Hei,
Olen lähdössä eläkkeelle, ja myyn pienen yksiöni pois. En aiokaan enää ostaa asuntoa, ja kököttää kotona, vaan yhdistää asunnon ja auton, siis hankkia matkailuauton.
Voitteko suositella n. 6,5 m matkailuautoa joka olisi lämmin ja helppokäyttöinen.
Lapissa on tarkoitus seikkalilla ja myös Viron kautta Keski-Euroopassa.
Henkilömäärä autossa olisi enintään 2 + pieni koira.
Haluaisin ensin testata jotain käytettyä, hintaan. n. 50.000,-
Aloittelevalle hyvä matkailuauto ymårivuotiseen käyttöön.
3
370
Vastaukset
- Anonyymi
Makuasia. Itse hankkisin talvikäyttöä ajatellen vesikiertoisella lattialämmityksellä varustetu auton. Huomattavasti lisätilaa antaa, jos autossa ei tarvita ohjaamon väliverhoa. Kuten myös se, että etupenkit kääntyvät.
Voin suositella, mutta 50 te:llä et saa kovin uutta. Suositus talvikäyttöön on Kabe.
Enpä kuitenkaan uskaltaisi suositella matkailuautoa asunnon korvikkeeksi. Kokeile perusteellisesti, ennen kuin teet lopullisia ratkaisuja. - Anonyymi
Osta sitten sellainen missä rumatikki.
(Vinkki Kotkasia) - Anonyymi
Aha Palstavahti on selvinnyt Juhannuksesta, Ja nyt alkaa taas uusi juhannus.
Säälimme Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930