Käytän leponexia 300 mg päivässä. Yksi huono sivuvaikutus on että alkoholi ei mene päähän, eli ei tule nousuhumalan tunnetta lääkkeen tasaavan vaikutuksen takia. Te jotka käytätte jotain neuroleptiä ja alkoholia ja teillä menee alkoholi päähän niin voisitteko kertoa mikä lääkitys teillä on ja millä annostuksella? Auttaisiko minua esim lääkeannostuksen pienennys?
Alkoholi ja leponex
Anonyymi-ap
4
586
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholi ja lääkkeet eivät ole suositeltavia saman aikaisesti. Sen nyt luulisi kaikkien tietävän.
- Anonyymi
Hyvin on tiedossa, kun tuli niitä samanaikaisesti lähes 15 vuotta käytettyä.
Kaikki ne vuodet olivat tavallaan menetettyä elämää.
En enää toistaisi samaa virhettä. - Anonyymi
Minua ei haittaa vaikka Alkoholi ja lääkkeet ei sovi yhteen,olen muutenkin ihan itsemurhan partaalla. Haluaisin vain edes kerran vielä kokea kunnon kännit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856