Juuri luin miten tapahtuma on järjestetty ja manipuloitu. Kaupunki tukee vihervasemmistolaista Tangomarkkinaa epäilyttävin keinoin.
Keinot ovat syrjintää, hypnoosia ja hyvävelikokouksia.
Tangomarkkinat on vihervasemmiston kaappaama
10
267
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei Ilkka-Pohjalainen kirjoita asiasta? Mitä meiltä piilotetaan ?
- Anonyymi
Persunatsien tarttee tehä vastaisku .. Tulkaa kierot ensin kaapista ulos ..
- Anonyymi
Tangomarkkinoihinkin liittyy myös vapaamuurarien hyvä veli verkosto.
Seinäjoella on useita vapaamuurareita eri herra-viroissa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/01/18/hyvat-veljet-muurarit-kasikirjoitus
Eteläpohjalaiset loosit isännöivät viime elo - syyskuun vaihteessa Seinäjoella vapaamuurareiden valtakunnallista konventtia.
Konventti pidettiin Etelä-Pohjanmaan suurimmassa kokoustilassa, Seinäjoki Areenalla.
Useat eteläpohjalaiset yritykset tukivat tapahtumaa maksullisilla ilmoituksilla konventin ohjelmalehtisessä.- Anonyymi
Vapaamuurarius ja Odd Fellowlaisuus ovat hyveitä ja kannatettavia. Itse kuulun Rebekka looshiin ja teemme paljon hyväntekeväisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaamuurarius ja Odd Fellowlaisuus ovat hyveitä ja kannatettavia. Itse kuulun Rebekka looshiin ja teemme paljon hyväntekeväisyyttä.
Heh, hee.
- Anonyymi
Seinäjokelaaset kadehtii kaikkia viimevuonna ja nyt piti kadehtia Kiuruveden iskelmä viikkoa Tangomarkkinat muutettiin iskelmälaulu
kilpailuksi - Anonyymi
Avaaja luki Aku Ankasta?
- Anonyymi
Perussuomalaisille tarvitaan oma festivaali, jossa kahtena päivänä esiintyvät vuorotellen Klamydia ja Tero Vaara. Sivuteltassa näytetään nonstopina Irwinin musiikista ja elämästä tehtyjä taltiointeja.
- Anonyymi
No ensi kesänä ei lähetetä persuille ilmais lippuja mihinkään tapahtumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623