MINKÄLAINEN JEESUS SULLA ON ?

>>> Mutta alaikäinen ei siis tuohon kykene !

Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;<<<

NIIN TUON just mietin toissapäivänä kun uuskarismaattiset lähtivät viemään Jeesusta vieraile maille. Minkälainen Jeesus he vie? Syntien parantaja vai kehon parantaja ??

Mitä sano Pyhä raamattu ?? Sanoko se että katso Jumalan karitsa joka ottaa pois ulkoiset sairaudet? EI SANO !!!

17

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ken kielin voisi kuvaella, Siionin Herran kunnian. Hän suur on Taivaan istuimella, suurta on syissä hennoimman. Ja Herran kunnian loistavuutta, jokainen päivä tuopi uutta.. Ja päivä kerrallaanhan tässä kasvetaan aikuisikää kohti..

    • Anonyymi

      Minun Jeesukseni on historiallinen Jeesus. Ei teologisten tulkintojen alainen. Hän ei syntynyt neitsyestä, eikä ollut Jumala. Pelkkä ihminen. Ei yhtään mikään kolmiyhteinen. Hän luuli perustavansa maanpäällisen Taivasten Valtakunnan, jonka johdossa Hän ajatteli olevansa mukana. Hän tiesi kyllä kuolevansa. Mutta kuvitteli palaavansa vielä saman sukupolven aikana takaisin. Ei hän saarnannut, että pahoja kidutettaisiin helvetissä päättymättömän ajan. Hän ei tiennyt olevansa Luoja, vaan piti luojana Isäänsä.

      Mielenkiintoinen ihminen tuo historiallinen Jeesus, vailla teologisia rasitteita...

      • Kannattais rakas kumminkin kysyä Jumalalta minkälainen Hän on . Koska tiedät kai että ihminen on hyvin erehtyväinen..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Kannattais rakas kumminkin kysyä Jumalalta minkälainen Hän on . Koska tiedät kai että ihminen on hyvin erehtyväinen..

        Sinun uskosi perustuu vanhoihin raamatunkäännöksiin, ajalta, jolloin kielentutkimus, historiantiedot ja raamatunhistoria sekä Raamatun ajan kulttuurien ja antropologian tuntemus olivat lapsenkengissään. Arkeologiakin on kehittynyt siitä hurjasti. Viimeisen 10 vuoden aikana tietämys on lisääntynyt harppauksin. Osa siitä tiedosta on ehtinyt jopa uusimpiin raamatunkännöksiin ja raamatunselitysteoksiin. Niistä minä uskooni ammennan. Minä voin olla erehtyväinen mutta se raamatuntietous, johon minä uskon on uusimman tiedon mukaista vähiten erehtyväistä tietoa.


    • Seuraavaksi Savis (ja miksei muutkin) voisi(vat) pohtia, olisiko Jeesuksen perintö vähemmän arvokkaampi, jos Jeesus olisi ollut nainen.

    • Anonyymi

      Jeesus oli väärä profeetta. Sellainen on ”minun” Jeesukseni.

    • Anonyymi

      Kiitos veli Savis että herättelet meitä aina välillä.
      Ei nykyään enää kuule että pitäisi tehdä parannusta synneistä.

      Herra armahda meitä syntisiä ja tee meidät sinun kaltaiseksi tässä syntisessä maailmassa ja että meidän elämämme heijastaisi sinun valtavaa rakkautasi .
      Siunausta kaikille toivoo yks advari veli.

    • Anonyymi

      Huomio "Savis"!

      Syytät tuolla toisessa ketjussa näillä sanoilla:

      >> Karmeeta on menoa ja meininki missä UT viihtyy.. >>

      Siis kerrohan nyt totuudessa, missä minä viihdyn?
      Anna joitakin esimerkkejä, missä olet minun nähnyt viihtyvän.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Uuskarismaattisissa tunnelmissa. Viihdyt Rakas UT !!!!!!!

        Laitoihan mä video mitä tuo henki saa aikaan >> Ja tässä lisää
        https://www.youtube.com/watch?v=8ZWYV4uSu4s

        Jännää, että joku voi paijata toista tuntematta häntä lainkaan. Oletko varma, että olet synnitön kun tuollaisia teet?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Uuskarismaattisissa tunnelmissa. Viihdyt Rakas UT !!!!!!!

        Laitoihan mä video mitä tuo henki saa aikaan >> Ja tässä lisää
        https://www.youtube.com/watch?v=8ZWYV4uSu4s

        Kysyt: Millainen Jeesus sinulla on?

        Salliiko Jeesus sinun antaa väärää todistusta toisista Jeesus-tietä vaeltavista?

        Kerro siis, mitä "tuo henki" on saanut minussa aikaan?

        Kerro, millä tavalla olen ollut osallinen syytöksiisi?

        ja ole rehellinen vastauksessasi, sitä Jeesus sinulta odottaa.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


    • Mutta sinun ja kaikki muut Suomen Sionissa tulis tehdä Parannusta synneistä ja sitä ei kumminkaan kukaan voi tehdä ilman että Jumalan Henki valtaa meitä. En ainakaan minä olen enemmän kuin Paavali , joka ei myöskään osannut , eikä ollut Voima tehdä muut kuin paha ja syntiä vielä silloin kun oli lihassa >> . Siisi ei ollut tietoa vielä siinä Paavalin elämässä parannusta synneistä Room 7-ssä.
      Mutta myöhemmin hänet ostettiin kyllä vapaiksi Jeesuksen kalliilla verellä .. Älä nyt sotke UT tämän hyvän kettjun väärässä hengessä.. ja väärältä hengeltä..

    • Anonyymi

      Mun Jeesus on sellainen hymyilevä partasuinen ja valkoihoinen.

    • Anonyymi

      Mitä tahansa te pyydätte sen te saatte.

      Jokaisesta turhasta sanasta on tehtävä tili tuomiopäivänä....

      Itse rukoilin 20 vuotiaana 1980 luvulla tietoa. Sitä ei silloin vielä tullut. Mutta sitten rakennettiin tietokoneet, internet, mediat ja sisältö internetiin. Käytettiin satoja miljardeja dollareita tiedon saattamiseen minulle.

      Jos joku uskoo väärin ja tahtoo ja pyytää vääriä asioita nekin Jeesus toteuttaa valtavalla voimalla. Voi herätä huomaamaan yhtäkkiä rukoilleensa petoa elämäänsä ja kummitusta.

      On hyvä rukoilla , anoa ja kaivata raamatun mukaisia asioita. Tms. Terveellä pohjalla olevaa.
      Se mitä me rukoilemme toteutuu ja sen me saamme.

      Nytkin on joillakin kristityillä valtavia tarpeita ja niiden toteen käyminen on koko maailmaa ravisuttava seikka.

      • Aivan !! Näin rakas !!!!
        Ja se on tosi pelottava , kun mulla on tuttu joka tietää mikä tehtävä , mikä Jumala on antanut hänelle , mutta halua viettää aikansa lapsien ja perheen kanssa ja laiminlyö koko ajan kutsumusta.

        Muistan kuulleni mien kävi lähetystyöntekijä perheelle kun vitkutti ja jarrutti lähtöä kotimaasta ja oli muka niin paljon tehtävä ensin , ennenkuin lähtisivät. Ajoivat junanan alle ja kuoli kaikki.
        Pietari , laske verkot ja lähde seuramaan minua. Mulla on tehtvä sinulle. Sanoiko hän etten nyt oikein voi. Kun verkot on laskematta järveen ja mun täytyy huolehtia perheestä ,että saavat kala syödäkseen ???


    • Anonyymi

      Minulla on tällainen taskujeesus. Se kulkee kätevästi mukana ja sen voi muotoilla aina mieleisekseen. Sillä voi skrapata lasit ja kaivella vaikkua korvista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe