Teitä vaivaa,kun niin hiljaista tääl on??Jos ootte ulkona nauttimassa Sanista niin hyvä:o)))Mä nautin nettikahvilan koneesta pikaisesti:o)))
Hei haloo,mikäs apatia
15
490
Vastaukset
- quistis
Mis se viesti oikein on,jota luulit mun kirjoittamaksi?
- iso cee
linkin postiin! ;-))
- quistis
iso cee kirjoitti:
linkin postiin! ;-))
Mä kuule olisin laittanu pikkusen paremmaksi ja viel rekatulla nikillä:o)))) Kiitti!!!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Mä kuule olisin laittanu pikkusen paremmaksi ja viel rekatulla nikillä:o)))) Kiitti!!!
minä luulin ihan höpöjä!! ;-))
Sitä sattuu minulle usein.
Mites se kiirus päivä meni? - quistis
Carmencita kirjoitti:
minä luulin ihan höpöjä!! ;-))
Sitä sattuu minulle usein.
Mites se kiirus päivä meni?ja hommia paljon!!Onneksi nyt kotona:o))
- perskuti
Minä homman sulle läppärin, osta sellanen viimesen päälle oleva ettei tarvii joka päivä vaihtaa. pane avauskuvaks "perskuti", ni ei tarvii kahvii, eikä konjakkii aamun avauksee.
Kyllä te huuhaa'naiset ootte upeit!- quistis
teet:o))) No onhan noi huuhaa naiset ihanii,mut mä en taida olla,kuin noita-akka;o)))
- antza
....irtipoikkinainen äijä. rankka reissu näin
äkistään fillaril. no,polkiessa kunto kohenee...))))) siis pyörällä.- quistis
kohta mullakin tosi hyvä kunto,jos polkiessa:o)
- yks typy evk
Menee ehkä vähän aikaa, kun pääsen kotoa nettiin. Vähän pientä ongelmaa, mutta palataan kunhan saan koneen seinään taas.
Hyvät päivänjatkot kaikille
:=))))) Vaikka minua huijariks vasta moitittiinkin.:=((( Mutta ei haittaa.
Tietenkin parein ettei kaikkiin luotakaan, mutta mä en halua ketään huijata.- quistis
Hauska kuulla Sustakin:o))))
..äsken nautin hampaiden paikkaamisesta.. mutta nou hätä..pistettiin runsaasti puudutusta kun reikiäkin löyty rutkasti.. nyt vaan mietin että levisiköhän puudutusaine aivoihini kun en tunne päätäni?
- quistis
jos aivoihin..Kauheempaa olis,jos sinne alemmas;o)
- ihmisestä
jos on huono suukalusto.
ihmisestä kirjoitti:
jos on huono suukalusto.
..myönnetään että tapana on napostella, yösyödä, litkiä limuja.. mutta aina viimeistään aamulla hampaat pesty ja puhtaat.. yön aikana voi joskus peikot päästä poraamaan.. jos satun yösyömään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi704640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1064112- 633700
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382901Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282653Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612602- 552587
- 391967
- 471938
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2531818