WHO-illan ensimmäinen puhuja oli lääketieteen ja kirurgian tohtori, erikoislääkäri ja dosentti Sylvi Silvennoinen-Kassinen. Hän on perehtynyt niihin ylikansallisiin valtapyrkimyksiin, joihin WHO eli Maailman terveysjärjestö pyrkii muuttamalla pandemiasääntöjä laillisesti sitoviksi. Puheessaan hän selvittää perusteellisesti sen, miksi valtioiden on aiheellista erota WHO:sta.
Silvennoinen-Kassinen ihmettelee kansainvälisen terveyssäännöstön muutosehdotusten suoria vaikutuksia WHO:n rooliin.
”Säännöstön muutosten myötä pääjohtajalle annetaan poikkeuksellinen valta. Tällaista vallan keskittämistä yhdelle henkilölle nähdään uskonnollisissa järjestelmissä ja maissa, joissa valta keskittyy yhdelle ihmiselle, presidentille tai diktaattorille.
”Yksinvaltias on arvostelun yläpuolella eikä hän ole vastuussa kenellekään”, hän kuvailee.
”WHO:ta ei valvo mikään laki eikä organisaatio. WHO ON LAKI ITSE ITSELLEEN. SAMA KOSKEE PÄÄJOHTAJAA”. Silvennoinen-Kassinen sanoo.
”Emme ole vaaleilla valinneet WHO:n toimijoita emmekä sen pääjohtajaa.” Silvennoinen-Kassisen mukaan WHO:n henkilöillä on myös diplomaattinen koskemattomuus ja syytesuoja.
WHO KAAPPAA VALLAN ?
Anonyymi-ap
3
1198
Vastaukset
- Anonyymi
tieteellistä dokumentointia eli luotettavaa tietoa, kerrankin, iso kiitos Sylville <3
- Anonyymi
who oli kova bädi aikoinaan ,,ei mulla muuta
- Anonyymi
WHO:lle ei saa antaa yksin valtaa, koska silloin siitä tulisi yhsinvaltias ja sen tekemiä virheitä olisi mahdoton korjata tai esittää korjauksia. 🤔🤔😒😒😢😢😢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740