Mites ilta muilla menee. Itse vain kotona värkkäilen kaikenlaista. Täytyisi siivota ja alkaa vähitellen pakata ensiviikon reissua varten. Kai muut vaan bilettää ja pitää hauskaa jossakin... 🧌 😃
Suden perjantai-iltaketju
37
363
Vastaukset
- Anonyymi
Anna muiden nauttia elämästään. Mitä se sulta on pois. Olet helvetin katkera jos toiset bilettää kun ite nysväät kotona.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17941289d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvin menee. Tulin juuri Pohjois-Suomen lomareissulta kotiin ja kamojen purkua. Minne olet menossa reissuun?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lähden Ahvenanmaalle melkein viikoksi. :)
Kuulostaa mukavalta. Joskus käynyt itsekin Ahvenanmaalla ja pidin paikasta.
Jos tykkää liikkua luonnossa, niin suosittelen Käsivarren Lappia. Siellä on tuntureita ja hienoja maisemia. Myös rauhallista.
Ei muuta kuin hyvää reissua Ahvenanmaalle. Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkää liikkua luonnossa, niin suosittelen Käsivarren Lappia. Siellä on tuntureita ja hienoja maisemia. Myös rauhallista.
Ei muuta kuin hyvää reissua Ahvenanmaalle.Olen käynyt myös siellä, käsivarressa. Haluaisin kyllä pohjoiseen uudelleen joku kerta. Siellä todellakin on hienoja maisemia ja rauhallista. Olen mennyt sitä kautta Norjaan pari kertaa. :)
Kiitos.- Anonyymi
Paljonko huora pohjosessa tätänykyä maksaa vai vieläkö pilua sai viirelä kympillä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lähden Ahvenanmaalle melkein viikoksi. :)
Se saattaisi jopa olla sisäsiittoisin paikka suomessa mitä tästä maasta löytynee toki on si sallantauti mikä kuulemma johtuu sisäsiittoisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin hyvää reissua Ahvenanmaalle.Ahvenannemaa
Ei biletystä ei erikoisempaa hauskanpitoa.
Nuokkumista ja laiskottelua. Huominen menee autossa. Kaikenmaailman kotihommat jäävät ensi viikkoon.Biletän tietenkin... Palstalla 😂
mustasusi kirjoitti:
On railakkaat bileet. 😆 Onko nautittu miestä väkevämpää?
Parit keskioluet ja parit ainakin vielä menee. Tiedä vaikka innostuisi piipahtamaan paikallisessa, mutta tokkopa, ei ole oikein mulle mieluinen paikka ja keskikalja on kotona halvempaa 😂
randombypasser kirjoitti:
Parit keskioluet ja parit ainakin vielä menee. Tiedä vaikka innostuisi piipahtamaan paikallisessa, mutta tokkopa, ei ole oikein mulle mieluinen paikka ja keskikalja on kotona halvempaa 😂
Se on kyllä totta ja musiikki on parempaa. 😆
mustasusi kirjoitti:
Se on kyllä totta ja musiikki on parempaa. 😆
No tuosta musiikin paremmuudesta en kyllä menisi takuuseen... 😂
randombypasser kirjoitti:
No tuosta musiikin paremmuudesta en kyllä menisi takuuseen... 😂
No ainakaan et voi syyttää muita siitä kuin itseäsi. Tosin enhän tiedä, oletko siellä yksin... 🙃
mustasusi kirjoitti:
No ainakaan et voi syyttää muita siitä kuin itseäsi. Tosin enhän tiedä, oletko siellä yksin... 🙃
Ja osin juuri siksi olenkin täällä itsekseni, itselleni parhaassa mahdollisessa seurassa, olkoonkin että musiikkimakuni on voi olla kyseenalainen enkä ole sille edes itse sokea 😂
- Anonyymi
Kaikki tietenkin bilettää ja nai, mitäs muutakaan perjantaina.
- Anonyymi
Luulin tiilisystantai tyylitsiistai ehkäse perhantait
Bileetki aineenain
- Anonyymi
Minnes luulit uskaltavas matkustaa jos ei se olis jollain tavalla kenties kiellettyä laittaisin sinut tuntevana ihmisenä kuvan susta joka mahdolliseen paikkaan tekstin kanssa varokaa tätä lapsiin sekaantujaa täällä se ei voi olla kiellettyä näi koska täällä ei sillai voi yksikään kirjoittaja tunnistaa toista eikä täällä kukaan tiedä kenelle kirjoitukset on tarkoitettu toki joku luulosairas voinee luulla että hänelle mu lienee hänen murheensa
- Anonyymi
Onko sulla varmasti kaikki hyvin?
- Anonyymi
Kyllä tuhathahmo väkivaltafantasioineen on seurannassa älä huoli
Kiitos ihan mukavasti on ilta mennyt. Päivällä kävin kaverin luona kahvilla katsomassa kun heidän talonsa kengitetään. Aikanaan rakennettu valesokkeli ja nyt sitä sitten käyvät läpi.
Itse siivoskelin autotallin ja nyt pitäisi päättää mitä ostaa tyttärelle synttäriksi kun ensi viikolla tulee vuosia lisää. Vähän vaikea ostaa tuollaiselle yli 20-vuotiaalle.
Hyvää Ahvenanmaan reissua. Nuorena käynyt siellä pyörällä, Mennessä sain kyydin saariston reunoille (Kustavi?) ja sieltä lautoilla saaresta toiseen. Takaisin Maarianhaminasta isolla veneellä Turkuun ja junalla loppu matka.Olisi viikonloppu töitä edessä. Mutta kohta alkaa kesäloma :)
mustasusi kirjoitti:
Minulla alkoi loma tänään. :)
Kateeksi käy. Vaikka ei ole enää kuin 5 vuoroa itelläkään. Onnea!
Palstakamu kirjoitti:
Kateeksi käy. Vaikka ei ole enää kuin 5 vuoroa itelläkään. Onnea!
No kiitos. Kyllä se sinunkin loma sieltä tulee vielä. :)
Alkaa silmäluomet painamaan, joten aika on mennä pää tyynyyn painamaan ja nukahtaa. Hyvät yöt ja unet. 😊
Olisi pitänyt mennä bilettämään, sillä olen edelleen hereillä hotellishuoneessani johon kuuluu musiikkia yökerhosta ja paikallisesta tapahtumasta.. Tiesin kyllä etukäteen, että meteliä tulee jonkin verran olemaan, mutta en osannut kuvitella, että niin paljon, että lamput tärisevät ja basson jytinä tuntuu jaloissa 😂 Aikainen herätys itsellä, mutta ei tässä varmaan ennen neljää voi haaveillakaan unista.. Mutta ilmastointi toimii ja sänky on loistava 👌🏻
Viinittely, ruoanlaitto, saunominen, peltomaisemissa käveleskely, musan kuuntelu, kitaran soittelu. Siinähän se perjantai-ilta meni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436