään eteenpäin vai valitsetyrko onnettomat puusilmät aina sellaisem öeirintädluen mihin voi vsunun ajas psikoileeen peruuttamatta ja pois lähteä sjamslla eteenpäin🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urittäkääs nyt urvelot oppia ihan itse peruuttamaan, aina kun ei voi ajaa pelkästään eteenpäin vai valitsetyrko onnettomat puusilmät aina sellaisem öeirintädluen mihin voi vsunun ajas psikoileeen peruuttamatta ja pois lähteä sjamslla eteenpäin🤣🤣
+2 promillea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä kirjoittaa viestiä ajaessasi, sehän on laissa kiellettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se nähtiin eipä ollu neuvojaksi siis ei osaa itsekään.
- Anonyymi
Olin erään rekkamiehen matkassa pääkaupunkiseudulla .Ajon aikana ukko luki kuormakirjaa, puhui kännykkään, poltti tupakkaa. Ihmettelin ääneen! Pieni palkka ,vaikka noin monta rautaa tulessa.Eikä lie rangaistava teko, eihän?
- Anonyymi
Kännykkään saa puhua kunhan ei pidä kännykkää kädessään.
- Anonyymi
Jos sinä ajat itse autoa ja kaivat nenääsi niin sekin voi olla rangaistava teko..sillä jos nenän kaivamisesta aiheutuu vaaraa muille liikenteelle.
- Anonyymi
Olisit soittanut poliisit paikalle. Olisit päässyt todistamaan.
- Anonyymi
No en olisi ihan kauhean ylpeä jos olisin koko ikäni ollut persvako rekkamies. Ei tuo peruuttaminen ole mikään erityistaito ja jokainen sen oppii jos vähän harjoittelee.
- Anonyymi
Mutta minä olenkin rahtarivenkä mikään rekamirs.
- Anonyymi
Pekeke kun jollain ajokortti kymmeniä vuosia ja vaunua vetäneet myös ksusn eikä tapahdu mitään muta kun vaunul inkkuun🤣
- Anonyymi
Eihän nämä muka rekkamiehet tiedä peruuttamisesta mitään ennen kuin peruuttavat pitkää ja pitkäakselivälistä vaikka sprintteriä jossa perässä lyhy akselivälinen vaunu, vaikka boksi. Liian pitkät ja lyhyet akselivälit tekee tepposet kaikenosaavalle rekkapellelle. Onneksi kaikki ei liikenteessä ole näitä kaikenosaajia, edes rekan ratissa.
- Anonyymi
Mikä se onkaan Poksin akseliväli ?? Kerro kun toit asian esille..
- Anonyymi
Voi *ittu mikä pelle. Mulle ei oo mikään vierasta peruuttaa olipa akselivälit ihan mitä vaan. Se pitää olla perstuntuma, silmät ja arvio millä pelataan. Ajapas itse yli neljäkytä vuotta kuorma-autoja ja rekkoja laidasta laitaan niin tiedät mitä se on muta et taida olla iältäskään vielä neljäkymmentä kun tuommoisia kirjoittelet.
- Anonyymi
Haloo, täytyy olla aika tumpelo jos ei osaa peruuttaa sprintterin ja jonkun poksin tyylisen vaunun kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, täytyy olla aika tumpelo jos ei osaa peruuttaa sprintterin ja jonkun poksin tyylisen vaunun kanssa!
Joo se on tosi helppoa, ei tarte kun panna vaihde R :lle ja antaa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi *ittu mikä pelle. Mulle ei oo mikään vierasta peruuttaa olipa akselivälit ihan mitä vaan. Se pitää olla perstuntuma, silmät ja arvio millä pelataan. Ajapas itse yli neljäkytä vuotta kuorma-autoja ja rekkoja laidasta laitaan niin tiedät mitä se on muta et taida olla iältäskään vielä neljäkymmentä kun tuommoisia kirjoittelet.
Et edes tiedä mitä tarkoittaa akseliväli.. ei kannata viisastella jos ei mistään tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä mitä tarkoittaa akseliväli.. ei kannata viisastella jos ei mistään tiedä mitään.
Ite et tiedä eroa nettitilauksen peruuttamisella ja täysperävaunun lastaussillalle peruuttamisella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on tosi helppoa, ei tarte kun panna vaihde R :lle ja antaa mennä.
Meillä elnakissa peruutuskamera, sillä sen voi saada kerran kesässä takaperin ruudusta pois, jos ei löydy ämmäparkkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite et tiedä eroa nettitilauksen peruuttamisella ja täysperävaunun lastaussillalle peruuttamisella!
Kyllä ne täysperävaunut on tähän asti peruutettu lastaussiltaan aikä lastaussillalle. Taas jäit kiinni tietämättömyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne täysperävaunut on tähän asti peruutettu lastaussiltaan aikä lastaussillalle. Taas jäit kiinni tietämättömyydestä.
Eli siis törmätään lasyaussiltaam, niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis törmätään lasyaussiltaam, niinkö?
Siinä on se ero, että amatöörisuhaajat peruuttaa lastaussiltaan, kun ammattikuljettajat lastaussillalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on se ero, että amatöörisuhaajat peruuttaa lastaussiltaan, kun ammattikuljettajat lastaussillalle.
Sä et osaa, usko jo. Älä kuuntele muiden juttuja ne kusettaa sua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954