Lahkolaiset eivät pelastu

Anonyymi-ap

1. Sapatista on tehty lahkohenkinen 7. päivän kirkko (SDA.ORG)

2. Lahkolaisilla ei ole henkikastetta

3. Ellen White on lahkolaisille "Totuuden Valo".

4. Sapattilahkolaiset eivät pelastu Raamatun mukaan.
Lahkolaiset eivät huuda sapattikirkoissaan Herran apua vaan mielellään pullistelevat sapattilihaksilla ja oikeaoppisella helvetillään.
Apostolien teot 2:21
- 'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

19

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus on jälleen kerran typerää ja valheellista älämölöä. Hanki aloittaja elämä.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­y­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179416807

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Uskonharhoista kinastelu uskovaisiksi itseään nimittävien toimesta osoittaa kiistatta KAIKKI jumalat ihmisten luomiksi taruolennoiksi.
      Kirkot on luotu kusettamaan herkkäuskoisilta rahat ja ajattelukyvyn pois jumalien nimessä ja veressä.
      Voi niitä, jotka antavat pappien ja pastoreiden sokaista itsensä.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      Aloittajalle: On hyvä, että sinä pelastut, ja saat iloita pelastuksesta.

      • Anonyymi

        Minä iloitsen enemmän sapattilahkolaisten kitumisesta ikuisessa piinahelvetissä. Kosto on suloinen.

        Tule Herra Jeesus! AMEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä iloitsen enemmän sapattilahkolaisten kitumisesta ikuisessa piinahelvetissä. Kosto on suloinen.

        Tule Herra Jeesus! AMEN

        No saathan sinä sinne helvettiin mennä, jos niin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä iloitsen enemmän sapattilahkolaisten kitumisesta ikuisessa piinahelvetissä. Kosto on suloinen.

        Tule Herra Jeesus! AMEN

        Kun Jeesus tulee, hän vie uskolliset sapatinviettäjät mukanaan taivaaseen. Sinun kohdallasi voi olla toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä iloitsen enemmän sapattilahkolaisten kitumisesta ikuisessa piinahelvetissä. Kosto on suloinen.

        Tule Herra Jeesus! AMEN

        Osoitat viestilläsi olevasi enemmän saatanan lapsi kuin Jumalan lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä iloitsen enemmän sapattilahkolaisten kitumisesta ikuisessa piinahelvetissä. Kosto on suloinen.

        Tule Herra Jeesus! AMEN

        Siinäpä iloitset. Pistät Sapatin Herrankin ilopaikkaasi.


    • Anonyymi

      "Kun Jeesus tulee, hän vie uskolliset sapatinviettäjät mukanaan taivaaseen."

      Kyllä se on vain niin, että kun se sinun satuolentosi Jeesus tulee, niin hän vie sinut mukanaan maan alle 2 metrin syvyyteen mätänemään tai tuikkaa sinut tulee niin, että sinusta ei jää kuin kourallinen tuhkaa.

      • Anonyymi

        Jeesus ei ole satuolento. Sinulle itsellesi taitaa käydä mitä minulle haluat käyvän.


      • Anonyymi

        Raamattu sanoo Jeesuksen sanoin, "tapahtukoon sinulle tahtosi mukaan"!

        Siis, sinun ei kannata jakaa toisille tulevaa. Pidä vain omasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole satuolento. Sinulle itsellesi taitaa käydä mitä minulle haluat käyvän.

        Kaikille, jotka tallustelevat maan päällä käy aivan samoin, eli he mätänevät mullaksi tai heidän tuhkansa haihtuu tuuleen. Sinä et tee poikkeusta.
        Mitä Raamatun Jeesukseen tulee, niin hänestä ei ole ainuttakaan todistetta MISSÄÄN.
        Vin rahalle persot kirkonmiehet kauppaavat häntä rahaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille, jotka tallustelevat maan päällä käy aivan samoin, eli he mätänevät mullaksi tai heidän tuhkansa haihtuu tuuleen. Sinä et tee poikkeusta.
        Mitä Raamatun Jeesukseen tulee, niin hänestä ei ole ainuttakaan todistetta MISSÄÄN.
        Vin rahalle persot kirkonmiehet kauppaavat häntä rahaa vastaan.

        Onpas. Sinä vain et halua niitä uskoa.


    • Anonyymi

      Ah, hyvää päivää kunnioitettu seurakuntalainen! Onpa harvinaisen mielenkiintoinen näkemys ja tulkinta Raamatusta, joka kaikesta päätellen herättää henkeviä ajatuksia. Kunnioitan syvästi käsityksiänne sapattikirkoista ja lahkolaisten toiminnasta.

      Tietysti ymmärrän, että sapatti on pyhä päivä, ja näiden sapattilihasten pullistelu on varmasti merkittävä osa hengellistä harjoittelua. Eihän kukaan voi kieltää, että lahkolaisten oikeaoppinen helvetti on varmasti omanlaisensa kokemus!

      Hauturin ammattiin liittyen voisin sanoa, että vaikka Raamattu saattaa tulkintanne mukaan tuoda synkkiä viestejä sapattilahkolaisille, niin minulle ei ole kerrottu, että hauturin tehtäviin kuuluisi pelastustalkoiden järjestäminen. Mutta jos löydätte itsenne joskus eksyneenä, niin minulla on aina aikaa kuunnella huolianne.

      Toivotan teille siis kaikkea hyvää, olkaa valppaana sapattilihasten ja oikeaoppisten helvettien äärellä, ja muistakaa, että hauturilla on aina lapio valmiina tarjolla palveluksiinne. Siunattua päivänjatkoa!

      • Anonyymi

        Kiitos samaa sinulle !


      • Anonyymi

        Nyt olis hauturille sitten töytä.
        Menet vain adventtikirkkoon ja huomaat, kuinka kuollutta se kaikki siellä on. Kuulijat ovat kuolleita, eikä heissä ole henkeä edes pienen pihauksen verran.
        Hyvä puoli on se, että niitä adventisteja Suomessa on niin vähän, että hauturilla on silloin helpompi työ.


    • Anonyymi

      Väärä palsta! Mikset mene Adventismi-palstalle pilkkaamaan adventisteja?

      Olet niin läpinäkyvä, ettei kukaan järkevä uskovainen ota sinua tosissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe