Nonniin, se on tullut taas se aika, että Hangon kesä alkaa olla taputeltu. Ensi viikolla vielä on jonkin verran vilinää, seuraavalla paljon vähemmän ja sitten ei taas senkään vertaa. Kesäpaikat sulkeutuvat kolmen viikon päästä ja ruususen uni alkaa. Tykkäättekö, kun saa taas olla rauhassa, vai masentaako tuleva autius ?
Se on Hangon kesä taas siinä !
10
830
Vastaukset
- Anonyymi
Suorastaan Nautin!
- Anonyymi
Onko se nyt siinä tuppukylän paviaanit. Ajattele kuinka kuollut kylä koko hanko on. Syrjään vetäytynyt P..ka.
- Anonyymi
Paviaanit on meillä kylässä kesäisin. Ne valittaa roskaamisesta, mutta ovat itse roskia levittäneet. Muistan ajan jolloin koko bulevardi oli 10 cm roskamaton peitossa. Hankolaiset eivät kyllä itse koskaan näin.
- Anonyymi
Niin on kesä siinä, nytkin on syksyistä ja väki vähentynyt. Ensi viikonloppuna varmaan on vielä turisteja mutta sitten alkaakin samojen koiranulkoiluttajien ja satamassa pyörähtäjien katsominen. Ankeeta!!!
- Anonyymi
Käytännössä viimeinen kesätapahtuma, Poker Run sitten oli ja meni. Ja aika farssi olikin, alle 10 paattia paikalla eikä tuo muutenkaan kerännyt ihmisiä kuten ennen muinoin. Nyt sitten Hanko voikin ruveta talvilevolle.
- Anonyymi
he va klappat å klart/se oli siinä.uinu uinu Hankoseni.see you in June 2024.danke.
- Anonyymi
Onko enää mitään tapahtumaa jäljellä, jota voisi uhata rakennustarkastajalla tai ympäristölautakunnalla?
- Anonyymi
hangö södra fistingföreningenin tanssipaikkaa voi aina uhkailla....hyvässä lykyssä saisit nyrkin hanuriisi
- Anonyymi
Eiköhän Hangon regatta ole seuraava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133