Nonniin, se on tullut taas se aika, että Hangon kesä alkaa olla taputeltu. Ensi viikolla vielä on jonkin verran vilinää, seuraavalla paljon vähemmän ja sitten ei taas senkään vertaa. Kesäpaikat sulkeutuvat kolmen viikon päästä ja ruususen uni alkaa. Tykkäättekö, kun saa taas olla rauhassa, vai masentaako tuleva autius ?
Se on Hangon kesä taas siinä !
10
815
Vastaukset
- Anonyymi
Suorastaan Nautin!
- Anonyymi
Onko se nyt siinä tuppukylän paviaanit. Ajattele kuinka kuollut kylä koko hanko on. Syrjään vetäytynyt P..ka.
- Anonyymi
Paviaanit on meillä kylässä kesäisin. Ne valittaa roskaamisesta, mutta ovat itse roskia levittäneet. Muistan ajan jolloin koko bulevardi oli 10 cm roskamaton peitossa. Hankolaiset eivät kyllä itse koskaan näin.
- Anonyymi
Niin on kesä siinä, nytkin on syksyistä ja väki vähentynyt. Ensi viikonloppuna varmaan on vielä turisteja mutta sitten alkaakin samojen koiranulkoiluttajien ja satamassa pyörähtäjien katsominen. Ankeeta!!!
- Anonyymi
Käytännössä viimeinen kesätapahtuma, Poker Run sitten oli ja meni. Ja aika farssi olikin, alle 10 paattia paikalla eikä tuo muutenkaan kerännyt ihmisiä kuten ennen muinoin. Nyt sitten Hanko voikin ruveta talvilevolle.
- Anonyymi
he va klappat å klart/se oli siinä.uinu uinu Hankoseni.see you in June 2024.danke.
- Anonyymi
Onko enää mitään tapahtumaa jäljellä, jota voisi uhata rakennustarkastajalla tai ympäristölautakunnalla?
- Anonyymi
hangö södra fistingföreningenin tanssipaikkaa voi aina uhkailla....hyvässä lykyssä saisit nyrkin hanuriisi
- Anonyymi
Eiköhän Hangon regatta ole seuraava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341666- 391591
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa621338- 681295
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2081106Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2701064- 691054
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää18920Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868