Kaikille helikopterit. Sitä mieltä minä olen.
Autot pitää kieltää
19
310
Vastaukset
- Anonyymi
Ei autoja tänne junttikylään kun ei ihmiset enää voi jatkaa elämää kun nyt sattui tälle vuotta kolari. Koko Seinäjoki kohisee ja öyhöttää rasistisesti että nuoret on syypäitä kaikkeen.. Kaikki autot on kiellettävä ,tiet poistettava ja aloittajan kanssa samaa mieltä että helikopterit kaikille. Kukaan ei voi enää mennä pihalle niin kauan kun yksikin auto näkyy..
- Anonyymi
Yksi lämäri ja junttikylä sekaisin.
Ei näköjään ole empatiakykyisiä henkilöitä siellä.
Vähän miettiä mitä kirjoitat te ja voisitte opetella kunnioittamaan ihmisiä.
Voimia omaisille - Anonyymi
Sitten tulis ilmailuonnetomuksia ja pysyisi taivas puhtaana, kun romut tippuus maahan. Olis vähän jännä kattua partsilta, ku pyörivä propelli tulis maata kohoren ja latva B2 tyypit kuvais sitä, hei se tulee ihan meitä kohti, jatka kuvaamista.
- Anonyymi
Jokaisen linttabemarin edessä kuuluu kulkea punainen lippumies varoittamassa tulevasta lintasta
- Anonyymi
Voihan vitalis!
Kaikille ei autot sovi, ihan kuin kaikille ei viinakaan sovi.
Mutta, tyhmät latvastalahot eivät sitä itse käsitä, ennenkuin on myöhäistä.
Ostakaa vain Bmv:tä ja Audia kersoille niin pääsevät kakaroistaan eroon nätysti.
Niillä ajelevat, tyhmyys ajokortin saaneet.- Anonyymi
Ennemmin bemari kuin demari. Ei täältä oo kukaan hengissä selvinnyt
- Anonyymi
Autot ei sovi kaikille. Näinhän se on. Vähiten näyttääs täs valtakunnas autoilu sopivan alle 21 vuotiaille nuorille miehille. Ulkonaliikkumiskielto tämän ikäisille pöhelöille klo 22 - 07 ajaksi.
- Anonyymi
Ainoastaan helikopterilla saa liikkua 21 jälkeen.
- Anonyymi
Ennemmin Bemari kuin Demari
- Anonyymi
Kielletään kaikki
- Anonyymi
Paitsi helikopterit.
- Anonyymi
Kielletään puut ja reunoille kunnon turva alue niin on turvallisempaa.
- Anonyymi
Todellakin.. .
- Anonyymi
Liikenne entisöitävä. Hevonen ja rattaat.
- Anonyymi
zeppeliinit on turvallisimpia liikennevälineitä mitä nyt saattaa perskarvat joskus kärventyä...,,,
- Anonyymi
Lentsikat kehiin
- Anonyymi
Kaveri teki päättötyönä helikopterin
- Anonyymi
Mä osaan tehdä kans helikopterin. Voin näyttää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623