Käytän leponexia 300 mg päivässä. Yksi huono sivuvaikutus on että alkoholi ei mene päähän, eli ei tule nousuhumalan tunnetta lääkkeen tasaavan vaikutuksen takia. Te jotka käytätte jotain neuroleptiä ja alkoholia ja teillä menee alkoholi päähän niin voisitteko kertoa mikä lääkitys teillä on ja millä annostuksella? Auttaisiko minua esim lääkeannostuksen pienennys?
Alkoholi ja leponex
Anonyymi-ap
4
542
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholi ja lääkkeet eivät ole suositeltavia saman aikaisesti. Sen nyt luulisi kaikkien tietävän.
- Anonyymi
Hyvin on tiedossa, kun tuli niitä samanaikaisesti lähes 15 vuotta käytettyä.
Kaikki ne vuodet olivat tavallaan menetettyä elämää.
En enää toistaisi samaa virhettä. - Anonyymi
Minua ei haittaa vaikka Alkoholi ja lääkkeet ei sovi yhteen,olen muutenkin ihan itsemurhan partaalla. Haluaisin vain edes kerran vielä kokea kunnon kännit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337