Onko ihmiset sitä ajatelleet, että ilmaston lämpeneminen ja tällaiset tappavat helteet, kun lämpötila nousee yli +45 asteeseen voivat olla Jumalan säätämä rangaistus ihmisille synnistä, jota ihmiskunta harjoittaa.
Jumala määrää millainen sää maapallolla vallitsee ja Jumala on myös antanut kuumuuden paahtaa ihmisten ylle.
Siinä ollaan kyllä oikeassa, että ilmaston lämpeneminen on ihmisen aiheuttamaa, mutta puhutaan vaan ihmisen aiheuttamista päästöistä, vaikka syy voi olla ihan toinen eli ihmiskunta hajoittaa niin paljon syntiä, että siitä rangaistaan ilmaston kuumentumisena.
Ei ilmasto enää lämpene, se kuumenee ja siitä kärsivät myös uskovat.
Ilmaston kuumeneminen
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko vapautua synneistä?
Ryhdy uskonnottomaksi. On ihanaa olla vapaa synneistä.
Uskovaisten synti on kummallista. Kun he saavat synninpäästön (ei jumalilta, vaan toiselta ihmiseltä, joku Pate varmaan), he eivät vapaudu siitä. Jo viikon päästä heidän tulee saada uusi synninpäästö.
Mutta minulla on sinulle ilo uutinen!
Ryhdy uskonnottomaksi!!! - Anonyymi
Niinhän raamattukin kertoo miten tulee kuumat ajat.Aurinko porottaa seitsen kertaisesti ja kuu kumottaa niikuin aurinko,no ehkä ei sentään seitsenkertaisesti,mutta...
- Anonyymi
niin ihmiset lisääntyvät liikaa ja luonto kostaa
- Anonyymi
Ihmiset onkin lisääntyneet niin vimmatusti että on pelkkiä vanhuksia jäljellä. Vai monenteenko sukupolveen ne synnit periytyikään? Rankaistaanko nykynuorten pientä porukkaa suurien ikäluokkien isien synneistä?
- Anonyymi
Etelänavalla nyt -64° .
- Anonyymi
Celsiusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887