Maahanmuuttovastaisuus rasismia?

Anonyymi-ap

Maahanmuuttovastaisuus on julistettu Suomessa rasismiksi.
Eikö köyhien ja työttömien kyykyttäminen ole rasismia?

6

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP:n ÄäriVasemmisto ja MyrkynVihreät, 4vuotta Kyykytti Köyhiä !
      - SDP:n Vasemmistohallituksen mielestä Köyhiä "Pitää" Kyykyttää !

      - Kiristivät Verotusta ja Nostivat Ruuan Hintaa, peräti 4vuotta !

      Nyt ne Yrittää syyttää Uutta hallitusta, joka Ei ole toimintaa aloittanut !

    • Anonyymi

      Maamme hallitus on demokraattisin perustein kasattu ja hallitus voi päättää pakolaisten tai sosiaalitukien määrän leikkaamisesta. Se on poliittinen valinta, eikä ole rasismia.

      Kaikenlaiset mielensäpahoittajat ja hörhöt eivät edes ymmärrä, mitä rasismi ylipäätään on.

    • Anonyymi

      Jos vaadit samoja etuja vanhuksille kuin mamuilla on, niin se on rasismia.

      Ennen se oli tasa-arvoa.

      • Anonyymi

        Meidänkin Mummu haluaisi ilmaisen asunnon ja ruuan, sekä maksuttoman terveydenhoidon.


    • Anonyymi

      Rasismista sikiää rasismia.
      Olin varannut ajan yksityisklinikan lääkärille. Olin etuajassa vajaa 10 minuuttia ja odottelin muutaman muun lailla toimenpidehuoneeseen pääsyä.
      Kolmen lääkärin vastaanotto ja laboratorio.
      Ennen sisään pääsyä paikalle pöllähti parikymmentä läheisen vastaanottokeskuksen mölisevää, etupäässä nuorta tyyppiä. Muutama aikuinen matu sekä keskuksen "paimen".
      Tietenkin tulijoilla oli etuoikeus kaikkiin palveluihin. Henkilökunta oli helisemässä kun tyypit tunkivat labraan kossa ei ollut varsinaista ovea. Repivät toimenpidehuoneiden ovia mutta ne olivat vielä lukossa.
      Aukenivat ilmoitettuun aikaan klo8.
      Jatkoa on tarpeetonta kuvata. Minun klo8:ksi varattu aikani myöhästyi tunnin verran mutta eihän eläkeläisellä ollut kiire mihinkään.
      Täytyihän meluavat hökelöt hoitaa ensin.
      Miksi hiivatissa tuo joukko ei voinut mennä terveyskeskukseen odottamaan vuoroaan?
      En älynnyt edes pyytää alennusta sinänsä kallista yksityislääkärin palvelusta.

      Olin itse, muutaman muun kantiksen kanssa rasismin uhreja ja on tunnustettava, että tuo kokemus kyllä herätti lievän kriittisiä ajatuksia vallitsevaa järjestelmää kohtaan.
      Oikeastaan matut eivät olleet syypäitä vaan meikäläiset hyyssärit jotka olivat järjestäneet asian.
      Tuttavani osui saman tilanteen todistajaksi muutamaa viikkoa myöhemmin.

      Ensimmäisiä rasismin oireita kohdallani. Mennessäni aikanaan Ruotsiin en ollut ennekkoluuloinen mutta siellä, Södertäljessä aloin tarkistamaan asenteitani.

    • Anonyymi

      Kyllä köyhien kyykytys on rasismia. Vanhat ja sairaat omaishoitajat ei saa taksilappuja kaupassa käyntiin mutta terveet mamut saa automaattisesti taksilaput se on kotouttamista. Näin kertoi sairaanhoitaja joka tsemppasi minua että jaksaisin olla omaishoitaja. Mutta vanha ja väsynyt hoitaja ei jaksanut. Hoidettava on hoivakodissa joka maksaa enemmän kuin taksilippu. Näin kohdellaan suomalaisia. Afgaani pakolainen sai heti sähkömopon sossulta vain 8000 mutta pirulainen möi seuraavalla viikolla ja pisti rahat omaan taskuun. Haavisto haki näitä afgaaneja monella miljoonalla suomeen ei riittänyt rahaa omaishoitajille. Minä olen täys rasisti kun mamut saa mitä pyytävät. Sanon voi vittu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe