Anonyymi Lappajärvi

Anonyymi-ap

Kyllä Lappajärven persut on hiljaa nyt kun on ruvennut paljastumaan rasistisia puheita mitä heidän johtohenkilöt ovat puhuneet. Toivottavasti huomaavat miten heitä johdetaan valheilla.

29

1249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tullut ainakaan mulle yllätyksenä

• Anonyymi

laven persut on lomalla juovat kaljaa ja selaavat 80 luvun jalluja.

• Anonyymi

Eihän ne kaikki osaa edes lukea. Kuvia on tietysti mukava katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ne kaikki osaa edes lukea. Kuvia on tietysti mukava katsella.

Persut on töissä, ei niillä oo aikaa joutavia tänne kirjoitella.

• Anonyymi

Pistäkää ituhipit herne syvemmälle nenään,teidän mielipide on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Onkohan Persuissa yhtään täysin puhdasta näistä rasismi ym kohuista kun kokoajan tulee uutta tietoa. Taitaa koko johtoporras olla pohjasakkaa mitä muut puolueet ei huoli.

• Anonyymi

Vannamolaissiipi kuten Timo Soinilaiset, ei rasiistia.

• Anonyymi

ohan nuo persut nyt ihan hupi ukkoja Lappajärvellä.

• Anonyymi

Mitä sinäkään näistä tiedät. Ikään et oo äänestäny että läpi kii.

• Anonyymi

Eihän tuollaisia vois edes äänestää.

• Anonyymi

Rasistisuus on vain sinun ja kaltaistesi korvien välissä. Siihen on saatavissa kohta apua, kunhan hallitus pääsee korjaamaan edellisen hallituksen töppäilyjä. Toisekseen, kaikilla ei ole aikaa notkua suolikaksnelosella kommentoimassa... - ei mitään. Täytyy tienata veroeuroja valtiolle, että saat sinäkin sossusta toimeentulotukea ja nettilaskut maksettua =P

• Anonyymi

olihan pönttömäillä kansankynttilä jolle jolle maistui hyvin lapsukaisten retkirahat.

• Anonyymi

Parempi hallitus tämä on kuin edellinen. Vihervasemmisto ei saa kuin pahaa aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi hallitus tämä on kuin edellinen. Vihervasemmisto ei saa kuin pahaa aikaan.

Mitäs Hyvää tämä hallitus on saanut aikaan. Minun mielestä ei mitään. Rasistisia puheita on paljastunut kyllä. Suomen mainetta on tahrittu mitä edellinen hallitus ei tehnyt ja Presidentti on joutunut puuttumaan jo. Takki on kääntynyt jo montakertaa siinä sitä tämän hallituksen hyvyyttä. Vielä tulee lunta tupaan kun syksy saapuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs Hyvää tämä hallitus on saanut aikaan. Minun mielestä ei mitään. Rasistisia puheita on paljastunut kyllä. Suomen mainetta on tahrittu mitä edellinen hallitus ei tehnyt ja Presidentti on joutunut puuttumaan jo. Takki on kääntynyt jo montakertaa siinä sitä tämän hallituksen hyvyyttä. Vielä tulee lunta tupaan kun syksy saapuu.

Pitäisi paljastaa myös vasemmistolaisten kommunistidiktatuureja ihannoineet puheet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarallinen punavihreä valhe ei saa päästä nousemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on kyse yksinkertaisesta kansa ryhmästä kun lukee sinun kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on kyse yksinkertaisesta kansa ryhmästä kun lukee sinun kirjoituksia.

Vihervasemmistohallitus on johtanut Suomen suuriin ongelmiin. Velkaa ennätysmäärä, syntyvyys ennätysalhaalla, elintaso laskee, huumeongelmat lisääntyvät, turvattomuus kasvanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuollaisella asenteella lappajärvi tuhottiin 60 luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olihan pönttömäillä kansankynttilä jolle jolle maistui hyvin lapsukaisten retkirahat.

oli paljon asia esillä itäkylässä.

• Anonyymi

Perussuomalaisissa on ihan samalla tavalla rasisteja kuin muissakin puolueissa. Vihreissä ja vasemmistossa ollaan rasistisia valkoihoisia kohtaan. RKP:ssä ollaan rasistisia suomenkielisiä kohtaan.

• Anonyymi

onneksi SDP on neutraali puolue, en ole turhaan äänestänyt heitä, olen ylpeä viisaudestani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi SDP on neutraali puolue, en ole turhaan äänestänyt heitä, olen ylpeä viisaudestani.

Onhan täällä joku täysjärkinen kina. Nyt on vaan liian myöhäistä silloin 60 luvulla olis pitänyt antaa työpaikkojen tulla eikä pelotella ihmisiä kommunismillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan täällä joku täysjärkinen kina. Nyt on vaan liian myöhäistä silloin 60 luvulla olis pitänyt antaa työpaikkojen tulla eikä pelotella ihmisiä kommunismillä.

Työpaikkoja on syntynyt ja vieläkin on töitä tarjolla, että työvoimapulaa meinaa olla Järviseudulla. Asuntopolitiikka ja perhepolitiikka ei ole onnistunut viime vuosina asukkaiden houkuttelemiseksi. Tähän pitäisi kunnan johdon puuttua, mutta ei. Heidän pitäisi myös itse näyttää esimerkkiä muuttamalla Lappajärvelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🙂🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🙂🙂

SDP ajaa kaupunkilaisten ja kasvukeskuksissa asuvien palkansaajien asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP ajaa kaupunkilaisten ja kasvukeskuksissa asuvien palkansaajien asioita.

Aivan samoin maalla asuvien palkat ym edut on SDP n aikaansaamia. Ei oikeisto antaisi vapaaehtoisesti mitään kaikki on aikanaan työläiset taistelleet. Niin tulee olemaan tästä eteenpäinkin. Tämän hallituksen tyylillä käy kurjuus on lähellä.

• Anonyymi

Ei niissä nyt paljoa rasistisuutta ole. kaikki pitää suhteuttaa myös omaan aikaansa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe