Iloitkaamme hedelmättömästä Adventtikirkosta

Anonyymi-ap

Vai itkemmekö sittenkin hedelmällisen Adventtikirkon tulevaa leskeyttä ja lasten kuolemaa?

Adventtikirkon lapsilla ei taida olla kuin yksi vaihtoehto...

15

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noo mitenkäs on sinun laitasi ?

• Anonyymi

Ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole olemassakaan, sillä ilman lapsiaan Adventtikirkkoakaan ei ole olemassa.

Jälkimmäinen vaihtoehto taas tulee johtamaan juuri tähän, eikä se minua itketä. Miksi itkettäisi, että jokin Baabelin kirkko lakkaisi olemasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole olemassakaan, sillä ilman lapsiaan Adventtikirkkoakaan ei ole olemassa.

Jälkimmäinen vaihtoehto taas tulee johtamaan juuri tähän, eikä se minua itketä. Miksi itkettäisi, että jokin Baabelin kirkko lakkaisi olemasta?

Adventtikirkko ei häviä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventtikirkko ei häviä mihinkään.

Jos Raamattuun on uskominen, niin häviää kyllä suuren Babylonin mukana.

• Anonyymi

Adventtikirkon pastorit voisivat olla maksaville asiakkailleen esimerkkinä tehden itsemurhan, kuten heidän esikuvansa Jeesuskin teki.

• Anonyymi

No Jeesus ei ole todellisuudessa heidän esikuvansa, vaan kristikunnan isä eli paavi ja hänen hovinsa. Saavutukset tosin eivät yllä samalle tasolle kuin paavilla, vaan ovat huomattavasti vaatimattomammat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Jeesus ei ole todellisuudessa heidän esikuvansa, vaan kristikunnan isä eli paavi ja hänen hovinsa. Saavutukset tosin eivät yllä samalle tasolle kuin paavilla, vaan ovat huomattavasti vaatimattomammat.

Valehtelet.

• Anonyymi

Jeesus ei tehnyt itsemurhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

Mitä yhtäläisyyksiä näet Jeesuksella ja Adventtikirkon tai muidenkaan kirkkojen papeilla ja pastoreilla?

Voisit luetella niitä seuraavaan kommenttiisi, niin mekin näkisimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei tehnyt itsemurhaa.

Yksi ainoa Jumala tapatti Jumalan ristillä, ja otti vastaan sovituksen itse itseltään. Kyseessä on joko avustettu murha taikka itsemurha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ainoa Jumala tapatti Jumalan ristillä, ja otti vastaan sovituksen itse itseltään. Kyseessä on joko avustettu murha taikka itsemurha.

Oikeeti? Mikä murha se sellainen on? Jumalat eivät voi kuolla!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeeti? Mikä murha se sellainen on? Jumalat eivät voi kuolla!!!

Sellaiset jumalat, jotka tekevät itsemurhan ja voivat kuolla, ovat epäjumalia.
        Raamatun kaikki jumalat kuuluvat siihen epäjumalien kastiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitteesi ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset jumalat, jotka tekevät itsemurhan ja voivat kuolla, ovat epäjumalia.
        Raamatun kaikki jumalat kuuluvat siihen epäjumalien kastiin.

Anteeksi nyt vain, mutta ristillä kuoli Jeesus ihmisenä. Ihmiset hänet tappoivat, sinäkin syntiesi kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe