Pitäisikö Venäjän johdon pyytää anteeksi

Anonyymi-ap

NL:n brutaalia kumppanuutta Natsi-Saksan kanssa 23.8. 39 - 22.6. 41. Tällöin NL hyökkäsi kuuteen naapurimaahan ja miehitti ne kokonaan tai osittain.
Puola jaettiin yhteistuumin.
NL tuki Saksan hyökkäystä länteen mm. öljy- ja viljatoimituksin.

14

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruotsin pitäisi palauttaa Puolaan sieltä ryöstämänsä taide- ja kulttuuriaarteet, mutta vastoin sopimuksia Ruotsi ei niin tee

      Ruotsin hyökkäyksessä Puolaan vuonna 1655 Puola menetti Ruotsin miehityksen seurauksena kolmanneksen väestöstään, siinä jää Katynit toiseksi.

      Pyytääkö Ruotsi koskaan anteeksi tekemäänsä brutaalia kansanmurhaa?

    • Anonyymi

      Ketä kiinnoistaa?

    • Kyllä Venäjä sanoi että he ovat valmis pyydä anteeksi
      Mutta he odota ensi Englanti pyydä anteeksi Intialainen sitten Ranska pyydä anteeksi 150 vuotta mitä on tehnyt Afriakassa ,Sitten Amerikka pyydä anteeksi Vietnamilaiset Afganilaiset Irakilaiset
      Se on hyvä idea

      • Anonyymi

        Miksi tarvitsee odottaa? Uskaltaako venäjä tehdä asioita vain niin että jokin länsimaa on ensin osoittanut rohkeutta vai mikä on ongelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarvitsee odottaa? Uskaltaako venäjä tehdä asioita vain niin että jokin länsimaa on ensin osoittanut rohkeutta vai mikä on ongelma.

        No länsi maa ovat Demokratia, Sananvapaus .Ihmis oikeus ,Te voi pyydä anteeksi ensi myös te voi oppi Venäjä saman aika
        Hei Lammas länsi maa en tarkoitan Suomi ,Tarkoitus koske Englandi .Ranska,USA


    • Anonyymi

      Venäjä/Neuvostoliitto ei ole koskaa pyytänyt mitään anteeksi, eikä tunnustanut virheitään. Se ei vain kuulu sen maan tapaan. Sisältää lapsenmielisen käsityksen siitä, että jos anteeksi pyytää ja tunnustaa virheensä, on heikko.

      • Anonyymi

        Venäjä on heikko ilman erityisiä tunnustuksiakin.
        Sehän on Ukrainassa nähty.
        Ja vaikkapa Prigozhinin "kapinassa".
        Uhoa riittää, mutta entä teot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä on heikko ilman erityisiä tunnustuksiakin.
        Sehän on Ukrainassa nähty.
        Ja vaikkapa Prigozhinin "kapinassa".
        Uhoa riittää, mutta entä teot?

        Venäjän parhaat hetket ovat kaukana menneisyydessä! Tulevaisuus on sen sijaan täysin hämärän peitossa!


      • Anonyymi

        Ei pyydäö mikä venäläisistä riippuu! Eivät he kykene tunnustamaan EDES tosiasioita! Ukrainan sodan muka aloitti USA ja se on muka USA:n sota!


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän Suomen pyytää anteeksi brutaalia kumppanuutta Natsi-Saksan kanssa KOKO toisen maailmansodan ajan ja Natsi-Saksan auttamista holokaustin toteuttamisessa?

      Suomi oli ehkä Hitlerille jopa uskollisempi ystävä kuin Italia.

      • Anonyymi

        "Pitäisiköhän Suomen pyytää anteeksi brutaalia kumppanuutta Natsi-Saksan kanssa ..."

        Millä tavalla buraali ja kuinka auttoi holokaustin kanssa????


      • Anonyymi

        Suomi ei ollut Hitlerin "ystävä", vaan häneen suhtauduttiin epäluuloisesti.
        Suomen koko sodankäynti riippui Saksan elintarvike-, raaka-aine ja polttoaineavusta sekä tietenkin ASEAVUSTA.
        Vasta kun näistä saatiin takeet, Suomi liittyi sotaan mukaan.


    • Anonyymi

      Valehtelu on aina ollut osa Venäjän toimintaa.

      Nyt Venäjän pitäisi keskittyä miettimään miten se selviää sotakorvausten maksamisesta Ukrainalle.

      Suomi maksoi omansa Neuvostoliitolle 1944-1952. Nyt on Venäjän vuoro hyvittää kiistattomat rikoksensa.

    • Anonyymi

      Anteeksipyynnöt tulevat halvaksi.

      Sen sijaan sotakorvaukset, jotka Venäjä joutuu Ukrainalle kiistatta maksamaan, eivät.

      Myös Kiina ja Intia on saatava mukaan sopimukseen, että kauppaa Venäjän kanssa ei tehdä ennen kuin se on maksanut Ukrainan jälleenrakennuksen. Jos esimerkiksi Intia tekee kauppaa Venäjän kanssa, Intian siitä saava hyöty ulosmitattakoon Intian saamissa kehitysyhteistyövaroissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe