MISSÄ on Kaikkivaltias Jumala? Herra eikö olisi ja AIKA ojentaa pahoja!

Anonyymi-ap

En ole seuranut medioita nyt vähään aikaa ja nyt sitten katsoin, mitä on maailmalla "tarjolla".
Kaksi "merkittävää" uutista.

Miten on te syntiset, mitä yhteistä on pimeydellä ja valkuedella?
Onko papin tai paimenen, mitä termiä sitten tahtoo itsestää, käyttää, minivaatimus:

1. Tim. 3:
4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.

Nyt, eräs Suomen suurimmista yksytyksen pesä paikoista, koko alue! on antanut Suomelle, sen ja ne pahat papit ja heidän tyttäret!
eli papit, ovat kieroja ja Jumalan Sanan väärentäjiä ja tyttäret ovat, mukama, Jumalan Kunniaksi laulajia, "yhtye" joka käy soittamassa, maailman musiikia saatanallisissa yhteyksissä!
eli papit ovat todella pahoja ja iisebelit vielä pahempia!

no sama se.
Nyt ilo uutinen, ameriikan ihme maasta:
Suuri tunnettu myrkkypiikin tekijä, sen tehtaa jouduttua, rajun tornadon kohteeksi, ja se osa laitoksesta jossa on varastossa mykkyä, suuri tuuli puhalsi hajalla!

eli, itse olen tästä, Jumalalle kiitollinen.
MUTTA
mutta liian vähän ja liian heikkoa, Kaikkivaltiaan toimia!
Käsittämätöntä että Jumala ei ole ollut, ankarampi näitä myrkkyttäjiä kohtaan.

Jumala tuhosi koko egyptin, muutaman tuhannen poikalapsen murhan takia, ja murhan tarkoitus oli tuhota koko kansa. Jaakobin lapset.
eli siellä on ollut mahdollisesti, noin 50-60 tuhatta lasta.
koko kansan määrä, noin 3 miljoonaa.

Jumala tuhosi "koko Israelin alueen", yhden pahan kuninkaan ja sen iisebel vaimon takia, ja kuivuus kesti kolme vuotta, jolloin "viattomia" kuoli tuhansia.

Nyt tämä myrkkypiikki ja sen tarkoitus on tappaa koko maailman ihmiset, pois lukien, no 500 miljoonaa jotka saavat elää, elie perkeleen lupaus että he perivät maan.

Eli, kovin on pientä ja vaatimatonta, Jumalan vihainen käsi!
Se että tulee ilmestsykirjan vitsaukset ja vihat, niin
TAAS
liian myöhään ja liian vähän ja TAAS saa "viattomat" kärsiä.

Vähäisen koston ja tuomion, Jumala, TAAS iskeen väärää osoitteeseen, kuten Daavidn aikana.
AINA ne päähahat pääset kuin koirat karkuun!

no sama se.
hyvä että edes pientä yritystä on Kaikkivaltiaalla Jumalalla.
Kuten olen sanontu, JOS Herra antaisi mitä olen anonut ja pyytänyt, niin sitten ei pahat tekijät enää hilluisi ja iloitsi pahuudesta.
Mutta, Jumala arkailee antaa sitä mitnulle, kuka lie olen.

no sama se.

8

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Media käyttää kaiken valtuutensa (ja sen ylittämisen) jatkuvalla tv. esityksellään , kirjoittelullaan ja mainostamisellaan mielettömyyden normalisoimiseksi, kuten allaoleva osoittaa.
      Se antaa kansalle koko ajan outoa mallia, mikä muka on jo maan tapa eli ns. muotia!
      https://yle.fi/uutiset/18-220046

      • Anonyymi

        Paha on ihmisen saada sydämensä saastutetuksi.
        Medianvallanoton jälkeen (tv-epäjumalan asettuminen koteihin) on kansat ja varsinkin sen jälkeen syntyneet pikkulapset tulleet valheen viettelemiksi. Sielut katselivat pahan ja rahan valtaa filmeinä ja uutisina ja saastuivat pois sielun puhtaudesta. Ihmiset ovat eksyttämällä eksytetty pois Luojan luomasta totuudesta. Erityisesti vähäväkisessä Suomessa valhemedian aikaansaannos näkyy jo liian räikeänä, koska koulujen opettajatkin itse ovat saaneet osakseen median eksytyksen pois luonnollisesta totuudesta. Sokea taluttaa sokeaa, koska opettajat opettavat mieluummin vaikka horoskooppimerkkejä kuin kristinuskoa ja jopa opettavat, etteivät usko Jeesusta olleenkaan. SIIS TIETO - JUMALATON EI TIEDÄ, MIHIN KOMPASTUU.

        Ramattu, Sananlaskut 4
        7 Viisauden alku on: hanki viisautta, ja kaikella muulla hankkimallasi hanki ymmärrystä.
        8 Anna sille korkea arvo, niin se sinut korottaa, se kunnioittaa sinua, jos sen syliisi suljet;
        9 se panee päähäsi ihanan seppeleen ja lahjoittaa sinulle kauniin kruunun."
        10 Kuule, poikani, ja ota sanani varteen, niin elämäsi vuodet enentyvät.
        11 Minä neuvon sinut viisauden tielle, ohjaan sinut oikeille teille.
        12 Käydessäsi eivät askeleesi ahtaalle joudu; juostessasi et kompastu.
        13 Tartu kiinni kuritukseen äläkä hellitä; säilytä se, sillä se on sinun elämäsi.

        14 Älä lähde jumalattomien polulle, älä astu pahojen tielle.
        15 Anna sen olla, älä mene sille, poikkea pois ja mene ohitse.
        16 Sillä eivät he saa nukkua, elleivät pahaa tee; se riistää heiltä unen, elleivät ole ketään kaataneet.
        17 Niin he syövät leipänään jumalattomuutta, juovat viininään väkivallan tekoja.

        18 Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka.
        19 Jumalattomain tie on kuin pimeys: eivät he tiedä, mihin kompastuvat.
        20 Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni.
        21 Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään;
        22 sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa.

        23 YLI KAIKEN VAROTTAVAN VARJELE SYFÄMESI, SILLÄ SIELTÄ ELÄMÄ LÄHTEE!

        24 Poista itsestäsi suun kavaluus, ja karkoita luotasi huulten vääryys.
        25 Katsokoot sinun silmäsi suoraan, eteenpäin olkoon katseesi luotu.
        26 Tasoita polku jaloillesi, ja kaikki sinun tiesi olkoot vakaat.
        27 Älä poikkea oikeaan, älä vasempaan, väistä jalkasi pahasta.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      >>>>"ojentaa pahoja"<<<<

      "Hän antaa aurinkonsa paistaa , niin hyville kuin pahoille:"
      Matt: 5: 45

    • Anonyymi

      Suosittelen lukemaan Joonan kirjan ja miettimään, miten sinulle kävisi, jos Jumala nyt kostaisi pahantekijöille.

    • Anonyymi

      Harhauttajat kyselevät usein, miksi Jumala ei poista pahaa maailmasta. Sitten kun Jumala rankaisee pahaa ja poistaa pahan, erehtymättömän oikeuden mukaisesti, niin samat harhauttajat kiroavat Jumalaa sadistiksi. Jos läpeensä mätä populaatio uhkaa kaikkea hyvää, niin armollinen Jumala ottaa tietenkin viattomat, kuten lapsien ja uskovien sielut taivaaseen. Vaikka viattomienkin maalliset ruumiit kuolevat, ennen aikojaan, on heidän paljon parempi päästä suoraan taivaan kotiin, kuin jäädä kitumaan väkialtaiseen yhteiskuntaan.

    • Anonyymi

      Ei taida jumalaa kiinnostaa koko juttu.

    • Anonyymi

      Tulee aika kun anot toisin.

      T.profeetta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe