Raamatun kuvan mukainen jeesus

On jo suorittanut toisen tulemisensa, ja hänen luonteensa voi helposti päätellä hänen ajanman fasistisen pelastus/ikuinen rangaistus opin mukaan.

Tässä on hänen evankeliuminsa lyhyessä muodossa.

Syntyi Saksanmaalla 1889 braunaun kaupungissa. Kolmevuotiaana muutti Passauhin.
Eli lapsuutensa kovassa kurissa isänsä hakkaamana. Soti ensimmäisessä maailmansodassa.
Nousi valtaan 1934 saksanmaalla. Aloitti sodan, ja valloitti suuren osan Eurooppaa ja hiukan venäjää.
Kosti kuolemansa 5.000.000 juutalaiselle. Kuoli bunkkerissaan omaan luotiinsa 1945, ja poltettiin.
AAAA'aameeen

16

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEEMOS

      MItäpä tuohon voi muuta sanoa, yksi opetuslapsi löytyy tältäkin palstalta!

    • Lekuri

      Taas olet unohtanut ottaa lääkkeesi!
      Kuka sut edes on päästänyt lepositeistä?
      Sulla ei ole lupa kuljeksia käytävillä.
      Nostetaan lääkeannostasi, että rauhoitut.

      • SEEMOS

        Paitsi että: Nimim.Gandalf on kirjoittanut tänne paljon fiksua tekstiä, sensijaan "lekuri" on taas kerran tällainen kertakäyttönikki, jota ei ole ennen nähty, ja tuskin nähdään tämän jälkeenkään!
        voiko olla olemassa säälittävämpää miehen irvikuvaa kuin hihhulipeelo joka tarvitsee kertakäyttönikin "peitteeksi" ANONYYMILLE nikilleeen!!
        Että säilyisi muka uskottavuus omalla nikillä!
        Hah!


      • SEEMOS kirjoitti:

        Paitsi että: Nimim.Gandalf on kirjoittanut tänne paljon fiksua tekstiä, sensijaan "lekuri" on taas kerran tällainen kertakäyttönikki, jota ei ole ennen nähty, ja tuskin nähdään tämän jälkeenkään!
        voiko olla olemassa säälittävämpää miehen irvikuvaa kuin hihhulipeelo joka tarvitsee kertakäyttönikin "peitteeksi" ANONYYMILLE nikilleeen!!
        Että säilyisi muka uskottavuus omalla nikillä!
        Hah!

        tuolla muualla kopioitu hoitsu nikin käyttämästä kommentista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000008601194


      • Hoitsu
        SEEMOS kirjoitti:

        Paitsi että: Nimim.Gandalf on kirjoittanut tänne paljon fiksua tekstiä, sensijaan "lekuri" on taas kerran tällainen kertakäyttönikki, jota ei ole ennen nähty, ja tuskin nähdään tämän jälkeenkään!
        voiko olla olemassa säälittävämpää miehen irvikuvaa kuin hihhulipeelo joka tarvitsee kertakäyttönikin "peitteeksi" ANONYYMILLE nikilleeen!!
        Että säilyisi muka uskottavuus omalla nikillä!
        Hah!

        Minä sen tein.
        Olin tupakalla ja näin pääsi vaan käymään.
        Nyt pysyy jätkä petissä!
        Miksi tuo "Seemos" luulee että olet mies?
        Onko siltäkin jääny lääkkeet ottamatta?


      • SEEMOS
        gandalf79 kirjoitti:

        tuolla muualla kopioitu hoitsu nikin käyttämästä kommentista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000008601194

        Näyttää "suomi24 tauti" iskeneen! palstan vakiovirus on taas liikkeellä.
        Säälittävä älykääpiö! Täytyy vain toivoa että elää yli 15-vuotiaaksi niin ehtii hävetä tyhmyyttään! ;)
        Mitäpä noista, Mielenkiinnolla luin sinun ja pilgrimin keskustelua.
        Joskus harvoin kemiat kohtaavat tälläkin palstalla ja syntyy hyvää keskustelua.


      • SEEMOS kirjoitti:

        Näyttää "suomi24 tauti" iskeneen! palstan vakiovirus on taas liikkeellä.
        Säälittävä älykääpiö! Täytyy vain toivoa että elää yli 15-vuotiaaksi niin ehtii hävetä tyhmyyttään! ;)
        Mitäpä noista, Mielenkiinnolla luin sinun ja pilgrimin keskustelua.
        Joskus harvoin kemiat kohtaavat tälläkin palstalla ja syntyy hyvää keskustelua.

        periaatteessa hyvää keskustelua syntyy, kun vain on hiukankin halua ymmärtää toisenkin osapuolen näkökulmaa


      • SEEMOS
        gandalf79 kirjoitti:

        periaatteessa hyvää keskustelua syntyy, kun vain on hiukankin halua ymmärtää toisenkin osapuolen näkökulmaa

        Molemmilla osapuolilla tosiaan on oma näkökulma, T.S OMA perusteltu näkemys keskustelun aiheesta.
        Toki oma näkemys voi olla myös (tietoisesti) perustelematon, mutta silloin siitä on hankalaa keskustella toisenlaisen näkemyksen omaavan kanssa...


      • SEEMOS kirjoitti:

        Molemmilla osapuolilla tosiaan on oma näkökulma, T.S OMA perusteltu näkemys keskustelun aiheesta.
        Toki oma näkemys voi olla myös (tietoisesti) perustelematon, mutta silloin siitä on hankalaa keskustella toisenlaisen näkemyksen omaavan kanssa...

        että onko tämän näkemyksen muuttuminen hyvä, vai huono asia?


      • SEEMOS
        gandalf79 kirjoitti:

        että onko tämän näkemyksen muuttuminen hyvä, vai huono asia?

        Tai pahaa? Olen joskus miettinyt mm hyvän ja pahan, oikean ja väärän käsitteitä niin että pää räjähtää!
        Olisin päässyt paljon helpommalla elämässä, ellen olisi teini-ikäisenä LUKENUT sitä raamattua, Sillä seurauksella että lapsenusko katosi.
        Enää minulla ei ole olemassa absoluuttia "hyvän ja pahan" malleja.
        Kaikkea joutuu miettimään omien kokemustensa ja vaistojensa pohjalta...


      • SEEMOS kirjoitti:

        Tai pahaa? Olen joskus miettinyt mm hyvän ja pahan, oikean ja väärän käsitteitä niin että pää räjähtää!
        Olisin päässyt paljon helpommalla elämässä, ellen olisi teini-ikäisenä LUKENUT sitä raamattua, Sillä seurauksella että lapsenusko katosi.
        Enää minulla ei ole olemassa absoluuttia "hyvän ja pahan" malleja.
        Kaikkea joutuu miettimään omien kokemustensa ja vaistojensa pohjalta...

        näyttäväthän ne olevan monilla muillakin, tiedät varmaan monta ihmistä, jotka saarnaavat oikeasta ja väärästä ja tekevät itse toisin.

        Mun omana ohjenuorana tuossa on se, että viisauden alku on se kun osaa myöntää olevansa väärässä, muuten ei kehity viisaammaksi. Oikeastaan kukaan ei tiedä kaikkea, eikä voi millään aina olla oikeassa, jolloin kait ainoa ehto viisaudelle on se kun tietää milloin on väärässä, ja mistä on huonoimmat seuraukset tässä alati muuttuvassa maailmassa.

        Eli voisi sanoa että paras on kun tosiaan seuraa hetkeään ja vaistojaan, ja koittaa hiukan miettiä seurauksiakin.


      • SEEMOS kirjoitti:

        Tai pahaa? Olen joskus miettinyt mm hyvän ja pahan, oikean ja väärän käsitteitä niin että pää räjähtää!
        Olisin päässyt paljon helpommalla elämässä, ellen olisi teini-ikäisenä LUKENUT sitä raamattua, Sillä seurauksella että lapsenusko katosi.
        Enää minulla ei ole olemassa absoluuttia "hyvän ja pahan" malleja.
        Kaikkea joutuu miettimään omien kokemustensa ja vaistojensa pohjalta...

        Luin tuossa hiukanaikaa sitten kirjaa, jossa sanottiin että oikeaa tai väärää ei ole, vaan asiat pitäisi miettiä tekojen toiminnallisuuden kautta, sen mukaan toimiiko jokin asia käytännössä vai ei.


    • The Rat

      > Syntyi Saksanmaalla 1889 braunaun kaupungissa.

      Mistä lähtien Itävalta on ollut Saksanmaata?

      Olet muuten väärässä. Jeesus ei saarnannut ikuista rangaistusta.

      • Diagoras

        Sinun mielestäsi Jeesus siis EI sano näin Raamatussa:

        "Sitten Hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä." (Matt.25:41)


      • The Rat
        Diagoras kirjoitti:

        Sinun mielestäsi Jeesus siis EI sano näin Raamatussa:

        "Sitten Hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä." (Matt.25:41)

        Raamatussa saattaa toki noin lukea, mutta Jeesus ei sitä sanonut.

        Eiköhän tuo ole lisätty raamattuun joskus 200-luvulla...



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe