Nyt pyytelemään anteeksi kaikilta kaikkia.
Kun vain muistaisi mitä ihmettä on sanonut ja kirjoittanut 15v - 30v:tta sitten. Mutta, ei se mitään pyydetään tulevia ja vanhoja, niin saa taas sanoa ja tehdä oikein olantakaa möhläylyjä ja sanomisia. Onpahan etukäteen Anteeksi pyydelty.
Tälläinen menee todella naurettavaksi ja muu maa nauraa, sekä totisesti hyötyvät tälläisestä hullunmyllystä.
Anteeksi pyytelemään suomen kansa.
11
221
Vastaukset
- Anonyymi
Sinullako on niin huono muisti että että muista tekemisiäsi kuin kaksi päivää?
- Anonyymi
Muisti, on sellainen asia että: Joko haluaa muistaa tai EI.(tilanteen mukaan, on tämä maailma kaikessa täytyy olla ns, pelisilmää, pelimies.
Mutta, sinulla näyttää olevan lukihäiriökin, joten suositten Ammattiapu, että niilläkin ihmisillä on edes vuodenverran töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muisti, on sellainen asia että: Joko haluaa muistaa tai EI.(tilanteen mukaan, on tämä maailma kaikessa täytyy olla ns, pelisilmää, pelimies.
Mutta, sinulla näyttää olevan lukihäiriökin, joten suositten Ammattiapu, että niilläkin ihmisillä on edes vuodenverran töitä.Oikeinkirjoituskin sinulla hukassa.
- Anonyymi
Aloittajahan kirjoitti 15-30vuotta sitten.
- Anonyymi
Aloittajalla on vaikeaa. Hän ei tiedä että kaupunki tarjoaa hänelle keskusteluapua.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole hakenut apua. Surullista.
- Anonyymi
Aloittaja on Persun possu
- Anonyymi
Pyysin tänään anteeksi olemassaoloani rukouksissani Turkin hienolta johtajalta Erdoganilta, pyysin anteeksi rukouksissani myös Joe Bideniltä, pyysin anteeksi kiinalaisilta, intialaisilta ym. ym.
Anteeksi kun olen olemassa ja 2009 vieraskirjassa joku kirjoitti pahan sanan. Minä pyydän sitä anteeksi vielä kerran. Anteeksi.- Anonyymi
Sanonta ylä-asteikäisillä: Tee itsemurha, se on iloinen asia.!!
Näin ei tarvitse pyydellä anteeksi.
Sitten taas aikuisilla oli sanonta: Sen sanoin, minkä sanoin ja piste.
Joten, ei mitään anteeksi pyydeltävää ole, kun asioita sanotaan niinkuin ne on, eikä olla mitään hiiriä.
- Anonyymi
Persua vituttaa ei kukaan muu kannata rasismia
- Anonyymi
Kävin allekirjottamassa hetki sitten Purran ero Adressin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623