Raamatun kuvan mukainen jeesus

On jo suorittanut toisen tulemisensa, ja hänen luonteensa voi helposti päätellä hänen ajanman fasistisen pelastus/ikuinen rangaistus opin mukaan.

Tässä on hänen evankeliuminsa lyhyessä muodossa.

Syntyi Saksanmaalla 1889 braunaun kaupungissa. Kolmevuotiaana muutti Passauhin.
Eli lapsuutensa kovassa kurissa isänsä hakkaamana. Soti ensimmäisessä maailmansodassa.
Nousi valtaan 1934 saksanmaalla. Aloitti sodan, ja valloitti suuren osan Eurooppaa ja hiukan venäjää.
Kosti kuolemansa 5.000.000 juutalaiselle. Kuoli bunkkerissaan omaan luotiinsa 1945, ja poltettiin.
AAAA'aameeen

16

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEEMOS

      MItäpä tuohon voi muuta sanoa, yksi opetuslapsi löytyy tältäkin palstalta!

    • Lekuri

      Taas olet unohtanut ottaa lääkkeesi!
      Kuka sut edes on päästänyt lepositeistä?
      Sulla ei ole lupa kuljeksia käytävillä.
      Nostetaan lääkeannostasi, että rauhoitut.

      • SEEMOS

        Paitsi että: Nimim.Gandalf on kirjoittanut tänne paljon fiksua tekstiä, sensijaan "lekuri" on taas kerran tällainen kertakäyttönikki, jota ei ole ennen nähty, ja tuskin nähdään tämän jälkeenkään!
        voiko olla olemassa säälittävämpää miehen irvikuvaa kuin hihhulipeelo joka tarvitsee kertakäyttönikin "peitteeksi" ANONYYMILLE nikilleeen!!
        Että säilyisi muka uskottavuus omalla nikillä!
        Hah!


      • SEEMOS kirjoitti:

        Paitsi että: Nimim.Gandalf on kirjoittanut tänne paljon fiksua tekstiä, sensijaan "lekuri" on taas kerran tällainen kertakäyttönikki, jota ei ole ennen nähty, ja tuskin nähdään tämän jälkeenkään!
        voiko olla olemassa säälittävämpää miehen irvikuvaa kuin hihhulipeelo joka tarvitsee kertakäyttönikin "peitteeksi" ANONYYMILLE nikilleeen!!
        Että säilyisi muka uskottavuus omalla nikillä!
        Hah!

        tuolla muualla kopioitu hoitsu nikin käyttämästä kommentista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000008601194


      • Hoitsu
        SEEMOS kirjoitti:

        Paitsi että: Nimim.Gandalf on kirjoittanut tänne paljon fiksua tekstiä, sensijaan "lekuri" on taas kerran tällainen kertakäyttönikki, jota ei ole ennen nähty, ja tuskin nähdään tämän jälkeenkään!
        voiko olla olemassa säälittävämpää miehen irvikuvaa kuin hihhulipeelo joka tarvitsee kertakäyttönikin "peitteeksi" ANONYYMILLE nikilleeen!!
        Että säilyisi muka uskottavuus omalla nikillä!
        Hah!

        Minä sen tein.
        Olin tupakalla ja näin pääsi vaan käymään.
        Nyt pysyy jätkä petissä!
        Miksi tuo "Seemos" luulee että olet mies?
        Onko siltäkin jääny lääkkeet ottamatta?


      • SEEMOS
        gandalf79 kirjoitti:

        tuolla muualla kopioitu hoitsu nikin käyttämästä kommentista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000008601194

        Näyttää "suomi24 tauti" iskeneen! palstan vakiovirus on taas liikkeellä.
        Säälittävä älykääpiö! Täytyy vain toivoa että elää yli 15-vuotiaaksi niin ehtii hävetä tyhmyyttään! ;)
        Mitäpä noista, Mielenkiinnolla luin sinun ja pilgrimin keskustelua.
        Joskus harvoin kemiat kohtaavat tälläkin palstalla ja syntyy hyvää keskustelua.


      • SEEMOS kirjoitti:

        Näyttää "suomi24 tauti" iskeneen! palstan vakiovirus on taas liikkeellä.
        Säälittävä älykääpiö! Täytyy vain toivoa että elää yli 15-vuotiaaksi niin ehtii hävetä tyhmyyttään! ;)
        Mitäpä noista, Mielenkiinnolla luin sinun ja pilgrimin keskustelua.
        Joskus harvoin kemiat kohtaavat tälläkin palstalla ja syntyy hyvää keskustelua.

        periaatteessa hyvää keskustelua syntyy, kun vain on hiukankin halua ymmärtää toisenkin osapuolen näkökulmaa


      • SEEMOS
        gandalf79 kirjoitti:

        periaatteessa hyvää keskustelua syntyy, kun vain on hiukankin halua ymmärtää toisenkin osapuolen näkökulmaa

        Molemmilla osapuolilla tosiaan on oma näkökulma, T.S OMA perusteltu näkemys keskustelun aiheesta.
        Toki oma näkemys voi olla myös (tietoisesti) perustelematon, mutta silloin siitä on hankalaa keskustella toisenlaisen näkemyksen omaavan kanssa...


      • SEEMOS kirjoitti:

        Molemmilla osapuolilla tosiaan on oma näkökulma, T.S OMA perusteltu näkemys keskustelun aiheesta.
        Toki oma näkemys voi olla myös (tietoisesti) perustelematon, mutta silloin siitä on hankalaa keskustella toisenlaisen näkemyksen omaavan kanssa...

        että onko tämän näkemyksen muuttuminen hyvä, vai huono asia?


      • SEEMOS
        gandalf79 kirjoitti:

        että onko tämän näkemyksen muuttuminen hyvä, vai huono asia?

        Tai pahaa? Olen joskus miettinyt mm hyvän ja pahan, oikean ja väärän käsitteitä niin että pää räjähtää!
        Olisin päässyt paljon helpommalla elämässä, ellen olisi teini-ikäisenä LUKENUT sitä raamattua, Sillä seurauksella että lapsenusko katosi.
        Enää minulla ei ole olemassa absoluuttia "hyvän ja pahan" malleja.
        Kaikkea joutuu miettimään omien kokemustensa ja vaistojensa pohjalta...


      • SEEMOS kirjoitti:

        Tai pahaa? Olen joskus miettinyt mm hyvän ja pahan, oikean ja väärän käsitteitä niin että pää räjähtää!
        Olisin päässyt paljon helpommalla elämässä, ellen olisi teini-ikäisenä LUKENUT sitä raamattua, Sillä seurauksella että lapsenusko katosi.
        Enää minulla ei ole olemassa absoluuttia "hyvän ja pahan" malleja.
        Kaikkea joutuu miettimään omien kokemustensa ja vaistojensa pohjalta...

        näyttäväthän ne olevan monilla muillakin, tiedät varmaan monta ihmistä, jotka saarnaavat oikeasta ja väärästä ja tekevät itse toisin.

        Mun omana ohjenuorana tuossa on se, että viisauden alku on se kun osaa myöntää olevansa väärässä, muuten ei kehity viisaammaksi. Oikeastaan kukaan ei tiedä kaikkea, eikä voi millään aina olla oikeassa, jolloin kait ainoa ehto viisaudelle on se kun tietää milloin on väärässä, ja mistä on huonoimmat seuraukset tässä alati muuttuvassa maailmassa.

        Eli voisi sanoa että paras on kun tosiaan seuraa hetkeään ja vaistojaan, ja koittaa hiukan miettiä seurauksiakin.


      • SEEMOS kirjoitti:

        Tai pahaa? Olen joskus miettinyt mm hyvän ja pahan, oikean ja väärän käsitteitä niin että pää räjähtää!
        Olisin päässyt paljon helpommalla elämässä, ellen olisi teini-ikäisenä LUKENUT sitä raamattua, Sillä seurauksella että lapsenusko katosi.
        Enää minulla ei ole olemassa absoluuttia "hyvän ja pahan" malleja.
        Kaikkea joutuu miettimään omien kokemustensa ja vaistojensa pohjalta...

        Luin tuossa hiukanaikaa sitten kirjaa, jossa sanottiin että oikeaa tai väärää ei ole, vaan asiat pitäisi miettiä tekojen toiminnallisuuden kautta, sen mukaan toimiiko jokin asia käytännössä vai ei.


    • The Rat

      > Syntyi Saksanmaalla 1889 braunaun kaupungissa.

      Mistä lähtien Itävalta on ollut Saksanmaata?

      Olet muuten väärässä. Jeesus ei saarnannut ikuista rangaistusta.

      • Diagoras

        Sinun mielestäsi Jeesus siis EI sano näin Raamatussa:

        "Sitten Hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä." (Matt.25:41)


      • The Rat
        Diagoras kirjoitti:

        Sinun mielestäsi Jeesus siis EI sano näin Raamatussa:

        "Sitten Hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä." (Matt.25:41)

        Raamatussa saattaa toki noin lukea, mutta Jeesus ei sitä sanonut.

        Eiköhän tuo ole lisätty raamattuun joskus 200-luvulla...



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2061
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      952
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      913
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      898
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe