Pelkään vain sitä, että Kalle poistaa minut sieltä, koska minun arvoni eivät varmaankaan kohtaa hänen arvojaan. Minä kun olen sitä mieltä, että pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi. Olen kuullut, että Seinäjoella on poistettu ihmisiä tilaisuuksista, joissa vieras on ajatellut asioista toisin kuin tilaisuuden järjestäjä.
Tulen Vauhtiajoihin tänään
29
613
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en tulee taaskaan Kallen vauhtiajoihin kun jätti maksamatta laskun, aikaa siitä jo toistakymmentä vuotta sitten.
Sitä saa mitä tilaa ! - Anonyymi
Aloittaja on päässyt ulkoilemaan M talosta. Hienoa että kuntoutuvia autetaan.
- Anonyymi
Kyllä minä saan täällä käyttää nettiä. En minä ulkoile, vaan kirjoittelen.
- Anonyymi
Oletko sinä rasisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä rasisti
Oletko uskovainen ?
- Anonyymi
Kyllä jos olet VIP vieras sinut saatetaan poistaa..jos maksava asiakas saat ajatella ihan mitä lystäät ..vai M-talosta juuri tullut
- Anonyymi
Pöpilään kuulut kommenttisi vuoksi
- Anonyymi
Höpö höpö. Jos annat lahjaksi lipun(VIP) , et voi ottaa sitä pois sen jälkeen kun lahja on otettu vastaan.
Lahjanlupauslaki: https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1947/19470625
- Anonyymi
Vauhtiajoo ollu Ruukintiellä vielä aamu yöllä Kaks miestä kuoli .
- Anonyymi
Mikä se M-talo on. Sovitaanko me kaikki sinne, kun meitä o nii paljon.
- Anonyymi
M-kirjain viittaa miesoletettuihin, on oma piiri heillä Seinäjoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M-kirjain viittaa miesoletettuihin, on oma piiri heillä Seinäjoella.
Onko niillä kaikilla pippeli? Olen kuullut, että voi olla miesoletetulla myös pimppi. Onko näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niillä kaikilla pippeli? Olen kuullut, että voi olla miesoletetulla myös pimppi. Onko näin?
Pimpeli.
- Anonyymi
M-taloon on keskitetty Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin Seinäjoella toimivia psykiatrian toimintoja.
Niinpä, moni tällekin Seinäjoki-palstalle kirjoittajalle on tuolla hyvä paikka.- Anonyymi
M(iesten) talo.
- Anonyymi
Vassarin talo
- Anonyymi
Mä olen tuoli. Esineiden ei tarvitse maksaa sisäänpääsyä
- Anonyymi
Mä oon järjestysmies ja poistin kaikki alueelta jotka väittävät että Valvoline 10w 50 ei ole paras öljy. Kaikki lenti pihalle jotka olivat joskus muuta väittäneet.
- Anonyymi
Mun mielestä 10w 50 paras. Nazi on se joka muuta väittää.
- Anonyymi
Elämä ja kirjoittelu pyörii vöhemmistöjen oikeuksien, rasismin ja maahanmuuton ympärillä. Politiikot kaivavat maata toistensa jalkojen alta ainakin vihervasemmisto ja rkp oikein urakalla. Kohta tulee aika jolloin päättäjien pitää alkaa tehdä päätöksiä. Annetaan nykyhallituksen yrittää ja katsotaan onko heistä mihinkään.
- Anonyymi
Ei anneta nykyhallituksen edes yrittää vaan kaadetaan se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei anneta nykyhallituksen edes yrittää vaan kaadetaan se
Senkin rasisti ja hallituksen vastustaja.
- Anonyymi
Osaako kukaan kertoa pääseekö vauhtiajoihin sisään jos maksaa puhelinlaskut ym muut laskut ajoissa. Vähän jännittää mennä kun ei aina tiedä näitä seinäjoen festareiden ohjesääntöjä miten festarivieraan pitää ajatella ja elää että pääsee sisälle ja ei joudu heitetyksi ulos. Jos sisällä kysytään esim kaljaa tilatessa laskujen maksuhistoriaa niin pitääkö valehdella että maksan kaikki aina perinnän kautta ettei ne heitä pihalle sieltä?
- Anonyymi
Kaĺle ymmärtää rahan päälle, ei varmaan piittaa oletko rasisti, fasisti, vihervassari tai muuten vaan pöllöö, kaikki saa olla jotka on kutsuttu tai lipun ostanut. Hyvä niin. Ei ole sellainen kuin provinssipelle.
- Anonyymi
Mutta ne heitetään pihalle jos on puhunut että 10 w 50 on huono öljy. Ja se on hyvä niin..
- Anonyymi
Minä en hyväksy kokaiinin jatkuvaa nuuskamista ja bisnessekoiluja.
Pääsenkö vauhtiajoihin? - Anonyymi
Monta häiriintynyttä persua näemmä eksynyt ketjuun
- Anonyymi
No eikö se Kalevi mee pahanoolle jo kohta niistä petoksistansa. Hä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623