Kertokaas normojen sielunmaisemaa: miks teille on OK et eläimiä rääkätään vaiks esim. meikkien eläinkokeiden kanssa mut sit jos joku rakastelee eläintä, nii meette ihan sekaisin ja tukehdutte paheksuntaanne?
En ihan ymmärrä tätä kontrastia et eläinten rääkkäys on OK mut eläinten rakastelu ei oo OK.
En mä promoa pervouksia, kuten homostelu ni eläimiin sekaantuminen on kuolemalla rangaistava rikos lain mukaan.
Aiheesta postaan sen takia, koska normojen tekopyhät ulinat vituttaa eikä tää oo todellakaan ainoa aihe. Jumala on armollinen mut mun mielestä normot ja liskot uuniin ni problems solved koko planeetalla.
Pitäskö tehdä pride miekkari ja nussia koiraa keskellä Homocityn toria ja filmaan sen nettiin tietty. Nussiihan eläimetki eikä niit sakoteta ja ku tää eu valtio on sanonut, et vastoin biologian tieteellistä tietoa: poju voiki olla tyty, niin mä oon sit vittu tiikeri ja eläin. Ihan samal kaaval seki on biologian vastaista joten koska oon eläin saan esim. paskoa keskelle homocityn ruuhka-aluetta.
Joten: in your face kaikki pervouspakottajat, nyt kuljetaan tää tie yhdessä sit loppuun asti kun kerran ruvettiin pervouksilla ylpeilemään ja paskon ja nussin samal koiraa pridelippu kädes Homocityn ruuhkas ku Bideni ajelee dementiabiilillä eteen.
Hitto ku loppus kiljutkin, eihä tota kehtaa selvinpäin jöörata, ei ois akuuttii nippii parikybää heittää filmauskuvaussetteihin niih
https://thetiikeri.wordpress.com/2023/01/10/the-topix-comeback/
Eläinseksi kysely
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17928612i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295