Iloitkaamme hedelmättömästä Adventtikirkosta

Anonyymi-ap

Vai itkemmekö sittenkin hedelmällisen Adventtikirkon tulevaa leskeyttä ja lasten kuolemaa?

Adventtikirkon lapsilla ei taida olla kuin yksi vaihtoehto...

15

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noo mitenkäs on sinun laitasi ?

• Anonyymi

Ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole olemassakaan, sillä ilman lapsiaan Adventtikirkkoakaan ei ole olemassa.

Jälkimmäinen vaihtoehto taas tulee johtamaan juuri tähän, eikä se minua itketä. Miksi itkettäisi, että jokin Baabelin kirkko lakkaisi olemasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole olemassakaan, sillä ilman lapsiaan Adventtikirkkoakaan ei ole olemassa.

Jälkimmäinen vaihtoehto taas tulee johtamaan juuri tähän, eikä se minua itketä. Miksi itkettäisi, että jokin Baabelin kirkko lakkaisi olemasta?

Adventtikirkko ei häviä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventtikirkko ei häviä mihinkään.

Jos Raamattuun on uskominen, niin häviää kyllä suuren Babylonin mukana.

• Anonyymi

Adventtikirkon pastorit voisivat olla maksaville asiakkailleen esimerkkinä tehden itsemurhan, kuten heidän esikuvansa Jeesuskin teki.

• Anonyymi

No Jeesus ei ole todellisuudessa heidän esikuvansa, vaan kristikunnan isä eli paavi ja hänen hovinsa. Saavutukset tosin eivät yllä samalle tasolle kuin paavilla, vaan ovat huomattavasti vaatimattomammat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Jeesus ei ole todellisuudessa heidän esikuvansa, vaan kristikunnan isä eli paavi ja hänen hovinsa. Saavutukset tosin eivät yllä samalle tasolle kuin paavilla, vaan ovat huomattavasti vaatimattomammat.

Valehtelet.

• Anonyymi

Jeesus ei tehnyt itsemurhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

Mitä yhtäläisyyksiä näet Jeesuksella ja Adventtikirkon tai muidenkaan kirkkojen papeilla ja pastoreilla?

Voisit luetella niitä seuraavaan kommenttiisi, niin mekin näkisimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei tehnyt itsemurhaa.

Yksi ainoa Jumala tapatti Jumalan ristillä, ja otti vastaan sovituksen itse itseltään. Kyseessä on joko avustettu murha taikka itsemurha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ainoa Jumala tapatti Jumalan ristillä, ja otti vastaan sovituksen itse itseltään. Kyseessä on joko avustettu murha taikka itsemurha.

Oikeeti? Mikä murha se sellainen on? Jumalat eivät voi kuolla!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeeti? Mikä murha se sellainen on? Jumalat eivät voi kuolla!!!

Sellaiset jumalat, jotka tekevät itsemurhan ja voivat kuolla, ovat epäjumalia.
        Raamatun kaikki jumalat kuuluvat siihen epäjumalien kastiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitteesi ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset jumalat, jotka tekevät itsemurhan ja voivat kuolla, ovat epäjumalia.
        Raamatun kaikki jumalat kuuluvat siihen epäjumalien kastiin.

Anteeksi nyt vain, mutta ristillä kuoli Jeesus ihmisenä. Ihmiset hänet tappoivat, sinäkin syntiesi kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe