Tulen Vauhtiajoihin tänään

Anonyymi-ap

Pelkään vain sitä, että Kalle poistaa minut sieltä, koska minun arvoni eivät varmaankaan kohtaa hänen arvojaan. Minä kun olen sitä mieltä, että pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi. Olen kuullut, että Seinäjoella on poistettu ihmisiä tilaisuuksista, joissa vieras on ajatellut asioista toisin kuin tilaisuuden järjestäjä.

29

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en tulee taaskaan Kallen vauhtiajoihin kun jätti maksamatta laskun, aikaa siitä jo toistakymmentä vuotta sitten.
      Sitä saa mitä tilaa !

• Anonyymi

Aloittaja on päässyt ulkoilemaan M talosta. Hienoa että kuntoutuvia autetaan.

• Anonyymi

Kyllä minä saan täällä käyttää nettiä. En minä ulkoile, vaan kirjoittelen.

• Anonyymi

Oletko sinä rasisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä rasisti

Oletko uskovainen ?

• Anonyymi

Kyllä jos olet VIP vieras sinut saatetaan poistaa..jos maksava asiakas saat ajatella ihan mitä lystäät ..vai M-talosta juuri tullut

• Anonyymi

Pöpilään kuulut kommenttisi vuoksi

• Anonyymi

• Anonyymi

Vauhtiajoo ollu Ruukintiellä vielä aamu yöllä Kaks miestä kuoli .

• Anonyymi

Mikä se M-talo on. Sovitaanko me kaikki sinne, kun meitä o nii paljon.

• Anonyymi

M-kirjain viittaa miesoletettuihin, on oma piiri heillä Seinäjoella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M-kirjain viittaa miesoletettuihin, on oma piiri heillä Seinäjoella.

Onko niillä kaikilla pippeli? Olen kuullut, että voi olla miesoletetulla myös pimppi. Onko näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niillä kaikilla pippeli? Olen kuullut, että voi olla miesoletetulla myös pimppi. Onko näin?

Pimpeli.

• Anonyymi

M-taloon on keskitetty Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin Seinäjoella toimivia psykiatrian toimintoja.

Niinpä, moni tällekin Seinäjoki-palstalle kirjoittajalle on tuolla hyvä paikka.

• Anonyymi

M(iesten) talo.

• Anonyymi

Vassarin talo

• Anonyymi

Mä olen tuoli. Esineiden ei tarvitse maksaa sisäänpääsyä

• Anonyymi

Mä oon järjestysmies ja poistin kaikki alueelta jotka väittävät että Valvoline 10w 50 ei ole paras öljy. Kaikki lenti pihalle jotka olivat joskus muuta väittäneet.

• Anonyymi

Mun mielestä 10w 50 paras. Nazi on se joka muuta väittää.

• Anonyymi

Elämä ja kirjoittelu pyörii vöhemmistöjen oikeuksien, rasismin ja maahanmuuton ympärillä. Politiikot kaivavat maata toistensa jalkojen alta ainakin vihervasemmisto ja rkp oikein urakalla. Kohta tulee aika jolloin päättäjien pitää alkaa tehdä päätöksiä. Annetaan nykyhallituksen yrittää ja katsotaan onko heistä mihinkään.

• Anonyymi

Ei anneta nykyhallituksen edes yrittää vaan kaadetaan se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei anneta nykyhallituksen edes yrittää vaan kaadetaan se

Senkin rasisti ja hallituksen vastustaja.

• Anonyymi

Osaako kukaan kertoa pääseekö vauhtiajoihin sisään jos maksaa puhelinlaskut ym muut laskut ajoissa. Vähän jännittää mennä kun ei aina tiedä näitä seinäjoen festareiden ohjesääntöjä miten festarivieraan pitää ajatella ja elää että pääsee sisälle ja ei joudu heitetyksi ulos. Jos sisällä kysytään esim kaljaa tilatessa laskujen maksuhistoriaa niin pitääkö valehdella että maksan kaikki aina perinnän kautta ettei ne heitä pihalle sieltä?

• Anonyymi

Kaĺle ymmärtää rahan päälle, ei varmaan piittaa oletko rasisti, fasisti, vihervassari tai muuten vaan pöllöö, kaikki saa olla jotka on kutsuttu tai lipun ostanut. Hyvä niin. Ei ole sellainen kuin provinssipelle.

• Anonyymi

Mutta ne heitetään pihalle jos on puhunut että 10 w 50 on huono öljy. Ja se on hyvä niin..

• Anonyymi

Minä en hyväksy kokaiinin jatkuvaa nuuskamista ja bisnessekoiluja.

Pääsenkö vauhtiajoihin?

• Anonyymi

Monta häiriintynyttä persua näemmä eksynyt ketjuun

• Anonyymi

No eikö se Kalevi mee pahanoolle jo kohta niistä petoksistansa. Hä?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135