Tännekös ne kaikki tutut onkin viimein siirtyneet.
Jaahas
15
1153
Vastaukset
- Kakku
oot rohkea! Uskaltanut kuvankin laittaa. :0) Minä en varmaan lukeudu tuttuihisi, mutta moikkaan kuitenkin: MOI! :0)
p.s. Siellä on maron 50-palstalla kunnon kähinä alkamassa taas samasta aiheesta. Se sun perskärpäses on ihan USKOMATON! Pakko aina välillä käydä katastamassa. (täytyisköhän mun käydä kaasuttamassa se hengiltä?) Taidankin tästä lähteä paistamaan sipulia.- maron
uskomatonta mitä vaatimaton persoonani saa aikaiseksi vain kirjoittamalla täysin asiallisen vastauksen 50 palstalle.
On se kumma juttu, en ole edes vastannut varsinaiselle perskärpäselleni vähään aikaan, mutta siellähän hän liihottelee onnellisena toinen nikkini kainalossaan:)) Suotakoon hänelle edes se ilo:))
Niin moi muuten kaikille tasapuolisesti:))
- Jermu
Mitäs akentti? Ookkona ok ja kaikki kunnossa?
Täällä sitä tavallista, pikkuisen piristyvää sanailua, muttei varsinaisia tappeluksia. 50 palstalla käyn kurittamassa paria pellenraatoa aikani kuluksi, mutta ne on ihan surkeita sanailijoita.Vapaa-aika on vaan niin rajoittunutta, kun työn orjana joutuu raatamaan liian paljon. Pitäs saada jostain rahaa luxus kartanoin ja joloihin juomiin ja autoihin huh.
Jospa kesä tois jotain tullessaan.
- taikanainen
Tervehdys minultakin, emme liene vielä tuttuja.. mutta jos tänne jäät kirjoittelemaan niin pian ollaan :))
Kuulun kahvilan kalustoon, omaksi riemukseni ja muiden hmmm...Jospa vaikka joutaisi kirjoittelemaan aikansa kuluksi ja muiden harmiksi.
Eiköhän siinä sitten tule tutuksi.
- MillaN
...kiva kun ilmoittelet välillä itsestäsi.:)
- TR.maalariN
behmojellonako se siinä?
Kaks meitä pehmoja tässä nyt istuu. Toinen on tuommonen punainen karvainen luontokapple, leikkaamaton kollikissa josta irtoaa aivan pirusti karvoja, näppis kohta tukossa.
Koetin sitä imurilla puhdistaa, vaan ei se siitä tykänny :(
Ihan kiva, kun et ihan kokonaan ole unohtanut meitä.
- maron
MOI kuitenkin:))
- n52
ainakaan vielä sulle tuttu,mut moi nyt kuitenskii näin alkuun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700