Käytän leponexia 300 mg päivässä. Yksi huono sivuvaikutus on että alkoholi ei mene päähän, eli ei tule nousuhumalan tunnetta lääkkeen tasaavan vaikutuksen takia. Te jotka käytätte jotain neuroleptiä ja alkoholia ja teillä menee alkoholi päähän niin voisitteko kertoa mikä lääkitys teillä on ja millä annostuksella? Auttaisiko minua esim lääkeannostuksen pienennys?
Alkoholi ja leponex
Anonyymi-ap
4
538
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholi ja lääkkeet eivät ole suositeltavia saman aikaisesti. Sen nyt luulisi kaikkien tietävän.
- Anonyymi
Hyvin on tiedossa, kun tuli niitä samanaikaisesti lähes 15 vuotta käytettyä.
Kaikki ne vuodet olivat tavallaan menetettyä elämää.
En enää toistaisi samaa virhettä. - Anonyymi
Minua ei haittaa vaikka Alkoholi ja lääkkeet ei sovi yhteen,olen muutenkin ihan itsemurhan partaalla. Haluaisin vain edes kerran vielä kokea kunnon kännit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779