Minulla on ollut useamman kuukauden muljahteleva n sormenpään kokoinen patti kaulalla osittain leukaluun alla, suunnilleen leukakuun puolessa välissä.. Se on myötävää ja liikkuva, välillä tunnen myös toisella puolella vastaavan mutta pienemmän. Sitä vihloo mutta voisiko se johtua kun painelen ja tunnustelen sitä usein .. Viikon päästä kaulan ultra, lääkäri ei sanonut juuta eikä jaata. Olen tänä vuonna 30v täyttävä, en tupakoi enkä käytä alkoholia. Mitkähän on todennäköisyydet että se on syöpä. Olen todella ahdistunut tästä ja tarvin vertaistukea.
Muljuava patti leukaluun alla
Anonyymi-ap
7
230
Vastaukset
- Anonyymi
suurentunut kilpirauhanen
- Anonyymi
Kilpirauhanen on alempana.
- Anonyymi
suurentunut imusolmuke
- Anonyymi
Mulla on molemmilla puolilla sellaiset. En ole käynyt etes lekurissa niiden takia. Kerro sitte mitä sulle sanottiin :D
- Anonyymi
Miten ois rasvapatti. Mulla on olkapäässä. joskus tuntuu mutta yleensä vain näkyy.
- Anonyymi
sylkirauhaset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014