Amazing Race Suomi

Anonyymi-ap

Ympäristön suojelu ei kiinnosta kun lennellään huvikseen ympäri maailman suorittamassa lapsellisia tehtäviä?

56

3659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta sitten pätkän vertaa joku ilmasto suojelu, hyvä vaan kun tehdään uutta ohjelmaa.

• Anonyymi

Ihan viihdyttävää katsottavaa pitkästä aikaa, kun ei itse pääse matkustelemaan, saa samalla tietoa eri kulttuureista ja maista viihteen lisäksi. Kyllä nämä koneet lentää joka tapauksessa, vaikka näitä kilpailijoita ei mukana olisikaan, ei ne millään yksityiskoneilla lentele, vaan ihan reittilennoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan viihdyttävää katsottavaa pitkästä aikaa, kun ei itse pääse matkustelemaan, saa samalla tietoa eri kulttuureista ja maista viihteen lisäksi. Kyllä nämä koneet lentää joka tapauksessa, vaikka näitä kilpailijoita ei mukana olisikaan, ei ne millään yksityiskoneilla lentele, vaan ihan reittilennoilla.

Näin on! Tämä on oikeasti sellainen viihdeohjelma, jota monet ovat toivoneet syksyn pimeneviin iltoihin. Kulttuuritietämys ja maiden tietämys karttuu samalla, kun pääsee jännittämään itse kisaa! Ja loistava ohjelmapaikka, lauantaina primetimeen vieläpä!

Musta tuntuu että kaikki vaan jää jumiin tähän "ilmasto-asiaan" ja että koneita vastustavat lentävät itse niillä. Se kuin nyt vaan on niin, että ei lentokoneita tästä maailmasta enää voi hävittää jos ne kerran on keksittykin! Toki lentämistä voidaan vähentää ilmaston hyväksi, mutta se ei ole ainoa keino päästä hiilineutraaliuuteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen vihervasuriöyhöttäjän kommentti. Ei ne koneet lentele, kun lentämisestä tehdään vain eliitin oikeus hintoja nostamalla ja asiakkaiden vähentyessä. On kaksinaismoralistista, että vihervasuri vaatii muita heikentämään elintasoa ilmastohumpuukin tähden, mutta ylimielisesti heitä itseään nämä opit ei näytä koskevan. No ihan yhtälailla voin todeta, että minun diesel autoni menisi joka tapauksessa mökille, kauppaan, harrastuksiin ja töihin jonkun muun ajamana muutenkin joten miksi sitten ei minun ajamana.
        Toivon todella, että täällä nostetaan elintason hintaa niin korkealle ja leikataan sosiaaliturvaa, että te todellakin sitten saatte mitä haluatte. Kun teidän elintaso ajetaan alas, niin muistakaa ettette valita. Itse te sitä olette halunneet. Vai kuvittelitteko, että vain oikeistolaisen olisi pitänyt yksin maksaa kaikesta? Väärässä olette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen vihervasuriöyhöttäjän kommentti. Ei ne koneet lentele, kun lentämisestä tehdään vain eliitin oikeus hintoja nostamalla ja asiakkaiden vähentyessä. On kaksinaismoralistista, että vihervasuri vaatii muita heikentämään elintasoa ilmastohumpuukin tähden, mutta ylimielisesti heitä itseään nämä opit ei näytä koskevan. No ihan yhtälailla voin todeta, että minun diesel autoni menisi joka tapauksessa mökille, kauppaan, harrastuksiin ja töihin jonkun muun ajamana muutenkin joten miksi sitten ei minun ajamana.
        Toivon todella, että täällä nostetaan elintason hintaa niin korkealle ja leikataan sosiaaliturvaa, että te todellakin sitten saatte mitä haluatte. Kun teidän elintaso ajetaan alas, niin muistakaa ettette valita. Itse te sitä olette halunneet. Vai kuvittelitteko, että vain oikeistolaisen olisi pitänyt yksin maksaa kaikesta? Väärässä olette.

No hupsista! Minä kyllä äänestin Persuja viime vaaleissa, mutta olenko sittenkin vihervasuriöyhöttäjä? Pitää vissiin tarkastella uudelleen tuo puoluekantani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hupsista! Minä kyllä äänestin Persuja viime vaaleissa, mutta olenko sittenkin vihervasuriöyhöttäjä? Pitää vissiin tarkastella uudelleen tuo puoluekantani.

Hah🤣 Tyypillinen vihervassarin kommentti tuo oli.

• Anonyymi

Joo ja ihmetyttää nämä nykyiset tv pomot, ainoa mitä osaavat tehdä on kopioida kansainvälisiä formaatteja. Sitten ihmetellään mtv:llä kun mainostulot pienenee kun katsojat häviää ? Onko mikään ihme , ja vielä pyöritetään samoja sarjoja kymmeniä kertoja? Onneksi on netflix ym

• Anonyymi

Tässä nähdään vihervassareiden epärehellisyys, selitetään yhtä, ylläpidetään kulisseja mutta todellisuudessa ei välitetä yhtään ilmastosta tai ympäristöstä.Varmaan tämä naapurimaan kakara on samanlainen, lentämällä kuljetaan ja joka vuosi pitää saada uusi puhelin.Ja nämä samat spedet kehtaavat puhua jostain arvoista, moittia ja arvostella muita selittäen miten jonkun pitää käyttäytyä.

• Anonyymi

Varmaan kaikkea tapahtuu joka tapauksessa, huono vertaus. Näinhän siinä käy, mutta antaa mennä vaan, jos kukaan ei tee oikeqasti asioiden eteen mitään . Turhaan ovat aukoneet suutaan ilmaston puolesta, häpeäisivät jos osaavat.

• Anonyymi

Vasemmistolaiset syyllistävät kansalaisia perussuomalaisten äänestämisestä. Tämän sijasta he voisivat katsoa peiliin, miksi niin suuri osa valitsee muun puolueen kuin vasemmistolaisen: vasemmiston (demarit, vasemmisto, vihreät) politiikka tihkuu syvää ehdottomuutta, ylemmyyttä, itsensä paremmaksi ihmiseksi julistautumista ja virheiden etsimistä kansalaisisten toiminnasta. Pienintäkään osoitusta ei ole konsesus politiikasta vasemmistopuolueilla. Konsensus politiikka on kuitenkin demokratian perusedellytys. Kilpailuun osallistuminen kuvaa hyvin sitä, että vasemmistolaisilla on eri säännöt itselleen kuin muille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aikalailla tyypilistä tolle porukalle....

• Anonyymi

Viherpiipertäjät saisivat poistua sanonko mihin....

• Anonyymi

Fatim Diarra osoitti ensimmäistä kertaa poliittisella urallaan arvostelukykyä kieltäytymällä osallistumasta ohjelmaan. Hänelle olisi kyllä sopinut ohjelmakonsepti, jossa tutustutaan Suomen maaseutuun.

• Anonyymi

• Anonyymi

Aivan ja tuo kompensaatio on ihan täyttä potaskaa kuten mot paljasti.
      Vihervassarit selittää miten pitää elää ja toimia eläen itse kun pellossa.Uskottavuus näihin on nolla.

• Anonyymi

Vihervasurit kuten suvakkifemakotkin ovat pelkkiä valehtelevia idiootteja ja tekevät kaikkea mistä syyttävät muita. Rakkejakin lähes kaikilla vaikka ovat lihansyöjänä ja ulos kuseksijana/paskojana pahin ilmastotuholainen.

Norjalainen vasuri poliitikko jäi iiinni lentokentällä varastettuaan kalliit aurinkolasit, suomalaiset jääneet kiinni natsitouhuista, 6000€/kk huumehörhöilyistä, kännäämisestä, töhryistä, sopimuksista rikollisten kanssa jne jne.

• Anonyymi

Trio 👽🧟👰

• Anonyymi
    • Anonyymi

Erikoiskausi vihervasureille ja homppeleille, pallopää ilmarikin päässyt mukaan, mutta missä on sannukka?

• Anonyymi

Myös PUOLISO!

• Anonyymi

Olisinpa Pekosen tampooni!

• Anonyymi

Eiköhän ne lentokoneet lennä normaaleja reittilentoja, jotka toteutettaisiin ilman ohjelmaakin, joten ei tule ylimääräisiä päästöjä.

• Anonyymi

Paino lisää päästöjä ja jos ei ole matkustajia, ei ole lentoja. Vihervasureiden pitäisi toimia esimerkkinä ja luopua etenkin rakeistaan.

• Anonyymi

Ja minun autoani ajaisi mökille joku muu kumminkin, joten miksi siis en sitä itse ajaisi. Kumma kyllä te vasuriöyhöttäjät otatte hampaisiinne poliittisen vastustajanne autoilun, mutta kun itse haluatte intiaan voimaantumaan, niin sinnehän lentää kuitenkin aina se saastuttamaton reittilento.

• Anonyymi

Heti lähti vihervassarit mukaan kun pyydettiin. Aikaisemmin ei varmaankaan ole pyydetty. Kyllä on arvosteltu aikaisemmin lähtijöitä. Nyt ei ole väliä mihin mennään kun on itsestä kysymys. Törkeetä porukkaa.

• Anonyymi

Nyt nähtiin mitä paskanpuhujia toikin porukka on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt nähtiin mitä paskanpuhujia toikin porukka on.

Ainahan ne ovat olleet ja etenkin akat rötöstelee kuten sannukka kun eivät kykene rehellisesti hankkimaan rahoja.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No tuossa artikkelissa on vedetty kyllä politiikkojen kritisointi aivan liian överille tasolle, vaikkakin artikkeli melkein kuukauden vanha.

Ensinnäkin, kuka ei sanoisi ei tällaiselle ohjelmalle? Päästään kiertämään sellaisissa maissa missä ei ole ennen päässyt olemaan, suorittamaan adrenaliinia pumppaavia tehtäviä sekä kokemaan maiden kulttuuria ihan lähietäisyydeltä. Jos on tuntenut edes jotenkin tätä formaattia, kuten Aino-Kaisa ja Silvia kertoivat, niin kyllähän sitä on pakko lähteä.

Voin sanoa sen, että matka on ollut varmasti sen arvoinen, ja kuten ensimmäisestä trailerista, joka tuli eilen julki, voidaan nähdä niin tunteita eikä draamaa tule puuttumaan. Hyvän realityn ainekset siis.

Tuotantotiimi on suunnitellut reitin siten, että ainakaan nyt lentokoneilla ei matkusteta turhaan. Muut kulkupelit, niistä nyt ei voi oikein tinkiä, jos ei halua kulkea jalan koko matkaa. Kompensoinnista en niinkään tiedä, mutta kait tämä edellä mainitsemani seikka auttaa edes vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuossa artikkelissa on vedetty kyllä politiikkojen kritisointi aivan liian överille tasolle, vaikkakin artikkeli melkein kuukauden vanha.

Ensinnäkin, kuka ei sanoisi ei tällaiselle ohjelmalle? Päästään kiertämään sellaisissa maissa missä ei ole ennen päässyt olemaan, suorittamaan adrenaliinia pumppaavia tehtäviä sekä kokemaan maiden kulttuuria ihan lähietäisyydeltä. Jos on tuntenut edes jotenkin tätä formaattia, kuten Aino-Kaisa ja Silvia kertoivat, niin kyllähän sitä on pakko lähteä.

Voin sanoa sen, että matka on ollut varmasti sen arvoinen, ja kuten ensimmäisestä trailerista, joka tuli eilen julki, voidaan nähdä niin tunteita eikä draamaa tule puuttumaan. Hyvän realityn ainekset siis.

Tuotantotiimi on suunnitellut reitin siten, että ainakaan nyt lentokoneilla ei matkusteta turhaan. Muut kulkupelit, niistä nyt ei voi oikein tinkiä, jos ei halua kulkea jalan koko matkaa. Kompensoinnista en niinkään tiedä, mutta kait tämä edellä mainitsemani seikka auttaa edes vähän.

Oho. Kuulostat ihan siltä että olet joko itse tuotantotiimissä töissä tai että olet vasemmistolaisen poliitikon erityisavustaja joka yrittää epätoivoista damage controllia?

"Ensinnäkin, kuka ei sanoisi ei tällaiselle ohjelmalle?" (ääri)vasemmistolainen tekopyhäpoliitikko joka on saarnannut ja syyllistänyt tavallaisia suomalaisia vuosikaudet autoilusta ja matkailusta voisi ajatella sanovansa ei? Lisäksi aika irvokasta että äärivasemmistolaiset osallistuvat amerikkalaiseen tv-formaattiin? Kertoo että heidän poliittinen vasemmistolaisuus taitaa olla aika pinnallista.

