Venäläiset ovat kautta aikojen suvainneet oman kansaan tappamisen, oli sit Stalinista...Putiniin.
Venäläisiä tapettu miljoonia sodissa joissa tapana syöttää miehiä tykin ruuaksi eli kun ihmisiä riittää niin sota strategia on lisää miehiä niin voitetaan ja tämän hyväksyy venäläiset äitit..
Venäläisille sopii Putinin kaltainen tyranni jonka siivoojakin osti Monacosta tyyriin lukaalin mutta kansa elää kuin sata vuotta sitten ankeissa oloissa ilman infrastruktuuria. isot kaupungit vähän paremmassa kunnossa. Puhdistuksia aika-ajoin mutta venäläisiä ei haittaa näinhän aina eletty.
Mutta Putin saa pysyä venäläisten ilona, se mies ei sovi mihinkään muuhun maahan.
Putin pikku Hitleri.
Venäläiset tottuneet "isä Aurinkoisiin"
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset eivät ole koskaan oppineet ajattelemaan omilla aivoillaan.
Aina he ovat tarvinneet jonkun tsaarin tai vastaavan ajattelemaan puolestaan. - Anonyymi
Ja tekemään töitä ilmaiseksi DIKTAATTOREILLE, on siinä maailman tyhmin kansa.
- Anonyymi
Thaimaalaiset kauniisti ilmaisivat matkailijoista, kuinka huonosti käyttäytyvä kansakunta venäläiset ovat. Ajatellaan vaikkapa heitä edustavien diplomaattienkin käytöstä, kuinka he tahallaan ajavat suomalaistenkin päälle torilla autolla ajaessaan.
Kuinka paljon parempi maailma olisi, ilman ainuttakaan venäläistä.
Nämä pikku perkeleethän oikein kirkoissa rukoilevat tappamista.
Saastaa maailmassa on ilman heitäkin riittävästi. - Anonyymi
Ortodoksit Venäjällä ovat siunaamassa tappamista Ukrainassa. On siinä ja uskonto. Eikö tämän perusteella pitäisi Suomessakin ryhtyä toimenpiteisiin ortodoksikirkon lakkauttamisesta valtionkirkko-statuksesta? Sehän on samaa uskontoa Venäjän kirkon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837