Keinoäly on näköjään valjastettu osaksi tätä tietämättömien lasten ja nuorten kommunistista kulttuurivallankumousta! Sitä, joka kumoaa esimerkikisl Darwinin evoluutioteorian, väittämällä homoseksuaalisuutta synnynnäiseksi tai kumoaa tieteelliset tutkimukset väittämällä kaikkia rotuja yhtä älykkäiksi tai joka vahtii jokaista sanaa tai ilmaisua, jota käytämme - jos käytät kiellettyä sanaa olet lopun ikääsi ulkopuolinen. Sitä joka pitää kaiken negatiivisen esittämistä värillisistä rasistiseksi ja kaiken positiivisen valkoisista myös rasismiksi. Sitä, joka pitää ulkopuolisten kulttuurivaikutteiden käyttämistä kulttuurellisena omimisena.
Laitoin huvin vuoksi kyselyn Googlen keinoälyyn (muistakaa, että Raamatussakin on varoitettu Googista!).
"Miksi Biden väitti että kuu on juustoa?" - "En ole löytänyt mitään tietoja siitä, että Joe Biden olisi väittänyt, että Kuu on juustoa."
"Miksi Trump väitti että kuu on juustoa?" - "Donald Trump on väittänyt, että Kuu on juustoa. Hän ei ole kuitenkaan antanut mitään todisteita väitteensä tueksi. On olemassa monia todisteita siitä, että Kuu ei ole juustoa, kuten sen pintarakenne, sen painovoima ja sen kemiallinen koostumus."
"Miksi Sanna Marin väitti että kuu on juustoa?" - "Sanna Marin ei ole koskaan väittänyt, että kuu on juustoa."
"Miksi Halla-Aho väitti että kuu on juustoa?" - "Perussuomalaisten entinen puheenjohtaja Jussi Halla-aho väitti vuonna 2017, että kuu on juustoa. Hän perusteli väitteensä sillä, että kuu on täynnä reikiä ja että se on täysin tasainen. Halla-ahon väite oli kuitenkin väärä. Kuun pinta on kivinen ja epätasainen, ja siinä on monia kraattereita. "
Keinoäly - todellinen huuhaa- kone!
2
220
Vastaukset
- Anonyymi
Moni asia on perseestä, kuten kuu, ei silloin ole juustoa.
- Anonyymi
keinoäly häviää ihmisen viisaudelle . Tukholmassa mies talloi koraanin sivuja nurmikolla. Kirja pysyi silti ehjänä. Saattoi tosin olla Selma Lagerlöfin Peppi Pitkätossu Etelämerellä kirja. Vastavetona raivostuneet bagdadilaiset polttivat puoli Bagdadia. Talloivat 100 ihmistä hengiltä ja ryöstivät kauppoja, Jokainen sai mitä halusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189