INHOAN RASISMI SANAA JA SIITÄ PUHUMISTA

Anonyymi-ap

Viime aikoina on rasismi puhuttanut varsinkin hallitusneuvotteluissa. Kohta ei muusta osata enää puhuakkaan, kuin vain tuosta yhdestä typerääkin typerämmästä rasismi aiheesta, joka ei kiinnosta pätkääkään minua, enkä haluaisi edes kuulla koko maahanmuutosta ja maahanmuuttajista. Riikka Purra on aivan oikeasti puhunut maahanmuuton vastaisuudesta ja sen aiheuttamista haitallisista ilmiöistä.
Nyt tämä hemmetin Rkp.n A-N-Henriksson on alkanut vainoamaan hallituskumppani Purraa aivan typerästä rasismi sanasta. Jumaliste tuollaista sanaa ei saisi olla edes olemassa. Näitäkä mamuja pitää kunnoittaa ja jumaloida, kun oman maan kansalaisia saa haukkua ja solvata, mutta näihin ulkoa tulleisiin pitäisi suhtautua kuin jumalaan ikään. Minua on rasisoitu pienestä pitäen. Ensin penskana haukuttu kotona, sitten koulussa, sitten työelämässä oman erilaisuuteni ja poikkeavuuteni takia ja toden totta, eikö rasismia tunneta oman kansan keskuudessa. Ennen syrjittiin ja naurettiin mustalaisilla, eikä se ollut kiellettyä, mutta nyt on nostettu tikun nokkaan nämä vietävän ulkomaalaiset, varsinkin afrikkalaiset, joita pitää kunnioittaa. Riikka Purra ei ole tehnyt mitään väärää ei puhein eikä suhtautumisellaan. Eikö se järkivähä sano näille rasismi intoilijoille, miten tilanne on mennyt huonoksi Ruotsissa näitten maahanmuuttajien takia. Hyvänä esimerkkinä koraanin poltot, joita tehtailee juuri nämä mainitut maahanmuuttajat, ei oma ruotsalainen rotu.
Riettaan rasismista puhuminen on lopetettava. Kuka "älypää" meni tämän muotisanan keksimään. Roska koppaan koko aihe ja siitä puhumiset, en siedä kuulla mokomaakin rasismista puhumista . Ongelmia on tullut ja paljon mokomien mamujen takia. Tuovat tänne omat oimituiset tapansa ja pukeutumisensa. Räikeinä esimerkkeinä kunniamurhat ja tyttöjen silpomiset. Eivät mamut sopeudeu, eivätkä intekroidu suomalaiseen yhteiskuntaan, vaan pitävät oman typerän uskontonsa ja muut ällöttävät tapansa, minkä takia heitä ei pidä sietää. Nyt minä olen sitten pahimman luokan rasisti, kun kirjoitan kuten Riikka Purra, mutta kukapa siitä selvän ottaa, kuka mää olen. Suomessa on muka sananvapaus, niin sitä ei uskalla kaikki käyttää. Oli todella hieno asia, kun perussuomalaiset pääsivät valtaan päättämään hallitukseen maahanmuuttoon liittyviin asioihin, kun rahan kylvöön kehitys avussa. Jumaliste, meillä itsellä on ongelmia oman väen auttamisessa, niin etusijalle pannaan nämä turkasen mamut ja rasismin varjolla tukitaan oman kansan suut. Ruotsi on hyvä esimerkki, mitä sillä rasismin kunnioituksella ja siitä laulamisella on saatu pahaa aikaan. Pois kaikki rättipäät täältä ja oma rotu on parasta säilyttää. Nyt pitää panna stoppi tälle eduskunnassa vellovalle typerälle rasismi keskustelulle. Meikäläinen voi pahoin, koska tuo rasismi sana ärsyttää ja vihastuttaa. On se kumma, kun oman maansa kansalaisia saa rökittää ja haukkua, mutta ei näitä mamuja, jotka sitten itkee, kun heitä rasisoidaan. Kunten jo aiemmin kirjoitin, niin minua on rasisoitu paljon enemmän kuin maahanmuuttajia. Jo koulu kiusaaminen on rasismia eli oman kansan rasisoimista. Ilmiö on tuttu siis omassakin maassamme oman kansan keskuudessa, joten on turhaa elämöidä sillä, kun huivipää naisia ja somaleita haukutaan ja syrjitään. Onhan venäläisiäkin ryssitelty kautta aikojen, niin miten kummassa ne afrikkalaisten sun muiden muhamettilaisten pitäisi olla muita paremmassa asemassa.asemassa. Ja on ruottalaisia nimitetty hurreiksi ja miten kanssa ihmisiämme on aina huoriteltu ja homoteltu, niin siinä sitä on miettimistä mokomalle RASISMI muoti ja korusanalle.

8

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa viisas rasismin vastainen kirjoitus !

    • Anonyymi

      Rasismi on muotitermi jota sovelletaan kaikkiin joiden ajatus- ja arvomaailma ei ole muodoillaan maailmoja syleilevän epärealistinen kuin ko. termiä käyttävillä taivaanrannan maalareilla.
      Termin käyttäjät näkevät sen hyvin yksipuolisena. Rasismin "kohteet" hyödyntävät hölmöytemme täysimittaisesti.
      Jos ei suoda etuoikeuksia niin kyse on kauheasta rasismista.

      Ilmeisesti pitkäaikainen metsäluterilainen kulttuuri kantaa hedelmää.
      Jos sinua lyödään poskelle niin käännä toinenkin poskesi kohteeksi.
      Juu. Kyllä sillekin tulee, että lätinä käy ja rasismin "kohteet" nauravat idiooteille.

    • Anonyymi

      rasismi on kuin hyvinvointivaltio 🤣 se ei tarkoita mitään konkreettista 😠

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus.
      Maahantunkeutujien estäminen ei ole mitään rasismia.
      Rasismi sanan käytön voi lopettaa.
      Suomeen ei olisi pitänyt päästää yhtäkään matua.
      Emme ole vastuussa ulkomaalaisista vähääkään !
      Jokainen maa hoitakoot omat asiansa kuntoon !

      TÄSTÄ MAASTA TULEE IHAN TÄYS HELVETTI !!!

    • Anonyymi

      Kiitos hyväsyä kirjoituksesta! Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus! Eihän omassa maassa saa olla mitään mieltä jos sanot mielipiteesi niin heti rasismia !! Mitä on rasismi???

    • Anonyymi

      Suomi menossa todella outoon suuntaan. Itse en halua maksaa työtä tekemilläni verorahoillani matujem lekottelua.
      Tiedittekö, että yhden matun koke elämän mittainen elstus maksaa 1 miljoonaa yhteiskunnalle. Asuminen, mshdollinen koulutus, etuudet, oikeus ja virastokulut. Tästä vähennetty heidän verot!
      Kolmen koko elämänsä työssä käyvän verotulot kattaa yhden matun kulut MIETI!

    • Anonyymi

      Tällä kommentillani en ole päästämässä ketään päiviltä tai kieltämässä ketään käyttämästä haluamaansa asua. Minä halua veroraha ei mene matu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe