Tutkitaan viimeisten 15 vuoden ajalta.
Tutkitaan kaikkien politiikkojen taustat
13
197
Vastaukset
- Anonyymi
Mä otan selville aloittajan elämänkerran.
- Anonyymi
Aloittajalla on selvästi elämänhallinnan kanssa vaikeuksia. Mutta okei.
Minua ihmetyttää suuresti että Kike Elomaan tapausta ei tutkita lisää:
- kymmeniä tuhansia euroja kylpytakin taskussa
- salainen pankki- ja luottotili Afrikassa
- laiton pistooli äänenvaimentimella varustettuna kotonaan
Siitä on hyvä aloittaa. - Anonyymi
Persuissa on pilvin pimein kaappinatseja kun natsipuolue on .. muistakin niit löytyy esim Valtonen , sitä löytyy jokusii kaappihomoi jne ..
- Anonyymi
Persuissa kyllä riittää tutkimista.
- Anonyymi
Juu, ja lisää kasppinatseja tulee. Persujen äänisaalis vain kasvaa.
Muuten, mitä teet itse parasta aikaa? Maalitat, olet rasisti maanmiehiäsi ja -naisiasi kohtaan?
Minusta tuli varma persujen äänestäjä, enkä ole ainoa. Saattepa kunnon yllärin vielä.
- Anonyymi
Olisko pimeän työn teettäjien, graffiittimaalarien, juoppojen, talousrikosten tekijöiden, raiskaajien, rattijuoppojen ja natsitervehtijöiden taustoista aihetta kirjoitella.
- Anonyymi
Pitää mennä kauemmaksi, mites hyvin ne Kekkosen teloitukset kansalaisodan jälkeen tutkittiin?
- Anonyymi
Kekkonen ja kansalaissota? Ei kai ny niin kauaks, mutta Kekkonen oli nykyketku. Ketkut on ketkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen ja kansalaissota? Ei kai ny niin kauaks, mutta Kekkonen oli nykyketku. Ketkut on ketkuja
Se oli Vapaussota.
- Anonyymi
Kannatan. Eipä sinne ketään jäisikään.
- Anonyymi
Ooppas poju hiljaa Perussuomalaisten asioista
- Anonyymi
Viimeksi pääministeri oli nisti. Potkut olisi pitänyt antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623