Jaahas

Tännekös ne kaikki tutut onkin viimein siirtyneet.

15

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakku

      oot rohkea! Uskaltanut kuvankin laittaa. :0) Minä en varmaan lukeudu tuttuihisi, mutta moikkaan kuitenkin: MOI! :0)

      p.s. Siellä on maron 50-palstalla kunnon kähinä alkamassa taas samasta aiheesta. Se sun perskärpäses on ihan USKOMATON! Pakko aina välillä käydä katastamassa. (täytyisköhän mun käydä kaasuttamassa se hengiltä?) Taidankin tästä lähteä paistamaan sipulia.

      • käydä kähinöitä kattomassa.
        Jos vaikka innostuisi.


      • maron

        uskomatonta mitä vaatimaton persoonani saa aikaiseksi vain kirjoittamalla täysin asiallisen vastauksen 50 palstalle.
        On se kumma juttu, en ole edes vastannut varsinaiselle perskärpäselleni vähään aikaan, mutta siellähän hän liihottelee onnellisena toinen nikkini kainalossaan:)) Suotakoon hänelle edes se ilo:))
        Niin moi muuten kaikille tasapuolisesti:))


    • Jermu

      Mitäs akentti? Ookkona ok ja kaikki kunnossa?
      Täällä sitä tavallista, pikkuisen piristyvää sanailua, muttei varsinaisia tappeluksia. 50 palstalla käyn kurittamassa paria pellenraatoa aikani kuluksi, mutta ne on ihan surkeita sanailijoita.

      • Vapaa-aika on vaan niin rajoittunutta, kun työn orjana joutuu raatamaan liian paljon. Pitäs saada jostain rahaa luxus kartanoin ja joloihin juomiin ja autoihin huh.
        Jospa kesä tois jotain tullessaan.


    • taikanainen

      Tervehdys minultakin, emme liene vielä tuttuja.. mutta jos tänne jäät kirjoittelemaan niin pian ollaan :))

      Kuulun kahvilan kalustoon, omaksi riemukseni ja muiden hmmm...

      • Jospa vaikka joutaisi kirjoittelemaan aikansa kuluksi ja muiden harmiksi.
        Eiköhän siinä sitten tule tutuksi.


    • MillaN

      ...kiva kun ilmoittelet välillä itsestäsi.:)

      • teitä välillä tulee, joten pitää välillä käydä moikkaamassa.


    • TR.maalariN

      behmojellonako se siinä?

      • Kaks meitä pehmoja tässä nyt istuu. Toinen on tuommonen punainen karvainen luontokapple, leikkaamaton kollikissa josta irtoaa aivan pirusti karvoja, näppis kohta tukossa.
        Koetin sitä imurilla puhdistaa, vaan ei se siitä tykänny :(


    • Ihan kiva, kun et ihan kokonaan ole unohtanut meitä.

      • näissä jutuissa aika vaan harmittavan rajallista nykyään.


    • maron

      MOI kuitenkin:))

    • n52

      ainakaan vielä sulle tuttu,mut moi nyt kuitenskii näin alkuun.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe