Kuolinsyytä ei vielä ole kerrottu julkisuuteen.
– Ilmoitamme suurella surulla, että rakkaamme Sinéad on menehtynyt. Hänen perheensä ja ystävänsä ovat järkyttyneitä, ja pyydämme yksityisyyttä tänä erittäin vaikeana aikana, O’Connorin perhe kirjoitti lyhyessä tiedotteessaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009744850.html
Itse veikkaisin itsaria, olihan hänellä mielentervyeongelmia.
Wiki
O’Connorilla oli neljä lasta, joista vuonna 2004 syntynyt poika Shane teki itsemurhan tammikuussa 2022. O'Connor kertoi vuonna 2003 julkisesti olevansa biseksuaali.
O'Connor ilmoitti lokakuussa 2016 lopettaneensa 30 vuotta jatkuneen kannabiksen käytön ja olevansa kokonaan päihteetön. Hän ilmoitti lokakuussa 2018 kääntyneensä muslimiksi ja vaihtaneensa nimekseen Shuhada Davitt. Nykyisin hän käyttää nimeä Shuhada Sadaqat[9][10][11]. Saman vuoden marraskuussa uutisoitiin, että hän pitää nykyisin valkoisia ihmisiä kuvottavina, ja että hän ei halua viettää enää yhtään aikaa valkoisten kanssa, eikä sellaisten, jotka eivät ole muslimeja.[12] Myöhemmin samassa kuussa hän ilmoitti kirjoittaneensa noin, koska halusi Twitter-tilinsä suljettavan. Syyskuussa 2019 hän pyysi anteeksi kommenttejaan ja sanoi, etteivät ne olleet totta silloin eivätkä nyt.
Laulaja Sinead OConnor on kuollut 56 vuotiaana
Anonyymi-ap
4
462
Vastaukset
- Anonyymi
Itsesäälissä eli koko elämänsä, muutama itkuvirsi syntyi, good bye
- Anonyymi
Joo. Yhden hitin ihme.
- Anonyymi
Olennaista tässä on vain se, että jälleen tuli esiin pari huumekuolemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161