Anonyymi Lappajärvi

Anonyymi-ap

Kyllä Lappajärven persut on hiljaa nyt kun on ruvennut paljastumaan rasistisia puheita mitä heidän johtohenkilöt ovat puhuneet. Toivottavasti huomaavat miten heitä johdetaan valheilla.

29

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tullut ainakaan mulle yllätyksenä

    • Anonyymi

      laven persut on lomalla juovat kaljaa ja selaavat 80 luvun jalluja.

      • Anonyymi

        Eihän ne kaikki osaa edes lukea. Kuvia on tietysti mukava katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne kaikki osaa edes lukea. Kuvia on tietysti mukava katsella.

        Persut on töissä, ei niillä oo aikaa joutavia tänne kirjoitella.


    • Anonyymi

      Pistäkää ituhipit herne syvemmälle nenään,teidän mielipide on yhtä tyhjän kanssa.

    • Anonyymi

      Onkohan Persuissa yhtään täysin puhdasta näistä rasismi ym kohuista kun kokoajan tulee uutta tietoa. Taitaa koko johtoporras olla pohjasakkaa mitä muut puolueet ei huoli.

      • Anonyymi

        Vannamolaissiipi kuten Timo Soinilaiset, ei rasiistia.


    • Anonyymi

      ohan nuo persut nyt ihan hupi ukkoja Lappajärvellä.

    • Anonyymi

      Mitä sinäkään näistä tiedät. Ikään et oo äänestäny että läpi kii.

      • Anonyymi

        Eihän tuollaisia vois edes äänestää.


    • Anonyymi

      Rasistisuus on vain sinun ja kaltaistesi korvien välissä. Siihen on saatavissa kohta apua, kunhan hallitus pääsee korjaamaan edellisen hallituksen töppäilyjä. Toisekseen, kaikilla ei ole aikaa notkua suolikaksnelosella kommentoimassa... - ei mitään. Täytyy tienata veroeuroja valtiolle, että saat sinäkin sossusta toimeentulotukea ja nettilaskut maksettua =P

      • Anonyymi

        olihan pönttömäillä kansankynttilä jolle jolle maistui hyvin lapsukaisten retkirahat.


      • Anonyymi

        Parempi hallitus tämä on kuin edellinen. Vihervasemmisto ei saa kuin pahaa aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi hallitus tämä on kuin edellinen. Vihervasemmisto ei saa kuin pahaa aikaan.

        Mitäs Hyvää tämä hallitus on saanut aikaan. Minun mielestä ei mitään. Rasistisia puheita on paljastunut kyllä. Suomen mainetta on tahrittu mitä edellinen hallitus ei tehnyt ja Presidentti on joutunut puuttumaan jo. Takki on kääntynyt jo montakertaa siinä sitä tämän hallituksen hyvyyttä. Vielä tulee lunta tupaan kun syksy saapuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Hyvää tämä hallitus on saanut aikaan. Minun mielestä ei mitään. Rasistisia puheita on paljastunut kyllä. Suomen mainetta on tahrittu mitä edellinen hallitus ei tehnyt ja Presidentti on joutunut puuttumaan jo. Takki on kääntynyt jo montakertaa siinä sitä tämän hallituksen hyvyyttä. Vielä tulee lunta tupaan kun syksy saapuu.

        Pitäisi paljastaa myös vasemmistolaisten kommunistidiktatuureja ihannoineet puheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Hyvää tämä hallitus on saanut aikaan. Minun mielestä ei mitään. Rasistisia puheita on paljastunut kyllä. Suomen mainetta on tahrittu mitä edellinen hallitus ei tehnyt ja Presidentti on joutunut puuttumaan jo. Takki on kääntynyt jo montakertaa siinä sitä tämän hallituksen hyvyyttä. Vielä tulee lunta tupaan kun syksy saapuu.

        Vaarallinen punavihreä valhe ei saa päästä nousemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallinen punavihreä valhe ei saa päästä nousemaan.

        Kyllä on kyse yksinkertaisesta kansa ryhmästä kun lukee sinun kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kyse yksinkertaisesta kansa ryhmästä kun lukee sinun kirjoituksia.

        Vihervasemmistohallitus on johtanut Suomen suuriin ongelmiin. Velkaa ennätysmäärä, syntyvyys ennätysalhaalla, elintaso laskee, huumeongelmat lisääntyvät, turvattomuus kasvanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallinen punavihreä valhe ei saa päästä nousemaan.

        tuollaisella asenteella lappajärvi tuhottiin 60 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olihan pönttömäillä kansankynttilä jolle jolle maistui hyvin lapsukaisten retkirahat.

        oli paljon asia esillä itäkylässä.


    • Anonyymi

      Perussuomalaisissa on ihan samalla tavalla rasisteja kuin muissakin puolueissa. Vihreissä ja vasemmistossa ollaan rasistisia valkoihoisia kohtaan. RKP:ssä ollaan rasistisia suomenkielisiä kohtaan.

      • Anonyymi

        onneksi SDP on neutraali puolue, en ole turhaan äänestänyt heitä, olen ylpeä viisaudestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneksi SDP on neutraali puolue, en ole turhaan äänestänyt heitä, olen ylpeä viisaudestani.

        Onhan täällä joku täysjärkinen kina. Nyt on vaan liian myöhäistä silloin 60 luvulla olis pitänyt antaa työpaikkojen tulla eikä pelotella ihmisiä kommunismillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä joku täysjärkinen kina. Nyt on vaan liian myöhäistä silloin 60 luvulla olis pitänyt antaa työpaikkojen tulla eikä pelotella ihmisiä kommunismillä.

        Työpaikkoja on syntynyt ja vieläkin on töitä tarjolla, että työvoimapulaa meinaa olla Järviseudulla. Asuntopolitiikka ja perhepolitiikka ei ole onnistunut viime vuosina asukkaiden houkuttelemiseksi. Tähän pitäisi kunnan johdon puuttua, mutta ei. Heidän pitäisi myös itse näyttää esimerkkiä muuttamalla Lappajärvelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneksi SDP on neutraali puolue, en ole turhaan äänestänyt heitä, olen ylpeä viisaudestani.

        👍🙂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🙂🙂

        SDP ajaa kaupunkilaisten ja kasvukeskuksissa asuvien palkansaajien asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ajaa kaupunkilaisten ja kasvukeskuksissa asuvien palkansaajien asioita.

        Aivan samoin maalla asuvien palkat ym edut on SDP n aikaansaamia. Ei oikeisto antaisi vapaaehtoisesti mitään kaikki on aikanaan työläiset taistelleet. Niin tulee olemaan tästä eteenpäinkin. Tämän hallituksen tyylillä käy kurjuus on lähellä.


    • Anonyymi

      Ei niissä nyt paljoa rasistisuutta ole. kaikki pitää suhteuttaa myös omaan aikaansa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe