Hollannin rannikkovartioston suu tukittiin

Anonyymi-ap

Kertoivat ensin totuudenmukaisesti Fremantle Highway-aluksella syttyneen tulipalon saaneen alkunsa sähköauton viallisesta akusta.
Nyt palon alkusyy onkin, yllätys yllätys tuntematon.
Rahtilaivan palo voi kestää viikkoja Hollannin edustalla, ja sitten se lotja tietenkin vielä uppoaa ja vie todistusaineiston meren syvyyksiin.
Näin kävi myös helmikuussa 2022 Felicity Ace-aluksellekin.
Ja sähköautojen paloturvallisuudesta valehtelu se vaan jatkuu.



https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1fbde6cb-37d8-421b-97ab-7c35aed593e0

43

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta hemmetissä uutinen on pitänyt korjata, koska rannikkovartiosto ei ole asiantuntija tuossa asiassa, eikä ole edes käynyt aluksessa. Yksittäisen sähköautovihaaja-rannikkovartijan lausunto asiasta tiedotusvälineille on ollut vastuuton.

      • Anonyymi

        Sinä räkänokka et taida oikein hoksata asian oikeaa laitaa.
        Kyllä siellä aluksella oli miehistö paikalla tulipalon alkaessa, ja taatusti joku on nähnyt jotain.
        Siis jotain sellaista, mitä ei sitten saanutkaan kertoa julkisuuteen.
        Onkohan aluksen henkilökunta maksettu hiljaiseksi, vai uhattu perinteiseen tapaan irtisanomisilla, sillä ainahan kunnon merikarhulla ansioluettelossa jotain merkintöjä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä räkänokka et taida oikein hoksata asian oikeaa laitaa.
        Kyllä siellä aluksella oli miehistö paikalla tulipalon alkaessa, ja taatusti joku on nähnyt jotain.
        Siis jotain sellaista, mitä ei sitten saanutkaan kertoa julkisuuteen.
        Onkohan aluksen henkilökunta maksettu hiljaiseksi, vai uhattu perinteiseen tapaan irtisanomisilla, sillä ainahan kunnon merikarhulla ansioluettelossa jotain merkintöjä löytyy.

        Nimenomaan miehistön vastuuhenkilön (kapteeni) olisi pitänyt kertoa arvailu palon syystä, eikä jonkun tolvanan rannikkovartiostosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan miehistön vastuuhenkilön (kapteeni) olisi pitänyt kertoa arvailu palon syystä, eikä jonkun tolvanan rannikkovartiostosta!

        Edellyttäen tietenkin, ettei tuossa sähköautoista alkunsa saaneessa tulipalossa kuollut miehistön jäsen ollut juurikin aluksen kapteeni.
        Vaan oli miten oli, Fremantle Highway-aluksen omistavasta yhtiöstä on vahvistettu tulipalon saaneen alkunsa mitä suurimmalla todennäköisyydellä laivalla olleista sähköautoista, joita oli kyydissä peräti lähes 500 kpl.


        https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/art-2000009750186.html


      • Anonyymi

        No kapteeni sanoi, että syttyi sähköautosta ja saman sanoivat työntekijät laivalla jotka evakuoitiin. Ainut vaan, että ne ihmiset jotka eivät olleet laivassa palon syttymisen alkaessa, niin näistä tuli parhaimmat asiantuntijat syttymissyyhyn ja asiaa alettiin muuttelee koska kyse on siitä, että lasku lankeaa sähköauton vakuutuksiin ja korvaus on iso koska kallis lasti ja laivan tuho.


      • Anonyymi

        Haista sinä kukkanen. Rannikkovartiosto sanoi saman, joka poimi miehistön jäsenen merestä joka kertoi sähköautopalosta niille ne kertoi asian medialle ja saman minkä kapteeni antoi lausunnon heti laivasta poistuttuaan.Nämä on asiantuntioita koska kyse on laivan kapteenista ja miehistöstä. Muut ulkopuoliset voi höpöttää mitä sylki suuhun tuo oman edun, ja Ekonsa nimissä.


    • Anonyymi

      Asia on pitänyt salata koska agenda ei salli paristokäyttöisen lelun vikoja, USA:sta loppui öljy ja siksi sähkoleluja pitää suosia

      • Anonyymi

        Hirveän ympäristöystävällisiä nuo sähköautot myös palaessaan. Vapautuu pelkästään vesihöyryä! Päästöt on todellisuudessa niin suuret ja myrkylliset, että sähköautojen valmistus olisi lopetettava välittömästi. Sähköauto on riski maapallon elämälle!


      • Anonyymi

        USA on öljyn suhteen omavarainen . Ollut jo vuosia .


    • Anonyymi

      Akut on myrkylisi i. palaessaan

    • Anonyymi

      Missään ei ole todellista faktaa kerrottu, laivalla pitäisi nähdä vierestä ja autoja älytön määrä kiinni toisissaan, kameroitakin pitäisi olla hirveästi.

    • Anonyymi

      Palon syy ei ollutkaan sähköauto. No eipä taaskaan ollut yllätys ja tätä tiesikin jo odottaa kun alkuperäisen uutisen luki, jossa joku puupää arveli että....

      • Anonyymi

        Jos kyseessä olisi ollut dieselautot, olisi palo sammunut lähes heti. Sähköauto ei sammu itsestää eikä sitä pysty sammuttamaan millään konstilla. Hyvää mainosta sähköautoille. Dieselithän ne vain saastuttaa.


      • Anonyymi

        Ja sitten puupää maksettiin hiljaiseksi, tai uhkailtiin potkuilla ellei mieli muutu.
        Ehkä toimisit noin itsekin, vaan siitähän sinulla Kela-elätillä tuskin on mitään pelkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten puupää maksettiin hiljaiseksi, tai uhkailtiin potkuilla ellei mieli muutu.
        Ehkä toimisit noin itsekin, vaan siitähän sinulla Kela-elätillä tuskin on mitään pelkoa.

        Sinulle sähköautopuupäälle kuuluu valehtelu oleellisimpana osana identiteettiin kuten yleensäkin sähköautoilijoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyseessä olisi ollut dieselautot, olisi palo sammunut lähes heti. Sähköauto ei sammu itsestää eikä sitä pysty sammuttamaan millään konstilla. Hyvää mainosta sähköautoille. Dieselithän ne vain saastuttaa.

        Näyttääkö sille, että dieselauto sammuu itsestää?
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201710302200497591

        Tässä toinen aiheeseen liittyvä
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/opehuone/diesel-auto-tuhosi-parkkitalon-ei-sahkoauto/
        https://www.nrk.no/rogaland/brannen-startet-i-en-eldre-dieselbil-1.14850969


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei voi tietää ennen kuin on tutkittu. Kai sinä nyt tämän yksinkertaisen asian ymmärrät?

      • Anonyymi

        Sähköautovastainen jermu on niin affektissa ettei se ymmärrä yksinkertaistakaan asiaa!


    • Anonyymi

      Jos laivassa on 3000 autoa tankit täynnä niin ei se todellakaan helposti sammu hetkessä. Pelkästään renkaat palaa pitkään. Ei siinä 20 sähköautoa tunnu missään. Taas yritetään repiä tyhjästä helpotusta omaan sähköautopelkoon.

      • Anonyymi

        Ei autoja rahdata tankit täynnä, voi sinua pientä hölmöä poikaa.


      • Anonyymi

        "Jos laivassa on 3000 autoa tankit täynnä".
        Et sitten näköjään tiedä uusien autojen laivakuljetuksista yhtään mitään.
        Kerrohan nyt neropatti, miksi uusien ja myymättömien autojen tankit ylipäätään pitäisi olla täynnä?
        Uusissa autoissa on AINA minimimäärä polttoainetta tankissa tehtaalta lähtiessään, ja monestakin hyvästä syystä.
        Tuossakin laivapalossa juurikin ne 25 sähköautoa sen kovimman kuumuuden aiheuttaa, kun litium-ioniakut palaa äänekkäästi sähisten lähes 1000 asteen kuumuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos laivassa on 3000 autoa tankit täynnä".
        Et sitten näköjään tiedä uusien autojen laivakuljetuksista yhtään mitään.
        Kerrohan nyt neropatti, miksi uusien ja myymättömien autojen tankit ylipäätään pitäisi olla täynnä?
        Uusissa autoissa on AINA minimimäärä polttoainetta tankissa tehtaalta lähtiessään, ja monestakin hyvästä syystä.
        Tuossakin laivapalossa juurikin ne 25 sähköautoa sen kovimman kuumuuden aiheuttaa, kun litium-ioniakut palaa äänekkäästi sähisten lähes 1000 asteen kuumuudella.

        Uusin tieto näyttää olevan että laivalla oli 25 Mercedes hybridiä eikä yhtään täyssähköautoa. Vituiksi meni taas tämäkin homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos laivassa on 3000 autoa tankit täynnä".
        Et sitten näköjään tiedä uusien autojen laivakuljetuksista yhtään mitään.
        Kerrohan nyt neropatti, miksi uusien ja myymättömien autojen tankit ylipäätään pitäisi olla täynnä?
        Uusissa autoissa on AINA minimimäärä polttoainetta tankissa tehtaalta lähtiessään, ja monestakin hyvästä syystä.
        Tuossakin laivapalossa juurikin ne 25 sähköautoa sen kovimman kuumuuden aiheuttaa, kun litium-ioniakut palaa äänekkäästi sähisten lähes 1000 asteen kuumuudella.

        Tankkeja ei pidetä täynnä koska autot leimahtavat liekkeihin niin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin tieto näyttää olevan että laivalla oli 25 Mercedes hybridiä eikä yhtään täyssähköautoa. Vituiksi meni taas tämäkin homma.

        Tietosi on ikivanha tai sinulle on valehdeltu.
        Ylen uutisen mukaan niitä sähköautoja olikin lähes 500 kpl.

        https://yle.fi/a/74-20042901

        MITÄS SÄHKÖAUTOPELLE TÄHÄN


    • Anonyymi

      Alkuperäinen uutinen kertoi, että palo oli syttynyt sähköautosta
      Mukana kaikkiaan 3000 autoa, bmv, mersuja, audeja ja sitten 25 kpl sähköautoja
      Sähköautot pitäisi kuljettaa omana kuljetuksena, vakuutusyhtiölle kova paukku, laiva+lasti,
      Onkohan jälleenvakuutus maksuja tulossa suomiyhtiöille

      • Anonyymi

        Alkuperäisen uutisen arvailu palon syystä on virheellisenä korjattu, koska siinä palon syytä oli arvaillut asenteellisesti taho jolla ei voi olla enempää tietoa asiasta kuin suoli24:n trolleilla. Trollilauma ei tajua tätä, vaan jatkaa meuhkaamistaan.
        Toivottavasti laiva ei uppoa palon johdosta jotta todellinen syttymissyy voidaan selvittää.


      • Anonyymi

        Ainakin uusien autojen hinnat tulevat nousemaan, kun laivayhtiöt nostavat taksojaan lisääntyneen tulipaloriskin vuoksi.
        Tuo sähköautojen erilliskuljetus minullakin tuli mieleen, tämän viimeisimmän laivapalon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäisen uutisen arvailu palon syystä on virheellisenä korjattu, koska siinä palon syytä oli arvaillut asenteellisesti taho jolla ei voi olla enempää tietoa asiasta kuin suoli24:n trolleilla. Trollilauma ei tajua tätä, vaan jatkaa meuhkaamistaan.
        Toivottavasti laiva ei uppoa palon johdosta jotta todellinen syttymissyy voidaan selvittää.

        Kyllä ne 1000 asteen kuumuudella palavat sähköautot hävittää kaikki todisteet.
        Jos paatti taas menee pohjaan, ei ole mitään tutkittavaa ja sähköautojen ylivertaisesta paloturvallisuudesta valehteleminen voi jatkua kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne 1000 asteen kuumuudella palavat sähköautot hävittää kaikki todisteet.
        Jos paatti taas menee pohjaan, ei ole mitään tutkittavaa ja sähköautojen ylivertaisesta paloturvallisuudesta valehteleminen voi jatkua kuten tähänkin asti.

        Sitä en ymmärrä että miksi Toyotan hybridejä ei pala joka puolella maailmaa jatkuvasti vaikka niitä on tehty yli 20 vuotta ja pitkän aikaa melkein jokainen Toyota on ollut hybridi.
        Noissa hybrideissä kuitenkin on sama tekniikka kuin sähköautoissa polttomoottorin lisäksi.

        Miksi siis sähköautot palaa ja onko eri valmistajien välillä eroa siinä mitkä palaa?

        Ei kai kukana niin tyhmä ole että väittäis automaattien hajoavan parissa vuodessa vain koska volkkarin DSGeissä oli pitkään vakavia ongelmia.
        Tai itseasiassa aika moni tässäkin ketjussa on niin tyhmä ja väittää että sähköautot palaa vaikka vain joidenkin valmistajien sähköautoje on palanut.

        Someidiootit ei vaan kykene ymmärtämään että ensin tutkitaan ja vata sitten tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en ymmärrä että miksi Toyotan hybridejä ei pala joka puolella maailmaa jatkuvasti vaikka niitä on tehty yli 20 vuotta ja pitkän aikaa melkein jokainen Toyota on ollut hybridi.
        Noissa hybrideissä kuitenkin on sama tekniikka kuin sähköautoissa polttomoottorin lisäksi.

        Miksi siis sähköautot palaa ja onko eri valmistajien välillä eroa siinä mitkä palaa?

        Ei kai kukana niin tyhmä ole että väittäis automaattien hajoavan parissa vuodessa vain koska volkkarin DSGeissä oli pitkään vakavia ongelmia.
        Tai itseasiassa aika moni tässäkin ketjussa on niin tyhmä ja väittää että sähköautot palaa vaikka vain joidenkin valmistajien sähköautoje on palanut.

        Someidiootit ei vaan kykene ymmärtämään että ensin tutkitaan ja vata sitten tuomitaan.

        Älä nyt hosu, ehkä tuon Fremantle Highwayn rahtikirjat syksyn myötä tulee julkisuuteen.
        Sitten tiedetään oliko tulipalossa mukana myös Toyota hybridejä, vai oliko laivan lastina pelkästään arvokkaita autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en ymmärrä että miksi Toyotan hybridejä ei pala joka puolella maailmaa jatkuvasti vaikka niitä on tehty yli 20 vuotta ja pitkän aikaa melkein jokainen Toyota on ollut hybridi.
        Noissa hybrideissä kuitenkin on sama tekniikka kuin sähköautoissa polttomoottorin lisäksi.

        Miksi siis sähköautot palaa ja onko eri valmistajien välillä eroa siinä mitkä palaa?

        Ei kai kukana niin tyhmä ole että väittäis automaattien hajoavan parissa vuodessa vain koska volkkarin DSGeissä oli pitkään vakavia ongelmia.
        Tai itseasiassa aika moni tässäkin ketjussa on niin tyhmä ja väittää että sähköautot palaa vaikka vain joidenkin valmistajien sähköautoje on palanut.

        Someidiootit ei vaan kykene ymmärtämään että ensin tutkitaan ja vata sitten tuomitaan.

        Hybridiauto (varsinkin Toyota) palaa yli 130 kertaa useammin ajosuoritteeseen suhteutettuna kuin sähköauto. Tavallinen polttomoottoriauto puolta harvemmin (60 kertaa useammin kuin sähköauto).
        Nämä ovat tilastollisia faktoja.
        Älkää kyselkö linkkejä, koska linkki tutkimukseen on esitetty toissapäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridiauto (varsinkin Toyota) palaa yli 130 kertaa useammin ajosuoritteeseen suhteutettuna kuin sähköauto. Tavallinen polttomoottoriauto puolta harvemmin (60 kertaa useammin kuin sähköauto).
        Nämä ovat tilastollisia faktoja.
        Älkää kyselkö linkkejä, koska linkki tutkimukseen on esitetty toissapäivänä.

        Ei kannattaisi enää rypistää kun löysät on jo housuissa. Tähän konsernin ja konsernitrollin "rehellisyyteen " alkaa jo tottua. Tasan tarkkaan laivalla tiedettiin, mikä auto on syttynyt ja alkusammutustakin on yritetty tehdä turhaan koska sähköauto ei sammu muuten kuin kokonaan veteen upottamalla. Autot eivät ole koskaan kiinni toisissaan eikä polttoainetta ole tankissa kuin siirtoon tarvittava määrä. Ehkä kymmenisen litraa. Hitaallakin käyvä hölmö jo tajuaa että jotain taas yritetään salata ja käsky on tullut sylttytehtaalta. Olihan päästöhuijaukseenkin syyllistyneet vain jotkut " työntekijät " mutta iso pomo kuitenkin lähti lusimaan. Aika outoa? Kuka enää uskoo näihin selityksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi enää rypistää kun löysät on jo housuissa. Tähän konsernin ja konsernitrollin "rehellisyyteen " alkaa jo tottua. Tasan tarkkaan laivalla tiedettiin, mikä auto on syttynyt ja alkusammutustakin on yritetty tehdä turhaan koska sähköauto ei sammu muuten kuin kokonaan veteen upottamalla. Autot eivät ole koskaan kiinni toisissaan eikä polttoainetta ole tankissa kuin siirtoon tarvittava määrä. Ehkä kymmenisen litraa. Hitaallakin käyvä hölmö jo tajuaa että jotain taas yritetään salata ja käsky on tullut sylttytehtaalta. Olihan päästöhuijaukseenkin syyllistyneet vain jotkut " työntekijät " mutta iso pomo kuitenkin lähti lusimaan. Aika outoa? Kuka enää uskoo näihin selityksiin?

        Huomasinkin tuossa juuri laittaneeni väärinpäin nuo prosenttiluvut.
        Joten laitetaanpas nyt ne oikeat lukemat:

        1. Sähköauto palaa 130 kertaa herkemmin kuin bensa-auto
        2. Sähköauto palaa 60 kertaa herkemmin kuin hybridi


    • Anonyymi

      Merta viherpestään. Puhdasta tulee.(heh)

    • Anonyymi

      Nyt foliohattua löysemmälle. Salaliittoteoriat meni jo muodista.

      • Anonyymi

        Millonkohan varustamot ja vakuutusyhtiöt heräävät tähän riskiin? Palokunnatkin alkavat jo varustautumaan upotuskonteilla sähköautojen sammutuksessa. Kallista lystiä , sanoisin. Onko se aina vielä saksalainen joku kansanautokonsernin sähköauto joka on syttynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millonkohan varustamot ja vakuutusyhtiöt heräävät tähän riskiin? Palokunnatkin alkavat jo varustautumaan upotuskonteilla sähköautojen sammutuksessa. Kallista lystiä , sanoisin. Onko se aina vielä saksalainen joku kansanautokonsernin sähköauto joka on syttynyt?

        Niinpä, hyvä kun on ehditty toipua siitä järkytyksestä, että bensa-auto syttyy palamaan helpommin kuin hevonen! Niitä ei koskaan opittu sammuttamaan.

        Jos tämä hemmetin kehitys ei kohta pysähdy niin minä annan periksi ja hankin kotiini sen sähkövalon, prkl!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, hyvä kun on ehditty toipua siitä järkytyksestä, että bensa-auto syttyy palamaan helpommin kuin hevonen! Niitä ei koskaan opittu sammuttamaan.

        Jos tämä hemmetin kehitys ei kohta pysähdy niin minä annan periksi ja hankin kotiini sen sähkövalon, prkl!

        En lähde enää ruotsinlaivoille, jos ne ottavat mukaan sähköautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähde enää ruotsinlaivoille, jos ne ottavat mukaan sähköautoja.

        Minäkin otan aina matkoille mukaan eväsleivät voipaperissa ja lasipulloon maitoa.
        Nykyaika on kauheaa, sota-aikaan kaikki oli paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin otan aina matkoille mukaan eväsleivät voipaperissa ja lasipulloon maitoa.
        Nykyaika on kauheaa, sota-aikaan kaikki oli paremmin.

        Toivottavasti muistat tuon kun Suomeen hyökätään.


    • Anonyymi

      TROLLITEHTAAN AVAUS ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI NARSU SEEEKOPÄÄ VAAAJUUUK TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! DISSAUSTA ! ! DISSAUSTA ! ! KAIKIN TAVOIN YRITETÄÄN SÄHKÖAUTOJA DISSATA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !

    • Anonyymi

      19.08.2023 Is uutiset EI JOHTUNUN SÄHKÖAUTOISTA. Miten idiootti voi polttistero olla?
      Vast: Hyvin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

      Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

      Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

      Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

      Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe