Rypälepommi tehokas tappaväline.

Anonyymi-ap

Sillä pystyy tehokkaasti tuhoamaan esim
Noin 5ha alueelta kerralla satoja vihollisia
ja kalustoa.

26

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin - panokset kovenevat....mikä on vanjan vastaveto.. ei sota näin ainakaan lopu vaan ottaa uusia kierroksia..

      • Anonyymi

        Vanjat ovat käyttäneet näitä jo sodan alkupäivistä lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanjat ovat käyttäneet näitä jo sodan alkupäivistä lähtien.

        Sota vaan eskaloituu ja raaistuu......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sota vaan eskaloituu ja raaistuu......

        Venäjä on vienyt raaistumisen jo omalta osaltaan tappiin, nyt on Ukrainalle annettava välineet vastata.
        Venäjän tulevaisuus on pohjoiskorean kaltainen eristetty ja halveksittu valtio, joka luhistuu sisältäpäin aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanjat ovat käyttäneet näitä jo sodan alkupäivistä lähtien.

        Samoin Ukraina on käyttänyt.
        Ei vaan Jenkkien valmistamia.
        Nyt ilmeisesti Ukrainan rypäleammus varastot alkavat olemaan tyhjät.

        Noissa Jenkkien toimittamissa rypäleammuksissa on ainakin poliittinen ongelma. Jenkit ovat pitäneet Venäjän käyttämiä rypäleammuksia sotarikoksena. Nyt on vaikea perustella, miten Ukrainan rypäleammukset ei ole rikos, mutta Venäjän on.


      • Anonyymi

        Imtamehti tänään:

        Zaharova: Rypälepommit osoittavat heikkoutta

        "Zaharova myös väittää, että päätös pidentää konfliktia ja lisää siviiliväestön kärsimystä.

        Venäjä on itse käyttänyt rypälepommeja läpi sodan.

        Zaharovan lausunto julkaistiin Venäjän ulkoministeriön Telegram-kanavalla."


        Venäjä käyttää, Ukraina ei saisi.


    • Anonyymi

      Kunnon ydinasejytkytystä vaan kehiin.

    • Anonyymi

      Venäjä on kyl itse käyttänyt rypälepommieja .. Tappavat vielä 50 vuoden päästä ..
      Ihme kun kun natsi Putte ei ole käyttänyt kemiallisia aseita .. Syyriassa käyttänyt niitä muutaman kerran ihan vapaasti ..

      • Anonyymi

        Oliko Syyriassa käytetyistä kemiallisista aseista koskaan tehty kemiallista analyysia? Spekulaatioita aseiden käyttäjästä esitettiin paljon mutta perustuuko ne kemiallisiin analyyseihin, jotka paljastavat jopa mistä laboratoriosta kemikaalit on peräisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Syyriassa käytetyistä kemiallisista aseista koskaan tehty kemiallista analyysia? Spekulaatioita aseiden käyttäjästä esitettiin paljon mutta perustuuko ne kemiallisiin analyyseihin, jotka paljastavat jopa mistä laboratoriosta kemikaalit on peräisin.

        Totta hitossa on tehty analyysejä. Kemiallisten aseiden kieltosopimukseen liittyy verifiointisysteemi. Näytteet toimitetaan riippumattomiin laboratorioihin maailmalla. Näitä labroja on myös Suomessa. Helsingin Yliopistossa toimii ulkoministeriön rahoittama kemiallisten aseiden tutkimusprojekti VERIFIN, joka tukee valvontaa kehittämällä tutkimusmenetelmiä ja antamalla alaan liittyvää kansainvälistä koulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Syyriassa käytetyistä kemiallisista aseista koskaan tehty kemiallista analyysia? Spekulaatioita aseiden käyttäjästä esitettiin paljon mutta perustuuko ne kemiallisiin analyyseihin, jotka paljastavat jopa mistä laboratoriosta kemikaalit on peräisin.

