Voiko Uskova Tahtoa Jumalan Tahtoa? Voiko ihmisellä olla tahto toteuttaa Jumalan Tahtoa?

Niin miettikä tämän ! Koska selvä se on että Uskova tulis olla Jumalallinen Tahto- Eikä olla orjana ja myyty synninalaisuuteen Paavalin kanssa , niinkuin hänäi Room 7 mukaan b
Room. 7:18

Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;

Room. 9:16

Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.

Niin seon !!!! Hyvin armollista saada Voima Jumalalta tehdä Hänen Tahtoa..

26

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Vaella säädyllisesti Jumalasi kanssa"

Mitenkäs on, kun tänään naiset - lapsikastetut arjessa paljastavat kaiken, kireillä vaatteilla, läpinäkyvillä hameilla, jossa ihmetyttää persevakoon painuvat ei lahkeelliset housut. Eikös se ole hygienian puolella saastuttava - paskan pakteri persuuskista tarttuu hamekanskaaseen ja siitä sitten sinne ja tänne.

Katsokaa romanilaisia. Nostan romanikansalle hattua, siellä on nilkkapituiset hameet, sekä kädet ovat peitettyjä ja katsokaa, miten kauniisti he pukeutuvat.
      Heidän asunsa kertoo säädyllisyydestä ja se kertoo siitä, kuinka he kunniakkaasti peittävät kehonsa.

Siinä miettikää missä se tahtoisuus liikkuu, ihmisellä voi olla tahto toteuttaa elämässä kauneuden ja puhtauden merkitys.

• Anonyymi

Kun nyt puhun romaneista - Suomessa. Kuunnelkaas vaikka korvalla miesten puheita arjessa. Siinä tavallaan yleisessä kielenkäytössä voidaan verrata myös heidän naisensa pukeutumistapaan.
        He käyttäytyvät arvokkaasti, heidän lapsensa tavallaan on kurinalaisia. Kerran eräässä hengellisessä kokouksessa oli pari hieman yli innokkaita poikia, jotka hieman saattoi kiinnittää huomiota itseensä.
        Puhujakorokkeella oli vieraileva romanimies. Hän nousi, ja otti pojat, sekä talutti heidät hengellisen huoneen eteiseen.
        Tehdäänkö meillä näin? Ei, vaan suuri vinkuminen on, että järjestys ja vapaa kasvatus on IN. kansankeskuudessa.

Tavallaan esimerkkinä tämä pukeutuminen on myös suun tuomaa ilmaisua. Kaupungilla, kun olen tavannut romanimiehiä, he ovat esiintyneet arvokkaina ihmisinä, myös keskenkasvuiset, siinä ajokortin saaneet. Hyvin pukeutuneet, hyvin opetettu kunnioittamaan meikäläis, valkolaista kohtaan.
        Eli siinä tulee esiin myös - itsensä kunnioittaminen, se edustaa elementtinä sielun ja sen luonteen ominaisuudet.

Säädyllisyyden lait koskevat miehiä ja naisia...

• Minäkin rakas nostan hattua , kun tapaan romaania !! Olipa ne sitten miten syntisiä ja sillä tiellä . niin senverran tietoisia Jumalasta , että sieltä haetaan pois synnintieltä jossain vaiheessa väkisin. Aivan !!!
        >>> Heidän asunsa kertoo säädyllisyydestä ja se kertoo siitä, kuinka he kunniakkaasti peittävät kehonsa. <<<

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Minäkin rakas nostan hattua , kun tapaan romaania !! Olipa ne sitten miten syntisiä ja sillä tiellä . niin senverran tietoisia Jumalasta , että sieltä haetaan pois synnintieltä jossain vaiheessa väkisin. Aivan !!!
        >>> Heidän asunsa kertoo säädyllisyydestä ja se kertoo siitä, kuinka he kunniakkaasti peittävät kehonsa. <<<

Romaani on kirja! Romani on etninen kansanryhmä.

• Jotkut pikkuisen liikaa uskovaiset muslimit myös toteuttavat jumalan tahtoa itsemurhapommitajina.

Mistä voi tietää mikä on jumalan tahtoa, kun hän loistaa poissaolollaan aina.

• Ei ihmiset haluvat oppia tuntemaan Jumalan Tahtoa antautumalla Häneen . Ei ei ne huutavat sydämissä. Synti ja sen himo on niin gota että me emme halu . halua joka vaati meidän tekemään parannusta synneistä. Miten he VOi haluta kysyn Rakas He-ma !! ???

• Savis kirjoitti:

Ei ihmiset haluvat oppia tuntemaan Jumalan Tahtoa antautumalla Häneen . Ei ei ne huutavat sydämissä. Synti ja sen himo on niin gota että me emme halu . halua joka vaati meidän tekemään parannusta synneistä. Miten he VOi haluta kysyn Rakas He-ma !! ???

Sinä himoitset epäjumalaasi, joka on kaiken lisäksi olematon. joten syyllistyt myös valehteluun

Tunnen myötähäpeää !

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ei ihmiset haluvat oppia tuntemaan Jumalan Tahtoa antautumalla Häneen . Ei ei ne huutavat sydämissä. Synti ja sen himo on niin gota että me emme halu . halua joka vaati meidän tekemään parannusta synneistä. Miten he VOi haluta kysyn Rakas He-ma !! ???

Et osannut vastata kysymykseen. Minua mietityttää sama asia. Olen riisunut kirkkokuntien valheelliset opit siitä, että Jeesus olisi muka Jumala tai että olisi joku kolmiyhteinen Jumala, pois itsestäni. Muutama muukin kirkkoisien keksimä oppi on tullut poisopittua.

"Mistä voi tietää mikä on jumalan tahtoa, kun hän loistaa poissaolollaan aina."

Ainakaan kirkkokuntien opetukseen ei voi luottaa. Ja kun Raamattuakin ovat kirjoittaneet vain iihimilliset puutteelliset ihmiset, niin mistä voi silloin tietää mikä on Jumalan tahtoa?

• Anonyymi

Maailma on synnin alaisuudessa, kotini oli kommunismin edustamassa pyhäkössa, jossa ei ollut Jumalaa.
      No, pitikö se minut "orjana" synnin alaisuudessa? Ei, ei pitänyt.
      MINÄ - etsin tietä pois synnin alaisuudesta, se oli MINUN tahtoni, en ollut perisynnin perkeleellisessä opin ohjauksessa, vaan ateistisen puhtaan peperin sielun alueella.
      Ja se sieluni tahtoi TAHTOI ja halusi HALUSI--- ITSESTÄ KÄSIN, etsiä halullisesti elämään sen sisällön jossa on ELÄMÄ.

Sain käsiini raamatun, eikä se sisältänyt minulle perisynnin perkeleellistä kahleoppia.

Näin, että elän Jumalan luomassa maailmassa ja valinta on minulla, haluanko minä seurata Hänen opetusta ja MINÄ HALUSIN, ilman näitä pappien löpinöitä ja kahleen perkeleellistä oppia.

MINÄ haluan olla VAPAA ja sen antaa LUOJA - Kristuksessa, ilman kirkkojen kahlevankien vinkumista perisynnistä. OLEN VAPAA. Minun ei ole pakko kahlita perisyntisaatanalliseen oppiin sieluani. Olen Jumalan luomassa luomakunnassa ja siinä haluan käyskennellä Hänen kanssaan, Hän sanoo, minä kuuntelen ja teen sen mukaan armoistuimen äärellä.

En tarvitse perisyntivinkujien kahleita kilisemään sieluni maisemissa.
      Sana opettaa - minä teen. Siinä se on.

Siinä on se polku mitä käyn. Herrani ja minä!

• Anonyymi

Kun menen kauppaan, teen kaupan hyvän omantunnon muistilapusta ja jos jokin virhe tapahtuu vaikka kauppiaalle, hänen vahingokseen oikaisen sen. Olen virheen tapahtunutta oikassut jälkikäteenkin, josta olen saanut aina hyvää palautetta, se on se polku, Herrani ja minä.
        Kun olen liikenteessä, siellä on pelisäännöt ja elän niitten kanssa. Siellä en riehu ja kiilaa, vaan toimin, kuten ohjeet ja neuvot on ajokortin kautta pannut vastuunatsat olkapäille.
        Se on valintapolku, eli arjen toiminta ja rehellisyys, sekä suoraselkäisyys.
        Jos olen sanonut huomaamattomasti loukaten, pyydän anteeksi. Ei harmaapäisyys ja valkopartaisuus ole este pyytää anteeksi nuorelta. En tietenkään tarkoita sitä, että annan tahalteen hyppiä silmille. Eli kun käännän poskeni, ja siihen kuvakielellä lyödään, käännän toisen. Ja jos vielä lyödään, niin on luvallista sanoa, että posket loppu.
        Ei ole synti se, että elämän pelisäännöistä pidetään kiinni. Herrani ja minä!
        En vain ala vikisemmään perisynnistä, kun sitä ei tee, eli lihalle ei pidä antaa valtaa.
        Sitä se Kristuksen- uhrikaritsan seuraaminen on. Tule ja seuraa, se on tavallaan käsky, Elämän toteutumiseen. Eli minä voin tehdä valintoja eikä pidä piiloutua.

KUUUUUUn se peeeeeeerisynti - -- höpölöpö.... Ajassa on edelleen Jumalan valtakunta ja se Eden - elää ja käyskentelee siinä Herran kanssa ja elämä on rajattu tarkoitushakuisesti, eikä se ensimmäinen kuolema on synnin palkka. Se on kuoleman UNI.
        Aivankuin käyt maate illalla. Nouset uuteen päivään seuraavan päivänä.
        Ei maatemeno ole syntiä, eikä uni. Siinä levätään Jumalan suunnitelmissa - kuoleman unessa.

MUTTA - tuomio, sen synnin tähden, kun ei ole halullisuutta käyskennellä Herran kanssa, se on sitten se tuomio, eli II- kuolema. Siinä on se vanhan-aatamin varoittava esimerkki alastomuudesta, jossa liha on elämän päämäärätietoinen suunta, ilman Herraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun menen kauppaan, teen kaupan hyvän omantunnon muistilapusta ja jos jokin virhe tapahtuu vaikka kauppiaalle, hänen vahingokseen oikaisen sen. Olen virheen tapahtunutta oikassut jälkikäteenkin, josta olen saanut aina hyvää palautetta, se on se polku, Herrani ja minä.
        Kun olen liikenteessä, siellä on pelisäännöt ja elän niitten kanssa. Siellä en riehu ja kiilaa, vaan toimin, kuten ohjeet ja neuvot on ajokortin kautta pannut vastuunatsat olkapäille.
        Jos olen sanonut huomaamattomasti loukaten, pyydän anteeksi. Ei harmaapäisyys ja valkopartaisuus ole este pyytää anteeksi nuorelta. En tietenkään tarkoita sitä, että annan tahalteen hyppiä silmille. Eli kun käännän poskeni, ja siihen kuvakielellä lyödään, käännän toisen. Ja jos vielä lyödään, niin on luvallista sanoa, että posket loppu.
        En vain ala vikisemmään perisynnistä, kun sitä ei tee, eli lihalle ei pidä antaa valtaa.
        Sitä se Kristuksen- uhrikaritsan seuraaminen on. Tule ja seuraa, se on tavallaan käsky, Elämän toteutumiseen. Eli minä voin tehdä valintoja eikä pidä piiloutua.

KUUUUUUn se peeeeeeerisynti - -- höpölöpö.... Ajassa on edelleen Jumalan valtakunta ja se Eden - elää ja käyskentelee siinä Herran kanssa ja elämä on rajattu tarkoitushakuisesti, eikä se ensimmäinen kuolema on synnin palkka. Se on kuoleman UNI.
        Ei maatemeno ole syntiä, eikä uni. Siinä levätään Jumalan suunnitelmissa - kuoleman unessa.

MUTTA - tuomio, sen synnin tähden, kun ei ole halullisuutta käyskennellä Herran kanssa, se on sitten se tuomio, eli II- kuolema. Siinä on se vanhan-aatamin varoittava esimerkki alastomuudesta, jossa liha on elämän päämäärätietoinen suunta, ilman Herraa.

Sitten vielä, veljet, me pyydämme teitä ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa, että te, niinkuin olette meiltä oppineet, miten teidän tulee vaeltaa ja olla Jumalalle otolliset, niinkuin vaellattekin, siinä yhä enemmän varttuisitte. Tiedättehän, mitkä käskyt me olemme Herran Jeesuksen kautta teille antaneet. Sillä

tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta, että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa, ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne; ettei kukaan sorra veljeänsä eikä tuota hänelle vahinkoa missään asiassa, sillä
        Herra on kaiken tämän kostaja, niinkuin myös ennen olemme teille sanoneet ja todistaneet. Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen. Sentähden, joka nämä hylkää, ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa Pyhän Henkensä teihin.

Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne; niin te myös teette kaikkia veljiä kohtaan koko Makedoniassa. Mutta me kehoitamme teitä, veljet, siinä varttumaan yhä enemmän ja katsomaan kunniaksenne, että elätte hiljaisuudessa ja toimitatte omia tehtäviänne ja teette työtä käsillänne, niinkuin olemme teitä käskeneet, että vaelluksessanne olisitte säädylliset ulkopuolella olevia kohtaan ettekä olisi kenenkään avun tarpeessa. Mutta

me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä

jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä

sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla. (1Te 4:1-18)

Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä

hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta

ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. (Joh 5:27-29)

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. (Joh 14:2-3)

"tämä h-hetki on edessä, ja nyt on taivaspaikkojen valmistamisen hetki ja perille mennään yhdessä"! Se viimeinen pasuna ja iankaikkisen ELÄMÄN armolahja Herran omilla, Jeesuksen sovintoveren kautta. Se on maksettu.

Tärkeintä miettiä, tunteeko Herra, siinä on se halullisuus käyskentelyyn ja tapaa elää Herran kanssa ajassa.

• Niin se voi olla usko niinkuin kansakoulua käydä maailmassa. Tai sitten voi Herran avulla , päästä pois te se itse uskosta ja minäuskoni , minävanhurskaudesta , minäparannuksesta siitä suurelta minästä jossa eläät ja syrjätään LuojaJUmala !!
        Hedelmistä puu tunnetaan ja kehumiset näyttää jo puun laatu , mistä kumpua voima.

• Anonyymi kirjoitti:

Yritä nyt saada ja päästä synneistä meidän ja Paavalin kanssa !! Rakas liha poistuu kuolemassa Ristillä siellä missä Jeesus käski sinua seurata Hänet.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten vielä, veljet, me pyydämme teitä ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa, että te, niinkuin olette meiltä oppineet, miten teidän tulee vaeltaa ja olla Jumalalle otolliset, niinkuin vaellattekin, siinä yhä enemmän varttuisitte. Tiedättehän, mitkä käskyt me olemme Herran Jeesuksen kautta teille antaneet. Sillä

tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta, että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa, ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne; ettei kukaan sorra veljeänsä eikä tuota hänelle vahinkoa missään asiassa, sillä
        Herra on kaiken tämän kostaja, niinkuin myös ennen olemme teille sanoneet ja todistaneet. Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen. Sentähden, joka nämä hylkää, ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa Pyhän Henkensä teihin.

Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne; niin te myös teette kaikkia veljiä kohtaan koko Makedoniassa. Mutta me kehoitamme teitä, veljet, siinä varttumaan yhä enemmän ja katsomaan kunniaksenne, että elätte hiljaisuudessa ja toimitatte omia tehtäviänne ja teette työtä käsillänne, niinkuin olemme teitä käskeneet, että vaelluksessanne olisitte säädylliset ulkopuolella olevia kohtaan ettekä olisi kenenkään avun tarpeessa. Mutta

me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä

jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä

sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla. (1Te 4:1-18)

Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä

hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta

ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. (Joh 5:27-29)

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. (Joh 14:2-3)

"tämä h-hetki on edessä, ja nyt on taivaspaikkojen valmistamisen hetki ja perille mennään yhdessä"! Se viimeinen pasuna ja iankaikkisen ELÄMÄN armolahja Herran omilla, Jeesuksen sovintoveren kautta. Se on maksettu.

Tärkeintä miettiä, tunteeko Herra, siinä on se halullisuus käyskentelyyn ja tapaa elää Herran kanssa ajassa.

Rukoilkaa nyt Rakkaat,, että saisitte vaella säädyllisesti !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Yritä nyt saada ja päästä synneistä meidän ja Paavalin kanssa !! Rakas liha poistuu kuolemassa Ristillä siellä missä Jeesus käski sinua seurata Hänet.

Ei teidän, eikä Paavalin kanssa, vaan välimiheni Jeesuksen kanssa.
        Sulla on tapa tulla neuvomaan, että näin pitää uskoa, eli tarjoat yleisuskonnon lääkkeitä ja siinä teillä onkin se perisynti.

Kannattaa mennä Mormoonien luo, että alatte kastaa sukulaistenne ja muitten tähden, kun se perisyntinne kadottaa muutoin.

Minulla on vastuu OMISTA- synneistäni ja teen tilin niistä. Siinä se idea on.
        Vanhan-aatamin perisynti on siinä aatamilla, että alkaa Jumalaakin syyttämään, että annoit sellaisen akan. Olisinhan minä muutoin selvinnyt. Eli syy on ulkopuolella.

Minä ja minä - siinä sanotaan sitä minää, tässä, kun ikäänkuin siitä mittasit.

Eli minulla on vastuu tuomiolla omista synneistä ja siinä katsonkin välimieheeni, Jeesukseen.
        En kirkkoisiin ja heidän sanomisilla tee tyhjäksi Jumalan Sanan.

Montako kirkkoisää pitää olla, että teidän puljussa selvitään perille?

Ongelma on siinä, tietenkin saa Paavalin ottaa sanoittajaksi, että lihassani ei asu mitään hyvää. Okei. Mutta onko siihen lihaan pakko tukeutua? Ei, vaan kuuntelee, mitä Luoja Isä sanoo ja tekee niin, vai onko se niin, ettei halua tehdä, kun se liha pitää ylläpitää ja sanoittaa perisynti. Ei.

Aivan sama, kun murhamies tappaa ja sanoo, etten pysty tekemään parannusta ja terottaa puukkojaan. Kyllä Jeesus sanoo, että mene, mutta älä enää syntiä tee, vai mitä.

Ehkä tässä olet samanmielinen, mutta, entä jos kaunistellaan teko murhasta, vaikka kynävarkauksiin työnantajalta. Oikeinko? Ei, ellei ole lupaa.
        Ei murhamies ole vaakakupissa eri asemassa, ja kynavaras. Vaan on kuunneltava, mitä Jumala sanoo ja tehdä niin. Eikös vain?

Ei tässä voi mennä tuutulaulua laulamaan, että sana sanoo, mutta MINÄ sanon, perisynti ja homma jatkuu. Eikös vain.

Lihalla täyttää lihantöitä ja synnin palkka on kuolema. Entä sitten. ON tehtävä parannus mielenmuutos ja mentävä sitä tietä eteenpäin.
        Ei kahta polkua ole olemassa kaita ja lavea.

Siten kun sana opettaa, isäntä on matkoilla ja jättänyt toimenkuvat kirjoitettuna Sanaan ja palaa Kuninkaana takaisin. Eli toimenkuva on sitä, että tekee niin ja on turhaa alkaa kirkkoisien perisyntitarinoita tuomaan helpottamaan kilvoitusta, eli sinnepäin, kunhan kovasti veisaa virsiä sunnuntaisin.

• Anonyymi

Jumala antoi maan Aadamin tahdon hallintaan. Mutta tuhosi tornin jonka oli tarkoitus kohota taivaaseen asti. Jumalan tahto on taivaissa ylin.

Aadamin hallintaan Jumala antoi enkelit.
      Jeesuksen hallintaan enkelit ja Hengen
      Tulevan messiaan hallintaan enkelit, Hengen ja tulen.

Nämä kolme tahtoa maan päällä ainakin on lukuun otettava. Ehkä vielä neljäntenä Eeva.
      Elävien äiti.

Maan päällä on paljon niitä jotka perivät Jumalan joka 33 jKr kuoli ristiinnaulittuna.

Kenen heistä tahto on tärkein. Aadamin minun mielestäni. Daniel tosin kertoo Ihmisen kannattaneen Israelin kansan perustamista.
      Ja Israelin puolestaan kannattavan aikanaan Jumalan valtakunnan perustamista.

Lopulta Jumalan valtakunta siis.

• Anonyymi

Jumalan tahto on kuulla Jeesusta Kristusta.
        Hänen alaisuuteen enkelit ja Henki kuuluu.
        Mutta on mahdollista että tulee vielä Hän jonka alaisuuteen Jumala asettaa Enkelit, Hengen ja Tulen. Kuka kestää sen päivän.

Ja onko Jumalan tahto että asetumme tuon tulevan alaisuuteen suosiolla myös, vaikka hän on ehkä kuluttava tuli.

Pelko Jumalaa kohtaan on maailmassa vähäistä Nykyisin. Kaikki on mullin mallin kumottu.
        Antikristuksen Henki vaikuttaa hyväksyntää laittomuutta kohtaan puhutaan Laittomuuden ihmisestä.

Mutta kun Jumala alkaa puhdistaan temppeliä niin.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan tahto on kuulla Jeesusta Kristusta.
        Hänen alaisuuteen enkelit ja Henki kuuluu.
        Mutta on mahdollista että tulee vielä Hän jonka alaisuuteen Jumala asettaa Enkelit, Hengen ja Tulen. Kuka kestää sen päivän.

Ja onko Jumalan tahto että asetumme tuon tulevan alaisuuteen suosiolla myös, vaikka hän on ehkä kuluttava tuli.

Pelko Jumalaa kohtaan on maailmassa vähäistä Nykyisin. Kaikki on mullin mallin kumottu.
        Antikristuksen Henki vaikuttaa hyväksyntää laittomuutta kohtaan puhutaan Laittomuuden ihmisestä.

Mutta kun Jumala alkaa puhdistaan temppeliä niin.......

Voi käydä niin että Laittomuuden ihmisen aikaan saamat muutokset jäävät voimaan.
        Silloin vaarassa ovat vanhurskaat ja pyhät jos he alkavat puhua noita muutoksia vastaan ja tuomita muita.

Niin onkin Ilmestys 13 sana että peto voittaa pyhät ja roomalaisille Paavali varoitti kirjeessään tuomitsemasta ketään.

Kuitenkin itse oletan että tulee Messias jolla on Enkelit, Henki ja Tuli alaisinaan. Häntä pitää varoa hyvin tarkoin. Mutta suurimmassa vaarassa ovat ne jotka muita tuomitsee.

Jumalan tahto on kuulla Kristusta, joka on armollinen syntisille. Ne jotka vihaavat veljeään ovat murhaajia eikä Iankaikkinen elämä voi pysyä heissä.

Tää viesti on torso. Kirjoitin paremman Mutta se ei mennyt läpi foorumille asti. Sori.....

1. Aatami
        2. Jeesus
        2. B Laittomuuden ihminen
        3. Tuleva Messias tulen kanssa.

Vaikka 2B on vastustaja niin hänen tekemiään muutoksia ja laittomuuksia ei välttämättä kumota.

Mahdi yrittää islamin puhdistaa
        Isa yrittää kristinuskon puhdistaa
        Elia yrittää juutalaisuuden puhdistaa

Mutta mihin suuntaan? Tuomioksi syntisille vai tuomioksi synnin tuomitsijoille?
        Sitä voi arvailla. Mä luulen että Armo on Kuningas tässä ajassa vielä 1000 vuotta.
        Mitä 3000 jKr tapahtuu? Ylösnousemus ehkä ja uusi Jumalan valtakunnan Kuningas.

Arvailu hälvenee 10 vuoden sisällä. Silloin tiedämme enemmän. Ehkä jopa totuuden.

• Anonyymi

Kun ihminen katsoo maailmaa - näkee paljon pahaa, se ei ollut Jumalan tahto - paha.
      Siksi myös ihminen voi tahtoa, rauhaa, sekä onnea maanpäälle.
      Eli ihminen Jumalan kuvana haluaa tahtoa, Jumalan tahdon kanssa samanmielisesti.

• Voiko ihminen ?????????????

No ei VOI.

Mutta mutta,,,,,

Mark. 14:36

ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"

ABBA ISÄN TAHTO OLI JEESUKSELLE VAIKEA TOTEUTTAA ,,, MUTTA HÄNKIN SAI AVUN ,,, JA NIIN MUUTTUI MAHDOTONTA MAHDOLLISEKSI NIINKUIN SINULLEKIN PITÄISI MUUTTUA... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luuk. 18:27

Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista".

• Anonyymi

Totta kai voi. Mutta vaikka ihmisellä olisi kuinka tahto toteuttaa Jumalan tahtoa, tekee hän silti päivittäin syntiä, aivan kuten sinäkin, mikä on näkynyt myös sinun kirjoituksissasi tällä palstalla. Siksi: Jeesus.

• Saathan sinä päättää tekevän päivittäin syntiä . Se on sinun valinta. Mutta on monet jotka valitsee toista !!!

• Anonyymi

Ei uskovan elämän pidä olla jatkuvaa Jeesustelua ja Jumalassa rypemistä. Kyllä uskovalla oi lla omaakin elämää. Katso vaikka Vanhan testamentin Jumalan miehiä ja naisia. He tekivät muutakin kuin jatkuvasti mesosivat omista kuvitelmistaan siitä, millainen Jumalan pitää olla. Ja he toden totta tekivät syntiä mutta silti Jumala sanoi, että he ovat hänelle mieleen. Lopeta sinäkin jatkuva keuhkoaminen.

• Jeesus sanoi >> Matt. 3:2

ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

ONKO TAIVASTEN VALTAKUNTA LIUKKUNUT KAUAS SINULTA JOKA JA JOLLA ON HALU JATKAA SYNNIN TIELLÄ?

• On kyse Jumalallisesta Tahdosta !! Eihän lihallinen ihminen ole Jumalallinen millään tavalla. Miten ihminen tulee Jumalallinen on hyvä kysymys Jumalan edessä ja Häneltä !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe