Taistelu on jo alkanut Oulussa:
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009714415.html
Totaalinen sota sähköpotkulautoja vastaan
17
253
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä tapahtui?
- Anonyymi
Aina kaatuu jos jätetty pyörätielle
- Anonyymi
Oliko tämä Seinäjoella?
- Anonyymi
Velttoilevia olemuksia skuuttaamas
- Anonyymi
Ylipaino lisääntyy.
- Anonyymi
Toivottavasti taistelu leviää Seinäjoellekin.
- Anonyymi
Vihdoin jokin ongelma, mihin pitäisi löytää ratkaisu, alkoikin jo kyllästyttämään toi kommunistien ainainen valitus.
- Anonyymi
Persuilta lupa kaataa ja heittää pöpelikköön jos jätetty pyörätielle.Viikolla oli esim. Kyrkkärin mäessä jätetty keskelle pyörätietä jossa pyörien vauhdit huimia,toinen ku tuloo vastaan niin ahdasta on ja törmäys mahdollinen,hoidin asian.
- Anonyymi
Jos joillekin annetaan siihen lupa, niin tietysti Persuille, koska ovat Suomen toiseksi suurin puolue ja kansan tuki takana. Oppositio voi pysyä pois jaloista, näytöt tuli annettua ja huonostihan siinä kävi.
- Anonyymi
Kuka ikinä keksikään sähköpotkulaudan on hirviö. Ikään ei oos saanut näitä riesoja mennä keksimään!!!
- Anonyymi
Kaikille sähköllä yli 5km/h liikkuville laitteille pitäisi määrätä pakollinen rekisteröinti ja liikennevakuutus p.l. sähköpyörätuolit.
- Anonyymi
Ehdottomasti määr.ttävä liikennevakuutus,aiheuttavat paljon vammoja liikenteessä myös muille liikkuville,olisi jokin turva vastapuolella.Kävelykaduille ehdoton skuuttikielto!!!
- Anonyymi
Minusta tuntui että olen potkulauta. Niin minä muutuin sellaiseksi. Tuntui pahalta kun minut heitettiin ojaan potkuttelun jälkeen
- Anonyymi
Töiden takia liikun aika paljon eri kaupungeissa kyllä pääsääntöisesti isommissa kaupungeissa ihmiset parkkaa ne tiensivuun kun aika loppuu,viikonloppuisin toki vähän enemmän eri homma. mutta niissä myös keräystoimintakin tapahtuu heti aamusta. itse liputan että kätevä tapa käydä työpäivän jälkeen terassilla kaupungissa..
- Anonyymi
Hesa vkl takana,ei ongelmaa laudoista vaikka vähä enemmän porukkoja liikkuu,näköjään asennevamma Seinäjoella
- Anonyymi
Junttipellet vihaa ja pelkää kaikkea uutta. Varsinkin maaseudun lestapersut pelkäävät ja vastustavat kaikkea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623