Sanoin järjestysmiehille että ei kasvoilta voi pyytää lippua. Sanoivat että ei mutta ihmisiltä kyllä. Kehiin olevani nykyään kasvi koska minusta tuntuu siltä ,hän nauroi minulle. Rupesin räyhäämään ettet sä voi kyseenalaistaa sitä mitä minä tunnen olevani ja että jokainen voi olla mitä haluaa ja tuntee olevansa. Pääsin sisään.
Ei tarvi maksaa tapahtumiin
13
260
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kasveilta eikä kasvoilta toi yksi sana:)
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17930130W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kerran järkkäri tuli sanomaan että ei tällä alueella saa olla. Sanoin että olen voikukka ja meitä on täällä muitakin.
- Anonyymi
Oltiin nuorena kattomas painikisoja. Maksettiin pääsylippu, josta ei mitään kuittia saatu. Järjestysmies tuli ja tarttui käsivarteen. -Että poijat oo ostanu pääsylippua. se sanoi. Onneksi lipunmyyjä muisti naamamme. Ja päästiin jatkamaan yleisön joukos.
- Anonyymi
Miksi maksoit. Olisit sanonut että en tunne olevani ihminen. Esineet pääsevät ilman.
- Anonyymi
Sanoin provinssissa että olen kaktus enkä ihminen. Enkä maksanut lippua . Eivät tohtineet koskea minuun piikkien pelossa.
- Anonyymi
Sanoin geimeissä että identifioin itseni kristityksi.
Veivät minut Niuvanniemeen. - Anonyymi
Se on muuten totta. Kasvit voivat olla yleisötapahtumissa eikä sitä voi kyseenalaistaa jos joku niin tuntee..
- Anonyymi
Aloittaja onkin älykkyytensä perusteella kasvi.
- Anonyymi
Etkö suvaitse erillaisuutta? Sinä olet ahdasmielinen.
On rikos kyseenalaistaa toisen tuntemuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö suvaitse erillaisuutta? Sinä olet ahdasmielinen.
On rikos kyseenalaistaa toisen tuntemuksia."Etkö suvaitse erillaisuutta? Sinä olet ahdasmielinen.
On rikos kyseenalaistaa toisen tuntemuksia"
On rikos kyseenalaistaa toisen tuntemuksia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623