Keitot kunniaan

Anonyymi-ap

On nälkä. Onko kukaan koskaan kokeillut keittoja? Esim. makkarakeitto voisi olla hyvää. Jos olisi kauha, jossa on reikä voisi erotella keitetyt syötävät osat keitinvedestä. Ja sitten syödä syötävät osat ja juoda juotavan osan erikseen. Siten keitot varmasti voisivat saada lisää suosioita. Makkarakeiton ydin ja pääainesosa on lihaliemikuutio, joka antaa sille sen suloisenmakean aromin.

13

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä keittoja teen useinkin, mutta en käytä niihin mitään liemikuutioita vaan muita mausteita ja aina pitää olla myös juureksia makua antamassa. Liemikuutioissa on liikaa suolaa , paremman maun antaa varsinaiset kulloisenkin keiton raaka-aineet ja mausteet.
      Valmisruokia en käytä ollenkaan vaan teen ruokani itse.

      • Anonyymi

        Einekset vievät köyhän vararikkoon ja ovat myös epäterveellisiä. Kannattaa tehdä kaikki itse, jos ei liian masentunut moiseen. Mut kaikki on plussaa. Voimavarojen mukaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä keitot on tuttuja ja teen niitä aika usein. Keitot on helppoja valmistaa ja edullisia. Juurekset on edullisia, niitä vaan pilkkoo keittoon ja sopivia mausteita. Aina ei tarvitse keittoon edes kasviksia kummempaa, kun se maistuu hyvältä. Joskus teen makkarakeittoa jostain kunnon makkarasta, mutta en kovin usein. Kalakeittoa teen myös. Jauhelihasta tulee hyvä keitto juureksien kanssa. Broilerista saa todella hyvä keiton ja niitä tulee usein tehtyä.
      Minulla on Nicola perunaa, josta tulee hyvä keitto muiden juuresten kanssa. Itse tykkään laittaa keittoon lanttua, se maustaa keittoa kummasti ja tietysti porkkanaa, selleriä ja sipulia.
      Punajuurista tulee tosi hyvää keittoa. Hapankaalista tulee myös todella hyvää keittoa. Kyllä keittoja todellakin tulee tehtyä!

    • Helpoin ruoka on keitto. Mielellään ei liemikuutioita vaan muista lähteistä makua. Ok joskus sortuu kiireessä. Samalla saa hyvän nesteytyksen keitosta näin kesällä. Tykkään keitoista joissa on runsaasti lientä. Liemenkin voi sopivasti suurustaa maizenalla perunajauhoilla tai vehnäjauhoilla. Ei liikaa ettei tule kiisseli mutta sen verran että ei ole ihan liruakaan.

    • Anonyymi

      Joku 5eur menee raaka aineisiin keittoa kun tekee.

    • Anonyymi

      Keittoruokia ei ole mukava syödä, kun pitää ryystätä ja tai sitten aina tippuu leualle.
      Vaikka ne ihan hyviä maultaan ovat, niin enpä muista milloin olen itse keittoruokaa syönyt.

      • Mullakin on hapero leuka. Mutta ryystäminen on ihan kivaa. Kahvia tassilta jne.


      • Anonyymi

        Ryystätkö myös kahvin pikku lautaselta.


    • Anonyymi

      Makkarakeiton kanssa pitää olla ruisleipää, tuoretta hallista ostettua,
      Reissumiehet maistuu nykyään,,, no maistakaapa,
      kengänpohjalle

    • Anonyymi

      Kalakeitto ja koskenlaskija juusto. Lihakeitto jauhelihasta vaikka.
      Makkarakeitto nakeista. Sitten vielä se limppisoppa.

      • Anonyymi

        Vaihtelunhaluisille se meksikolainen papusoppa on verraton vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe