Pelko tulee saatanasta ja ei Hän halua missään tapauksessa että synti poistuu sinusta ! Synti joka on viemässä sut helvettiin. Hänen kanssa joka on iloinen sinusta että olet kuunnellut häntä..
Ei vanhurskaus on asema missä olet syntinen ja armahdettu , Ja samalla pyhä aivan skitsofreenisen asemassa.
Kysy vaikka Jumalalta jos et usko minua.
Ei kait sun omarauha lähti ?
Vaikka sun harhaopettaja on niin sinut vienyt harhaan . Niin että sulla on rauha rauha ,joka ei ole olemassa tuomiopäivänä.
Miksi pelkäät tulla HYVÄ ??? Hyvä niinkuin Jumala ja Täydellinen niinkuin Hän ON. !!!
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sanoo:
"Ei kukaan ole hyvä , paitsi Jumala yksin" Luuk: 18: 19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236