Suosikkimme Vappu Pimiä uskoo manifestointiin
Hän on saanut kaiken pyytämällä universumilta .
Universumi on unelmien täyttymys.
Lue lisää.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/vappu-pimia-uskoo-etta-unelmat-voi-visioida-todeksi-mutta-kaikki-haaveet-eivat-tietenkaan-toteudu-yleensa-siihen-on-syynsa
Uususkonnon avulla rauhaa ja menestystä
6
311
Vastaukset
- Anonyymi
Kerettiläisyyttä. Vain kristillinen kansallisvaltio pelastaa.
- Anonyymi
Henkisen etsinnän kauteni alkoi kolmekymppisenä Rhonda Byrnen kirjasta Salaisuus. Se vahvisti käsitystäni siitä, että on olemassa voimia, joita emme näe silmillä. Uskon vakaasti vetovoiman lakiin. Ihmiset, joiden mielestä kaikki on aina päin p:tä, vetävät puoleensa ikävyyksiä. Kiitollisuus puolestaan lisää hyviä asioita. Olen manifestoinut itselleni muun muassa kiinnostavia työtilaisuuksia ja perheelle kesämökin.”
Vuonna 2019 Pimiä kertoi Voi hyvin -lehdelle, kuinka hän manifestoi itselleen suurempien unelmien lisäksi myös arkisia asioita, kuten parkkipaikkoja:
”Sanon yleensä parkkienkeleille ääneen toiveen, että paikka oven edestä, kiitos. Jos tyttäreni ovat kyydissä, myös takapenkiltä kuuluu sama lause.”
Tämä on ainoa totuus. - Anonyymi
Kristinuskoon ei kuulu manifestointi eikä universumi.
- Anonyymi
Vaarallinen harhaoppi. Mikseivät sadat miljoonat köyhät, sairaat ja rammat ole saaneet universumilta apua mutta Vappu saa kesämökin ja parkkipaikan.
Tämä on vaarallista. - Anonyymi
Miten voi olla kansan suosikki?
- Anonyymi
Tuo on raamatun vastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623