        Relevanttia on se kuka kemiallisia aseita käyttää, ei se mistä ne ovat peräisin. Joissakin tapauksissa alkuperä on mahdollista selvittää. Osa on sellaisia, että niitä voi kehittää hyvinkin tavallisista raaka-aineista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta hitossa on tehty analyysejä. Kemiallisten aseiden kieltosopimukseen liittyy verifiointisysteemi. Näytteet toimitetaan riippumattomiin laboratorioihin maailmalla. Näitä labroja on myös Suomessa. Helsingin Yliopistossa toimii ulkoministeriön rahoittama kemiallisten aseiden tutkimusprojekti VERIFIN, joka tukee valvontaa kehittämällä tutkimusmenetelmiä ja antamalla alaan liittyvää kansainvälistä koulutusta.

        Tuloksia ei kuitenkaan ole julkaistu


    • Anonyymi

      Venäläiset ovat käyttäneet omaa versiotaan näistä aseista jo sodan alkupäivistä lähtien. Samoin kuin niitä henkilömiinoja, jotka Tarja Halonen poistatti Suomen puolustusvoimilta jostakin kumman syystä.

      • Anonyymi

        Eiköhän sen päätöksen eduskunta sinetöinyt. Ei Halonen mikään diktaattori ollut.........


    • Anonyymi

      Made in hawonen

    • Anonyymi

      Mutta kun Venäjä, Ukraina ja Usa eivät ole tätä kieltäneet ja natsi-Venäjä on sitä jo käyttänyt siviileitä vastaan, niin tottakai Ukrainalle pitää näitä toimittaa.
      Slava Ukrainie!

      • Anonyymi

        Sanopa ääliö muillekin paikat missä niitä on käytetty


      • Anonyymi

        Ja heil hitrel


    • Anonyymi

      Pitäisi vielä kahdesti miettiä. Miksi sotaa halutaan eskloida? Eikö järki ole palaillut edes pätkittäin? Rauhaan kai tässä pitää pyrkiä. Putinin kuolemaa ja Venäjän sisällissotaa odotellessa saatta mennä jokunen vuosi. Kuinka monta ihmistä pitää vielä tappaa? Kumpikin sodan osapuoli on jo hävinnyt. Voittoa ei tule, vaikka kuinka sitä haettaisiin.

    • Millaiseen kalustoon rypälepommi tehoaa?

      • Wikipediasta piti katsoa. Niitä näkyy olevan sellaisia malleja, joissa vaikkapa panssarimiinoja, että kaipa siinä raskaampikin kalusto on vaarassa, jos sopivia ammuksia löytyy. Itse ajattelin vain sellaisia sirpalekranaatteja, etteivät ne varmaankaan panssarointiin tehoa.


      • Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

        Wikipediasta piti katsoa. Niitä näkyy olevan sellaisia malleja, joissa vaikkapa panssarimiinoja, että kaipa siinä raskaampikin kalusto on vaarassa, jos sopivia ammuksia löytyy. Itse ajattelin vain sellaisia sirpalekranaatteja, etteivät ne varmaankaan panssarointiin tehoa.

        tuttu Mano de Wit 😂🤣


    • Anonyymi

      Vietnamin sodan jälkeen rypälepommeja pamahtelee edelleen Vietnamissa, laosissa ja kamputseassa. Jälkimmäisethän eivät toki olleet osallisia sotaan mutta USA pommitti varmuuden vuoksi niitä. Taisi kummastakin kuolla noin 250000 siviiliä siinä sivussa.

    • Anonyymi

      Kiovaa voisi pommittaa

    • Anonyymi

      Moskovaan täsmäpommeja.

    • Anonyymi

      Kevyempään kalustoon rypälepommit ei ne panssarivaunuihin tehoa, jalkaväkeen erittäin hyvä.
      Ja nämähän on hyökkääviin rosvojoukkoihin että kyllä ne hyvään tarkoitukseen meni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe