Nyt tarkkana. Suomen kansasta reilusti alle 20 % kannattaa rasismia. Jos Perussuomelaiset saa vedettyä myös teidät rasistisen puolueen kirjoihin, ei tuosta 20% kakusta riitä kaikille.
Kokoomus, ruotsalainen kansanpuolue ja kristillisdemokraatit
16
201
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaisuus perustuu rasismiin - entä sitten?
Anonyymi-ap
2023-07-15 21:40:53
Se, että perussuomalaiset on rasistinen puolue, ei pitäisi olla kenellekään (edes toimittajille) yllätys. Eikö olisi pikku hiljaa aika lopettaa tämä kauhistelu ja alkaa enemmän ihmettelemään Kokoomuksen ja RKP:n valmiutta ajaa Suomea ääri-oikeistolaiseen suuntaan?
Nyt olisi tärkeää pitää huoli siitä, ettei perustuslakia rikota ja jokaisella Suomessa pysyvästi asuvalla on lain edessä samat oikeudet myös tulevaisuudessa. Samoin voitaisiin puhua maahanmuuttajien kotouttamisesta ja miten tärkeää on panostaa siihen. Eli siirretään keskustelu itse maahanmuuttopolitiikkaan ja lopetetaan se Riikan vanhojen some-viestien rääpiminen.- Anonyymi
Nyt on rasistien äänillä jakajia.
Petteri Orpo kertoo Hallituksessa on nollatoleranssi rasismiin 😂🤣😅 - Anonyymi
Kaikki hallituspuolueet ovat jo enemmän tai vähemmän leimautuneet rasismin kannattajiksi, koska ne eivät ole tehneet mitään konkreettisia toimenpiteitä sen kitkemiseksi.
- Anonyymi
Videolla Riikka Purra kertoo miten etuuksia on leikattu Riikka Purran lupauksista huolimatta. Näin Riikka Purra huijasi teitä tyhmiä äänestäjiä.
Annetaan Riikkan kertoa itse.
https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617 - Anonyymi
Perussuomelaiset kusetti nyt äänestäjiään, suvakkeja ja hallituskumppaneitakin.
- Anonyymi
Totta. Siksi oikeistopuolueet saivatkin paljon ääniä, samalla kun rasistiset vassaripuolueet saivat vain nuolla näppejään.
Koittakaa vassarit hoksata, että teidän rasismianne ei valtaosa suomalaisista hyväksy!- Anonyymi
Ei vasemmistossa ole rasismia, persulaisuus taas perustuu rasismille. Miksi totuus on persuille niin vaikea asia?
- Anonyymi
Eivät persut ole valtaosa suomalaisista. Persuja vain vaivaa persuharha.
Persuja äänesti noin 20 prosenttia ja "vihervassareita" 34 prosenttia. Aikamoinen ero!
- Anonyymi
Siksi oikeistopuolueet saivatkin paljon ääniä. Annetaan Purran kertoa itse.
https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617 - Anonyymi
Jos yksikin kyseinen puolue ei hyväksy rasismia on Persut umpikujassa.
- Anonyymi
On ne jo muutenkin. Valheet on paljastuneet ja lupaukset sulaneet.
- Anonyymi
Kokoomus, RKP ja kristilliset hyväksyvät perussuomalaisten aatemaailman olemalla hiljaa asiasta.
- Anonyymi
Kristillisten kannan ymmärrän hyvin (kiihkouskovaisia, vasemmisto kauhistus). Kokoomus oli ennen sitoutunut eurooppalaisiin arvoihin mutta nyt on vallanhimo pahasti sokaissut. Panen toivoni RKP:n suoraselkäisyyteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristillisten kannan ymmärrän hyvin (kiihkouskovaisia, vasemmisto kauhistus). Kokoomus oli ennen sitoutunut eurooppalaisiin arvoihin mutta nyt on vallanhimo pahasti sokaissut. Panen toivoni RKP:n suoraselkäisyyteen...
👍👍
- Anonyymi
mä kannatan kaikkien tukien korottamista, riittää paremmin rahat viinaan
- Anonyymi
Kiukuttaako Persua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233