Juttu on seiskan jutuksi yllättävän kovaa journalismia: voisi suorastaan sanoa että tuossa seiska teki Suomen kovinta ympäristö- ja poliittista journalismia kun paljasti vasemmistopoliitikkojen tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin. Ilmastonmuutoksesta ja maapallon tulevaisuudesta viis kunhan vain HE pääsevät pitämään hauskaa ja juomaan shampanjaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Kuulostat ihan siltä että olet joko itse tuotantotiimissä töissä tai että olet vasemmistolaisen poliitikon erityisavustaja joka yrittää epätoivoista damage controllia?

"Ensinnäkin, kuka ei sanoisi ei tällaiselle ohjelmalle?" (ääri)vasemmistolainen tekopyhäpoliitikko joka on saarnannut ja syyllistänyt tavallaisia suomalaisia vuosikaudet autoilusta ja matkailusta voisi ajatella sanovansa ei? Lisäksi aika irvokasta että äärivasemmistolaiset osallistuvat amerikkalaiseen tv-formaattiin? Kertoo että heidän poliittinen vasemmistolaisuus taitaa olla aika pinnallista.

Juttu on seiskan jutuksi yllättävän kovaa journalismia: voisi suorastaan sanoa että tuossa seiska teki Suomen kovinta ympäristö- ja poliittista journalismia kun paljasti vasemmistopoliitikkojen tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin. Ilmastonmuutoksesta ja maapallon tulevaisuudesta viis kunhan vain HE pääsevät pitämään hauskaa ja juomaan shampanjaa!

Ihan tavallinen kansalainen olen, joka ei ole mitenkään innostunut politiikasta.

Koen vain että se kritiikin määrä jonka ohjelma on saanut JO ENNEN EDES SEN ENSI-ILTAA, on järjetöntä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tavallinen kansalainen olen, joka ei ole mitenkään innostunut politiikasta.

Koen vain että se kritiikin määrä jonka ohjelma on saanut JO ENNEN EDES SEN ENSI-ILTAA, on järjetöntä…

Jotkut meistä välittävät planeettamme tulevaisuudesta ja ilmastonmuutoksesta. Kuin myös uskaltavat huomauttaa vasemmistolaisten poliittikkojen vastenmielisestä tekopyhyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ensi-ilta muuta mitenkään vasureiden tekopyhyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut meistä välittävät planeettamme tulevaisuudesta ja ilmastonmuutoksesta. Kuin myös uskaltavat huomauttaa vasemmistolaisten poliittikkojen vastenmielisestä tekopyhyydestä.

Se on ihan sama mitä tälle pallolle tekee. Ihmiset ja kaikki nisäkkäät tulevat kuolemaan tältä planeetalta seuraavan 100tuhannen vuoden aikana hyvin todennäköisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit erimieltä kritisoinnista, jos se kohdistuisi esim persuihin. Kommenttisi on suoraan politikointia missä oman aatteesi kaksinaismoralistit saa anteeksi, kun kuuluvat samaan ideologiaan kanssasi.
        Kyllä matkalle pitää sanoa ei mikäli on valmis tuomitsemaan kaikkien muidenkin lomailut, lentomatkailut ja autoilutkin.
        Mutta kysehän onkin vihervasemmistolle tyypillisestä "älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon"
        Ja kun oman aatteen kääntöpuolesta jää kiinni alkaakin anekauppaan perustuvat kompensointi puheet.
        Näinollen itseltäni jää juuri noiden kaksinaismoralistien takia koko ohjelma katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit erimieltä kritisoinnista, jos se kohdistuisi esim persuihin. Kommenttisi on suoraan politikointia missä oman aatteesi kaksinaismoralistit saa anteeksi, kun kuuluvat samaan ideologiaan kanssasi.
        Kyllä matkalle pitää sanoa ei mikäli on valmis tuomitsemaan kaikkien muidenkin lomailut, lentomatkailut ja autoilutkin.
        Mutta kysehän onkin vihervasemmistolle tyypillisestä "älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon"
        Ja kun oman aatteen kääntöpuolesta jää kiinni alkaakin anekauppaan perustuvat kompensointi puheet.
        Näinollen itseltäni jää juuri noiden kaksinaismoralistien takia koko ohjelma katsomatta.

Hyvin kirjoitettu. Juuri noin itsekin ajattelen. Vihervasemmisto on todella kaksinaismoralistista ja tämä ohjelma / kommentit sen ympärillä on suorastaan oppikirjaesimerkki siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu. Juuri noin itsekin ajattelen. Vihervasemmisto on todella kaksinaismoralistista ja tämä ohjelma / kommentit sen ympärillä on suorastaan oppikirjaesimerkki siitä.

Sannukkakin lentelee jatkuvasti huippupalkoilla, eikä työläsiuten edusytamisesta tietoakaan, ei ole koskaan ollutkaan, rikkaillehan se miljardeja jakeli. Samalla tavalla oli ostettavissa vasuri siimes ja kaikki muutkin, suurin osakesalkku taitaa olla demujen harakalla.

• Anonyymi

Ja juontaja on huonoin mahdollinen.

• Anonyymi

No ei ole kyllä mikään paras. Eikö Suomessa oikeasti ole kuin 2 tai 3 juontajaa, tuntuu että samat naamat ja samat "vitsit" jokaisessa ohjelmassa ja juonnossa, käy kyllästyttämään.

• Anonyymi

Yhtään jaksoa en ole katsonut.

• Anonyymi

Enkä katso!

• Anonyymi

Katsooko kukaan oikeasti tätä tylsää ja huonosti juonnettua vihervasemmistolaisten tekopyhyydestä kertovaa dokumenttia?

• Anonyymi

En usko että tulee toista kautta Amazing Race Suomea- Tämä ensimmäinen on sellainen epäonnistuminen kaikilta osin, eihän tätä edes katso kukaan?

• Anonyymi

Näin poskettomia summia Amazing Race -kisaajat törsäsivät ohjelman piikkiin – illallinen meni niin överiksi, että touhulle piti laittaa stoppi.

Erityisesti vaatesuunnittelija Bakari Diarra ja sometähti Samuel Chime sekä Erikoisjoukot-ohjelmasta tutut kouluttajat Janne Lehtonen ja Robin Hendry nauttivat ravintolan antimista täysin rinnoin.

– He olivat syöneet siinä muutamana iltana aika isot laskut, juontaja kertoo.

Seurue söi ravintolassa wagyuta eli hienoa japanilaista naudanlihaa.

Ei kai yllätä ketään että vihreiden kansanedustajan broidi syö kallista lihaa muiden piikkiin kun vihreät samaan aikaan syyllistävät tavallisia suomalaisia?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009925785.html

• Anonyymi

Ja syöttävät rakeilleen filettä, mutta ihmiset ei saisi syödä. Rakit syö lihaa monikymmenkertaisesti mitä ihmiset keskimäärin.

• Anonyymi

Raportti: Vaurain prosentti aiheuttaa enemmän hiilidioksidipäästöjä kuin köyhimmät 66 prosenttia

Raportin julkaissut kansalaisjärjestö Oxfam vaatii, että ilmastonmuutosta on hillittävä ennen kaikkea rikkaiden kustannuksella.

Tähän eivät taida Amazing Racen tekopyhät vihervasemmistolaiset kilpalijat suostua?

https://yle.fi/a/74-20061119

• Anonyymi

Viherpiiperöitä ei kiinnosta todelliset ympäristöongelmat, femakkoja ei oikea tasa-arvo, eikä demareita ja muita suvakkeja suomalaisten työläisten etu sen enempää kuin kokkareita ja muita lahtareita.

• Anonyymi

Tää Amazing Race Pekonen on Aku Hirviniemen sisko?

• Anonyymi

Ylimieliset tipahti just ennen finaalia, vitun hyvä

• Anonyymi

Juuri näin!!! Kyllästytti kuulostaa jatkuvaa suomen ja englannin kielen sekoitusta.... BRO!!!!!

• Anonyymi

Harmi kun tummat pojat tippui olivat hauskimmat. Tuukalla ja isällään koko ajan naama mutrussa, mutta isä tehnyt hyvin lähes kaiken, miten poika ilkeääkin laittaa isänsä tekemään ikävimmätja raskaimmat tehtävät. Naiset seuraa miehiä ja saavat jatkuvasti helpotusta, itse eivät mielellään auta muita. Ehkäpä Janne ja Robin ansaitsee voiton.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      285
      35614
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      85
      4914
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4684
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      3952
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      100
      3240
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      2839
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      61
      2646
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2044
    9. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      50
      1991
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      440
      1709
    Aihe