Onko jollain kokemuksia tästä tai edes samantyyppisestä. Ensi viikon tiistaina alka Meilahdessa hoidot josta ei tietenkään kenelläkään ole kokemusta.
Syöpä levinnyt osittain myös maksaan.
Mieheni on kuitenkin vanha jo niin kuin itsekkin. Tammikuussa -24 täyttäisi 70 vuotta.
Sydänoireiden ja sen kuvauksen kylkiäisenä tarkkasilmäinen lääkäri huomasi että tuolla on jotain.
Se jotain on syöpätuumori ja jo samoissa kuvissa huomatiin että maksassa oli myös. jotain Siis keuhkosyöpä,
Vieläläkö tämänikäinen selviää hoidoista, ovat kait aika rankkoja. Täyttäisi 1/24 sen 70 vuotta jonka jo itse täytin.
Kerokaa kokemuksistanne minulle niin ehkä sitä kautta voisin hänelle saada tietoa joita ihmiset ovat kokeneet.
Keuhkosyöpä jossa jotain "lähettiläitä" myös maksassa
4
435
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hoidoista selviää, mutta taudista selviäminen voi olla toinen juttu hoidoista huolimatta. Toivotaan parasta!
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Hävisimme taudille. Mieheni kuoli 23.5.2024
Oliko kyseessä pakina? Sinähän kuitenkin elät
- Anonyymi
Jos kielitaitoa on niin kannattaa vilkaista, voi myös kääntää tietokoneella sivun suomeksi.
https://asociacionbanerji-blogspot-com.translate.goog/?m=0&_x_tr_sl=es&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc&_x_tr_sch=http
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94847Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634457- 443749
- 193402
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343318Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h443173No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453100- 512780
- 422515
- 452259