Kukaan mölymystöstä ei ole puuttunut siihen, että punakapinallinen toimittaja Ida Erämaa on vihapuhunut ja hekumoinut väkivallalla. Mutta kun samaan sävyyn kirjoittaa persu, joka ei edes ollut persu 15 vuotta sitten, niin voi luoja paratkoon, mikä rääkymiskonsertti siitä saadaan aikaiseksi.
"Requesting immediate intervention: Tänää oli niinku kaikist vähiten sietokykyy sille et hyppään sporaan ja kaks tollasta keski-ikää lähentyvää unseasoned caucasian swines alkaa tekee mulle "kss kss kss" niinku kutsuis kissaa. Nää valitsi niin väärän päivän et mä oon näin lähellä ****** et potkasen naaman on my way out."
- Ida Erämaa
Tämä on siis ihan ok, koska hän on toimittaja, mutta vastaava 15 vuotta sitten kirjoitettu ei ole nyt ok Purran kohdalla, koska hän on 15 vuotta myöhemmin ministeri. Kaikkea sitä näkeekin. Toivon syvästi, että vasemmistolaisuus imaistaan takaisin sinne, mistä tuhnutettiin; Venäjältä.
Ida Erämaan vihapuheet ja väkivallalla hekumointi on ihan ok.
Anonyymi-ap
4
592
Vastaukset
- Anonyymi
Ida on sellainen naiivi tyttö. Hyvin tuulella käyvä.
- Anonyymi
Tuo oli mahtitermi: MÖLYMYSTÖ. :D
- Anonyymi
Minä hetero miehenä oon pari kertaa joutunut lyömään paria homomiestä kun kourinut mua . Kalliiksi tuli mut mua ei lähennellä ja kourita .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337727- 434523
- 304262
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132713
- 302585
- 302301
- 442292
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise391527