Palloteoria väittää, että universumi on tautisen laaja alue tyhjyydessä, jossa on miljardeja palloja, eli planeettoja siellä sun täällä. Ja että muillakin palloilla voisi olla elämää. Loputtomuus universumin mielessä kuulostaa absurdilta. Onhan kaikella jotku rajat. Ihminen ei voi matkata loputtomia matkoja jonnekin tyhjyyteen, koska ei pääse. Taivaan vahvuus erottaa. Ja kun me olemme litteällä maan piirillä, tämä liian kauas eteneminen omin voimin ei ole edes mahdollista, vaikka kuinka käyttäis erillaisia raketteja apuvälineenä. Universumi ei ole loputon pallomeri, vaan silläkin on rajansa. On maan piiri. Maan piiriä ympäröivä taivaan vahvuus, eli taivaan kansi. Ja taivaan kannen taivaallisemmalla puolella on Jumala, Jeesus ja kaikki valkeuden enkelit. Ja tuolla puolen sijaitsee fyysisesti myös Jumalan valtaistuin, aivan kuten Raamatussakin se todetaan. Jos jotain pallomaista pitää universumista hakea, niin aurinko ja kuu ovat tavallaan palloja. Mutta ne ovatkin valoja. Eli Jumala on asettanut ne taivaalle. Aurinko asetettiin päivää valaisemaan ja kuu yötä, niin kuin luomiskertomuksessakin se ilmaistaan. Aurinko ja kuu ei ole kuitenkaan sellaisia palloja, joiden päällä voisi tallustaa niin, kuin Nasa propagandassaan väittää. Ihminen ei siis ikinä ole käynyt kuussa. Kuu ensinnäkin on paaaljon pienempi, mitä Nasa meille yrittää kertoa. Toisekseen ihmiset eivät ikinä tule käymään myöskään auringossa. Senkään päällä kun ei voi kävellä. Ne ovat valoja, joiden luokse ihminen ei edelleenkään omin avuin pääse.
Universumiko loputon pallomeri?
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202792
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1852569Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1391474Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2451281- 1051157
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37970Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46957Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32874- 132840
- 43764