Masentaa vaan

Tekisi mieli ottaa sairasloma, taikka lopputili ja olla vaan. Ei kiinnosta enää mikään.

102

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvitä hetimiten työterveyshuollon kautta työuupumustasi. On olemassa terapiaa ja työn räätälöintiä ja mahdollisuutta hakeutua vaikka toiseen työpaikkaan, tai toiselle alalle.

      • Ei kiinnosta enää mikään.


    • Anonyymi

      Moi, itsekin suosittelen ottamaan saikkua. Silloin voit hetken hengähtää ja miettiä asioita. Itselläni tämä auttoi alkuun, kun oli samat fiilikset kuin sulla. Kohdellaanko sua huonosti töissä vai miksi työ tuntuu siltä että sen voisi lopettaa? Suosittelen myös tekemään netissä eri testejä, mikä voisi olla juuri se sun ala. Niistä voi saada uusia hyviä ajatuksia ja oikeaa suuntaa elämälle.

      • Minä en ole täällä töissä yhtään mitään. Viiskymppinen äijän paska vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole täällä töissä yhtään mitään. Viiskymppinen äijän paska vaan.

        Miksi koet noin, onko joku sanonut jotain ikävää sinulle töissä tai kohdellaanko sua huonosti? Sä oot arvokas siinä missä kuka vain, ja tärkeä ihminen. Olit sitten töissä tai vapaalla. Kiinnostaako sua hengelliset asiat yhtään? Mä olen niistä(Raamatusta) saanut voimia kun on ollut sellainen olo että ei meinaa jaksaa. Ei siinä ainakaan häviä mitään jos kokeilee, mutta tee mikä itsestä tuntuu parhaalta. Jokaisella meillä on oma polkumme ja omat valintamme. Toivon että jos työ on sinulla se mikä eniten ahdistaa, että saisit siihen selkoa ja ratkaisuja parempaan. Tsemppiä sulle hirveästi!


    • Anonyymi

      Pyydä saikkua eka, muuten tulee karenssit ja muut ikävät sanktiot. Saat rauhassa miettiä mitä haluat jatkossa tehdä. Tai vaikka opiskella jotain ihan muuta tai mitä tulee mieleen.
      Tsempit sulle, tuttu juttu.

    • Anonyymi

      En ole töissä edes ollut mutta sama juttu että ei kiinnosta enää mikään. Joka päivä tuntuu ahdistavalta herätä. Kaikki päivät on samanlaisia ja elämä tuntuu täysin merkityksettömältä. Tullut elämässä niin paljon paskaa niskaan että haluaisin vain pois täältä.

      Ahdistunut Mies

      • Toivon että selviät ja saat voimia jatkaa.


      • Anonyymi

        Ohi menevää vaikka juuri nyt tuntuisi ettei mene koskaan ohitse. Lääkärillä vois käydä ja saada lääkkeet niin menee nopeammin ohitse.
        Jokainen ihminen saa näitä kausia saunakin kaksi kertaa elämänsä aikana , joten lääkärille tuttua asiaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohi menevää vaikka juuri nyt tuntuisi ettei mene koskaan ohitse. Lääkärillä vois käydä ja saada lääkkeet niin menee nopeammin ohitse.
        Jokainen ihminen saa näitä kausia saunakin kaksi kertaa elämänsä aikana , joten lääkärille tuttua asiaa

        Lääkkeitä syön jo... En halua tästä puhua enempää. Se on mitä se on nyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivon että selviät ja saat voimia jatkaa.

        Samoin mutta omalla kohdalla alkaa olla jo toivo menetetty.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mutta omalla kohdalla alkaa olla jo toivo menetetty.

        AhdistunutMies

        Älä luovuta! Aina on toivoa!!! Älä anna periksi, eri tahoja on ketkä auttavat. Et häviä siinä mitään kuin aikaasi, jos et jostain tietystä saa apua. Mutta kannattaa kokeilla kaikki keinot, itse olen saanut rankkoina aikoina apua hengellisistä asioista. Kuuntelen puheita esim. YouTubesta, myös tv7:ssa on arkissa(arkisto) hyviä puheita, esim. Billy Graham, Nicky Cruz(laittaa hakusanaksi) ym. Kokeile jos siltä tuntuu että saatko niistä voimaa ja uusia parempia ajatuksia elämään. Siellä on monta, ketkä on käynyt tosi rankkoja juttuja läpi ja selvinneet.
        Täällä on tullut hyviä kommentteja muilta, itselleni myös aikanaan tarjottiin lääkkeitä ,,montakin kertaa, mutta en koskaan niitä kokeillut. Mutta varmastikin auttaa nekin. Pääasia että teet mitä koet että on just sulle paras keino ja jos et tiedä mikä olisi paras, niin lähde vaikka siitä mihin on matalin kynnys mennä :) Voimia ja tsemppihali!!! Sä selviät kyllä! Kirjoitathan lisää tänne <3


    • Anonyymi

      Lääkkeet? Ei kai vain masennuslääkkeitä. Niistä on ollut niin paljon nyt juttuja, kun ne ei aita masennukseen vasn saattavat jopa entisestään vaikeuttaa tilannetta.
      Minä huomasin , että paras "lääke" on ollut säännöllinen rytmi ja työ. Tarkoitan sitä, että menee mihin tahansa työhön, se voi olla palkkatyö tai vapaaehtoistyö tai kerää vaikka pulloja tai marjoja. Olennaista siis, että on syy herätä aamulla ja syy mennä johonkin aikasn jonnekin. Ja tätä pitää olla vähintään 4 päivänä viikossa. Ekan viikon jälkeen jo huomaa, että rytmi js työ on hyödyksi.

      • SSRI lääkkeet on ja työssä käyn. Harrastan liikuntaa. Mutta elämä on silti masentavaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        SSRI lääkkeet on ja työssä käyn. Harrastan liikuntaa. Mutta elämä on silti masentavaa.

        Luitko uutisen juuri noista SSRI lääkkeistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luitko uutisen juuri noista SSRI lääkkeistä?

        En ole lukenut. Olen aina ollut niitä vastaan, mutta auttavat jaksamaan töissä. Tosin annos on pienin mahdollinen, että ei juurikaan piristä oloa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        SSRI lääkkeet on ja työssä käyn. Harrastan liikuntaa. Mutta elämä on silti masentavaa.

        Älä tykkää huonoa.Mutta en usko,että nuo lääkkeet sopii sinulle.Ne vaikuttaa negatiivisesti sinun tunnetilaan.Minä sinuna lopettaisin niiden käytön heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tykkää huonoa.Mutta en usko,että nuo lääkkeet sopii sinulle.Ne vaikuttaa negatiivisesti sinun tunnetilaan.Minä sinuna lopettaisin niiden käytön heti.

        Ilman niitä en saisi pidettyä itkuja kurkussani, kun ahdistaa. Minua kun vihaa kaikki. Ja niin vihaan kohta itsekin kaikkia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole lukenut. Olen aina ollut niitä vastaan, mutta auttavat jaksamaan töissä. Tosin annos on pienin mahdollinen, että ei juurikaan piristä oloa.

        En löytänyt nyt sitä uutista, mutta se oli tosiaan juurikin siitä, että ne ei auta eikä paranna masennuksesta ja niitä määrätään liian "helposti".
        Meillä oli se tilanne, että läheiselläni meni masennus todella pitkälle ja minä vastustin sitä hänen lääkityksen aloitusta ihan siitä syystä, että se ei asiaa paranna vaan ainoastaan voi auttaa pääsemään jonkin vaikean hetken/ajan yli. Selvittelin eri vaihtoehtoja ja ensin tehtiin päätös siitä, että mitä hän itse haluaa. No, hän ei halunnut asioiden selvittelyä, mutta valoa tunnelin päähän. Selvittelin, että setotoniini edistää hyvää oloa ja masentunut usein ei koe hyvää oloa niistä, jotka ennen tuoneet iloa. SSRI lääke estää serotoniinin poistumisen elimistöstä. No, jos ei serotoniinia muodostu, ei sen poistumisen estäminen hyödytä. Selvittelin, että 5-HTP taas on serotoniinin esiaste eli auttaa elimistöä muodostamaan serotoniinia. Tätä voisit miettiä ja googletella. Huomaa kuitenkin, SSRI-lääkkeitä ei missään nimessä saa ottaa yhdessä 5-HTPn kanssa. Meillä läheinen halusi kokeilla 5-HTPtä ja hän aloitti sen varovaisesti, puolikas annos joka toinen päivä. Se auttoi. Nyt on hän lopettanut sen käytön ja maailma näyttää valoisammalta. Hän käytti sitä puoli vuotta säännöllisesti ja pikku hiljaa luopui sen käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt nyt sitä uutista, mutta se oli tosiaan juurikin siitä, että ne ei auta eikä paranna masennuksesta ja niitä määrätään liian "helposti".
        Meillä oli se tilanne, että läheiselläni meni masennus todella pitkälle ja minä vastustin sitä hänen lääkityksen aloitusta ihan siitä syystä, että se ei asiaa paranna vaan ainoastaan voi auttaa pääsemään jonkin vaikean hetken/ajan yli. Selvittelin eri vaihtoehtoja ja ensin tehtiin päätös siitä, että mitä hän itse haluaa. No, hän ei halunnut asioiden selvittelyä, mutta valoa tunnelin päähän. Selvittelin, että setotoniini edistää hyvää oloa ja masentunut usein ei koe hyvää oloa niistä, jotka ennen tuoneet iloa. SSRI lääke estää serotoniinin poistumisen elimistöstä. No, jos ei serotoniinia muodostu, ei sen poistumisen estäminen hyödytä. Selvittelin, että 5-HTP taas on serotoniinin esiaste eli auttaa elimistöä muodostamaan serotoniinia. Tätä voisit miettiä ja googletella. Huomaa kuitenkin, SSRI-lääkkeitä ei missään nimessä saa ottaa yhdessä 5-HTPn kanssa. Meillä läheinen halusi kokeilla 5-HTPtä ja hän aloitti sen varovaisesti, puolikas annos joka toinen päivä. Se auttoi. Nyt on hän lopettanut sen käytön ja maailma näyttää valoisammalta. Hän käytti sitä puoli vuotta säännöllisesti ja pikku hiljaa luopui sen käytöstä.

        5 HTP on minulle tuttu aine kyllä. Olen joskus käyttänyt. Mutta ei se elämää paranna miksikään, oli serotoniinia taikka ei. Yhtä ruma olen ja yhtä vähän minuun kukaan rakastuu silti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        5 HTP on minulle tuttu aine kyllä. Olen joskus käyttänyt. Mutta ei se elämää paranna miksikään, oli serotoniinia taikka ei. Yhtä ruma olen ja yhtä vähän minuun kukaan rakastuu silti.

        Niin, rumuuteen ja toisen rakastamiseen se ei juu auta. Minä itse ajattelen niin, että jos joku rakastaa/rakastuu minuun ulkonäön perusteella, se ei ole rakkautta. Se on pelkkää hetken pinnallisuutta, mikä häviää. Tiedät itsekin , jos olit jo yli 40 v, että ulkonäkö on lyhyen hetken juttu. Se, mikä säilyy, on se, mikä on korvien välissä. Se, että joku rakastaa sitä, mikä on sinun ajattelunaailmasi, sinun arvosi ja luonteesi, se on kestäväö rakkautta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ilman niitä en saisi pidettyä itkuja kurkussani, kun ahdistaa. Minua kun vihaa kaikki. Ja niin vihaan kohta itsekin kaikkia.

        Miksi sinä kiusaat itseäsi ja pidät itkut sinun kurkussa niin että ahdistaa.Anna sen kaiken itkun vapaasti tulla ulos sinussa!Olit missä tahansa,ei haittaa itkeä jos sinua itkettää.Minä saatan itkeä kotona,ulkona,yksin tai ystävien ja rakkaiden ihmisten seurassa.Ei he siitä ole moksiskaan,jos minua joskus itkettää.Itken välillä ilosta tai surusta,liikutuksesta tai jostakin muusta syystä.He saattavat kysyä minulta,miksi minä itken.Syitä voi olla monia.Välillä itkettää,kun on niin väsynyt.Mutta helpottaa,kun saa itkeä vapaasti.Ilman että kukaan tuomitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kiusaat itseäsi ja pidät itkut sinun kurkussa niin että ahdistaa.Anna sen kaiken itkun vapaasti tulla ulos sinussa!Olit missä tahansa,ei haittaa itkeä jos sinua itkettää.Minä saatan itkeä kotona,ulkona,yksin tai ystävien ja rakkaiden ihmisten seurassa.Ei he siitä ole moksiskaan,jos minua joskus itkettää.Itken välillä ilosta tai surusta,liikutuksesta tai jostakin muusta syystä.He saattavat kysyä minulta,miksi minä itken.Syitä voi olla monia.Välillä itkettää,kun on niin väsynyt.Mutta helpottaa,kun saa itkeä vapaasti.Ilman että kukaan tuomitsee.

        Sama juttu minulla, tuo on hyvä kommentti. Itsekin esim. metsässä kävely ja vaikka huutaminen(jos ketään ei ole lähellä ;) ) auttaa. Ei kannata padota niitä sisään niitä ikäviä tunteita. Oletko koskaan kokeillut äänikirjoja? Siellä on ilmaisia kokeilujaksoja siem. 30 päivää. Siellä on hyviä elämänhallintaan ja tsemppikirjoja eri elämäntilanteisiin. Ei kaikki ole hyviä, mutta mikä kellekin on hyvä. Mutta itke jos siltä tuntuu, mätki vaikka tyynyä jos se auttaa, nämä kaikki ovat inhimillisiä juttuja ja saa todellakin näyttää tunteensa. Se on hyvä juttu, eikä merkki heikkoudesta.


    • Anonyymi

      Sit, jos on työ ja aina vaan masentaa, tee täydellinen alan vaihto. Tai perusta oma ruohonleikkuupalvelua tarjosva yritys, ei rahan vasn elämänilon takia. Ja tee joka viikko yksi ilmaistyö avuntarvitsijalle, esim. mummon takapihan nurmikon leikkuu. Jää kahvikke, kun mummo tarjoaa ja vaihda seuraavalla viikolla maisemaa.

    • Anonyymi

      Sanotaan, että masennus alkaa, kun tpivo loppuu. Minkä suhteen toivo on sinulla loppunut?

      • Ihan kaiken suhteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan kaiken suhteen.

        Masennus on kokonaisvaltainen tunne


    • Elä nyt oikeasti. Kirjoita minulle nyt sitten privana, että mikä tuli.

      • Miksi minun pitäisi sinulle kirjoittaa??


      • Anonyymi

        Kun susi ei pääse enää stalkkaa ännän somekuvia.


      • mustasusi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi sinulle kirjoittaa??

        Ettei ole niin paha olo.


      • mustasusi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi sinulle kirjoittaa??

        Suosittelen nyt täysin harvoin pääse ajatuksiasi purkaamaan. Saan minäkin tukea sinua ettei se elämä tunnu ikävälle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Suosittelen nyt täysin harvoin pääse ajatuksiasi purkaamaan. Saan minäkin tukea sinua ettei se elämä tunnu ikävälle.

        En ole kiinnostunut sinusta. Olen pahoillani.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinusta. Olen pahoillani.

        Ei sun pidäkkään olla. Se on vaan hyvä asia.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinusta. Olen pahoillani.

        En tee sitä sen vuoksi että haluaisin sinun kiinnostuksen vaan auttaa purkaan ajatuksiasi. Voithan sinö mennä terapeutillekin jos ei minun apu käy.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinusta. Olen pahoillani.

        Ei me ihmiset yhtään sen paremmin pystytä auttaa. Sit se on keskusteltava terapeutin kanssa. Henkistä tukea minä halun antaa en muuta.


      • valtakunta kirjoitti:

        En tee sitä sen vuoksi että haluaisin sinun kiinnostuksen vaan auttaa purkaan ajatuksiasi. Voithan sinö mennä terapeutillekin jos ei minun apu käy.

        Käyn juttelemassa psykologille...


      • mustasusi kirjoitti:

        Käyn juttelemassa psykologille...

        Se on parempi asia ajatuksiasi pitää saada selvitettyä toivon vaan että saat aikoja resussipula on kaikkialla täällä tiedät ne käy kiinni ja puree puree peräti näykkii. Mehuisilla paloilla. Kai nyt tiedä kun minua on kiusattu jo 20 vuotta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Käyn juttelemassa psykologille...

        Ei näytä olevan apua siitä. Kun pitää päivässä kerran tunnissa haukkua itsensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä olevan apua siitä. Kun pitää päivässä kerran tunnissa haukkua itsensä.

        Koska en ole yhtään mitään. Olen pelkkää ilmaa. Varjo vain. Joudan jo mullan alle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole yhtään mitään. Olen pelkkää ilmaa. Varjo vain. Joudan jo mullan alle.

        Noh ethän ole. Olet vain rakkautta vaille saamatta vastarakkautta. Sellainen pitää etsiä mitä ei ole vielä edes syntynyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole yhtään mitään. Olen pelkkää ilmaa. Varjo vain. Joudan jo mullan alle.

        Taitaa olla että 20 kertaa päivässä ei enää riitä. Mene mullan alle jos siltä tuntuu. vali vali vali. haluan sääliä ja pään silitystä


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh ethän ole. Olet vain rakkautta vaille saamatta vastarakkautta. Sellainen pitää etsiä mitä ei ole vielä edes syntynyt.

        Eipä sitä etsimällä löydy. Eikä näin vanhana enää muutenkaan. Näkyy naisilla miehiä riittävän. Minä olen joku kummajainen. En ole edes ihminen. En ole normaali.


      • mustasusi kirjoitti:

        Eipä sitä etsimällä löydy. Eikä näin vanhana enää muutenkaan. Näkyy naisilla miehiä riittävän. Minä olen joku kummajainen. En ole edes ihminen. En ole normaali.

        Sinun pitää käydä niissä tansseissa tai jotain festareita jos sinä käyt salilla ne lihaksetkin jo mangeetti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Eipä sitä etsimällä löydy. Eikä näin vanhana enää muutenkaan. Näkyy naisilla miehiä riittävän. Minä olen joku kummajainen. En ole edes ihminen. En ole normaali.

        Äitilleni joku mies soitti puhelinlankoja pitkin tässä koronaa vähän ennen . Kaikki muuten mahdollista . Pistät tinderi myös noi kaikki ihme jutut ja jotkin vieheet merille niin kyllä silloin tarttumisen mahdollisuus on suurempi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun pitää käydä niissä tansseissa tai jotain festareita jos sinä käyt salilla ne lihaksetkin jo mangeetti.

        Ei ole magneetti minulla. Olen sen jo havainnut ettei ketään kiinnosta... Olen ollut ihmisten ilmoilla. En kiinnosta ketään missään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Äitilleni joku mies soitti puhelinlankoja pitkin tässä koronaa vähän ennen . Kaikki muuten mahdollista . Pistät tinderi myös noi kaikki ihme jutut ja jotkin vieheet merille niin kyllä silloin tarttumisen mahdollisuus on suurempi.

        Olen Tinderissä eikä sielläkään minusta tykkää yhtään kukaan. Eikä minulle juttele.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei ole magneetti minulla. Olen sen jo havainnut ettei ketään kiinnosta... Olen ollut ihmisten ilmoilla. En kiinnosta ketään missään.

        Ootko itse yrittänyt ottaa yhteyttä?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ootko itse yrittänyt ottaa yhteyttä?

        En koska näen sen ettei seurani kelpaa. En tungeksi. Olen jälkeenjäänyt papparainen.




      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole yhtään mitään. Olen pelkkää ilmaa. Varjo vain. Joudan jo mullan alle.

        Päinvastoin.Maanpäällä sinun tulee vielä elää ja ”tallustaa.”Ei maan alle sinun ole aika vielä mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin.Maanpäällä sinun tulee vielä elää ja ”tallustaa.”Ei maan alle sinun ole aika vielä mennä.

        No moni muu on täällä ihan eri mieltä.




      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä siellä ole mitään kellekään. Ihan turhaan osallistun mihinkään.

        voi voi sutta. pään silitystä kaipaat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen Tinderissä eikä sielläkään minusta tykkää yhtään kukaan. Eikä minulle juttele.

        Minä juttelen mielelläni sinulle,mutta en käy ikinä tinderissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No moni muu on täällä ihan eri mieltä.

        Ole rauhallisella mielellä.Sinulla ei ole mitään hätää.Eikä mitään pelättävää.
        Sinua rakastetaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        En osaa jutella mistään järkevästä. Olen tyhmä.

        Sen vuoksi olisi hyvä jutella ja kasvattaa ajatuksia. Peräti opiskella.


      • mustasusi kirjoitti:

        En osaa jutella mistään järkevästä. Olen tyhmä.

        Tyhmä et ole.


      • mustasusi kirjoitti:

        En osaa jutella mistään järkevästä. Olen tyhmä.

        Minulta jos kysytään tykkäänkö eläimistö sanon aina en vaan rakastan ihmisiä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tyhmä et ole.

        Justiinhan tup palstakamu väittää että olen joku kehitysvammainen ja tyhmä.


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä siellä ole mitään kellekään. Ihan turhaan osallistun mihinkään.

        Kannattaa osallistua aktiivisuus ja sinkut tapaamiset tietää kaikki on siellä sinkkuja.


      • mustasusi kirjoitti:

        Justiinhan tup palstakamu väittää että olen joku kehitysvammainen ja tyhmä.

        Tuskinpa miehillä on tapana kilpailua pitää yllä. Mistä syystä?


      • valtakunta kirjoitti:

        Kannattaa osallistua aktiivisuus ja sinkut tapaamiset tietää kaikki on siellä sinkkuja.

        Minusta ei kukaan siellä kiinnostu sellainen josta itse kiinnostuisin. Eli ihan turhaan siellä olisin. On paljon fiksumpia ja komeampia miehiä kaikille olemassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minusta ei kukaan siellä kiinnostu sellainen josta itse kiinnostuisin. Eli ihan turhaan siellä olisin. On paljon fiksumpia ja komeampia miehiä kaikille olemassa.

        Löytäisitkö yhtää positiivista mielikuvaa?


      • mustasusi kirjoitti:

        En koska näen sen ettei seurani kelpaa. En tungeksi. Olen jälkeenjäänyt papparainen.

        Sinä hoidat työn, harvinaista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minusta ei kukaan siellä kiinnostu sellainen josta itse kiinnostuisin. Eli ihan turhaan siellä olisin. On paljon fiksumpia ja komeampia miehiä kaikille olemassa.

        Sinulla on ammatti ja olet kasvattanut lapset aikuiseksi. Miten voit sanoa olevasi jälkeenjäänyt. Tietonekursseja on saatava ilmaiseksi


      • mustasusi kirjoitti:

        Minusta ei kukaan siellä kiinnostu sellainen josta itse kiinnostuisin. Eli ihan turhaan siellä olisin. On paljon fiksumpia ja komeampia miehiä kaikille olemassa.

        Toivon ihminen että olisit ottanut yhteyttä privana koska sitten asiat olisi tapahtunut ilman häirintää ja härkkimistä ystäviä, tukea sinä tarvitset ja paljon itsetunnon nostetta.


      • Itselläni on tidella surkea itse tunto minulla ei ole edes ammattia ja nyt koodaan eli opiskelen pythonia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinun pitää käydä niissä tansseissa tai jotain festareita jos sinä käyt salilla ne lihaksetkin jo mangeetti.

        Mikä mangeetti?
        Magneetti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mangeetti?
        Magneetti.

        Olipa suloista että tuit minua tässä🥰


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole yhtään mitään. Olen pelkkää ilmaa. Varjo vain. Joudan jo mullan alle.

        Ei pidä paikkansa! Olet tärkeä, sunkin elämällesi on tarkoitus! Sun tarkoitus on elää ja hyvää elämää. Älä usko noita valheita ettet muka ole tärkeä! Se ei ole totta!!!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En osaa jutella mistään järkevästä. Olen tyhmä.

        Et ole tyhmä, johan kaikki täällä sen pystyy lukemaan kirjoituksistasi. Kirjoitat todella hyvin, selkeästi, sekä kerrot hyvin ajatuksistasi mitä moni on elänyt läpi ja moni täällä yrittää ja haluaa auttaa sinua,,,, juuri sinua! Minusta olet syvällinen hyvällä lailla, kirjoitat hyvin ja selkeästi. Vaikutat minusta ainakin mukavalta tyypiltä. Sulla on vain nyt ikävä vaihe menossa elämässä, mutta varmasti selviät tästä!


    • Anonyymi

      Mustasusi, oletko kokeillut pitää taukoa Suomi24?
      Keskittyy vaan muihin juttuihin.

      • Just olin 2 päivää poissa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Just olin 2 päivää poissa.

        Taikka 3.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taikka 3.

        Tarkoitan että oletko kokeillut olla esim viikon?
        Haen takaa tällä, että voi tehdä hyvää kun saa tuuletettua ajatuksia tekemällä ihan jotain muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan että oletko kokeillut olla esim viikon?
        Haen takaa tällä, että voi tehdä hyvää kun saa tuuletettua ajatuksia tekemällä ihan jotain muuta.

        Nyllä voin jättää tämän. Ei täällä ole minulle mitään... Ei tosin ole mitään muuallakaan. Voihan sitä vaikka seinää tuijotella saman ajan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyllä voin jättää tämän. Ei täällä ole minulle mitään... Ei tosin ole mitään muuallakaan. Voihan sitä vaikka seinää tuijotella saman ajan.

        Tai oppia asioista ja ottaa vastuu itsestä


    • Anonyymi

      Mainitsir, että harrastat liikuntaa. Se on yodi hyvä. Onko liikunta sellaista, että samalla olet ulkona ja näet ihmisiä?

      • On se myös sitä. Mitä se auttaa ketään nähdä. Olen vanha ja ruma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se myös sitä. Mitä se auttaa ketään nähdä. Olen vanha ja ruma.

        Lakkaa hyvä ihminen säälimästä itseäsi!Se vaan entisestään tuo sulle pahan olon.


    • Anonyymi

      Mikä masentaa?

    • Anonyymi

      Vissiin tullut torjutuksi?

    • Anonyymi

      Mitä aloittajalle kuuluu? Onko fiiliksesi yhtään parempaan suuntaan?

      • Kiitos kysymästä... On vähän parempi nyt. Olisi vielä parempi, jos olisin saanut yöllä enemmän unta. Nukkunut vain 2 tuntia...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä... On vähän parempi nyt. Olisi vielä parempi, jos olisin saanut yöllä enemmän unta. Nukkunut vain 2 tuntia...

        tuskin susi unta tarttee siihen että vie ostoskärryjä paikoilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuskin susi unta tarttee siihen että vie ostoskärryjä paikoilleen.

        Sulla ei ole kaikki kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuskin susi unta tarttee siihen että vie ostoskärryjä paikoilleen.

        Eiköhän susi koe itsensä väsyneeksi aivan muista asioista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla ei ole kaikki kotona.

        mutta toihan on yksi sun tehtävistä. Olet itse sanonut että kuskaat kärryjä ja koreja omille paikoilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta toihan on yksi sun tehtävistä. Olet itse sanonut että kuskaat kärryjä ja koreja omille paikoilleen.

        Niin se välillä on... On kyllä paljon muutakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se välillä on... On kyllä paljon muutakin.

        Miten sä pystyt silloin keskittyy töihin kun sä itket. Varsinkin kun olet yksin työvuorossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä pystyt silloin keskittyy töihin kun sä itket. Varsinkin kun olet yksin työvuorossa.

        Enhän minä enää itke... Se oli silloin ku aloin syömään lääkkeitä.


    • Anonyymi
      • Siinä oli kiva video. 😘
        Minulla on ollut tänään ihan hyvä olo. Väsynyt vain.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe