Heinäkuun lopulla on oma tuoksunsa,siinä on jo aavistus elokuuta,aavistus jo tulevasta syksystä. Ei enää kesäkuun pakaduttavaa poltetta,tuuli tuo mukanaan lempeää lämpöä, joka tuntuu ihanalta paljaissa säärissä ja käsivarsissa.
On suloista pukeutua kesämekkoihin,kävellä koiran kanssa horsmien ja sinikellojen reunustamaa tietä ja tuntea heinäkuun tuoksu. Selkä kivusta huolimatta olen tuntenut oloni keveäksi ja jopa hypähdellyt sekä ottanut muutamia juoksuaskeleitakin. Olemme kävelleet pitkiä lenkkejä,sää on ollut suosiollinen koko viikon
Uinut olen myös joka päivä, vesi on lämmintä ja virkistää päivän päätteeksi. Aurinko kultaa järven selän ja kuin pienet tähtöset kimaltavat järven pinnalla. Voisin tuijottaa sitä ikuisuuden, sinisen ja kullan eri sävyjä.
Viikkoon mahtui myös hauskoja tapaamisia ystävien kanssa,ranta kahviloita ja a vohvelikahveja,naurua ja iloa.
Kävelylenkillä koiran kanssa ohitamme usein rapistuneen autiotalon,joka salaperäisesti piileskelee suuren vaahteran takana. Mieleni on kuvitellut sinne jo monta tarinaa,yhden hänestäkin,jolle en sitä tule koskaan kertomaan.
Heinäkuinen viikkoni
Anonyymi-ap
1
472
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221