Iikka Kivi: Ymmärrän miksi Nasaretin artesaani ei ole tullut takaisin

52

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä oli, niin va-lehdessä kuin iltalehdessä avautuminen Kirjakin on varmaan ihan jees, en ole kyllä lukenut. Mut vakavissaan, yks ongelma, helpoimmin sanottu kuin tehty. Ei ole helppo päästä terapiaan, luulisin Sitä ei voi ottaa mitä ei ole saatavilla.
      https://arenan.yle.fi/poddar/1-4584535

      • Anonyymi

        Siinä on vinha ero nauraako omille vai toisen ongelmille.


    • Anonyymi
      • Ja edelleen, onko kommentoija lukenut linkitetyn artikkelin?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ja edelleen, onko kommentoija lukenut linkitetyn artikkelin?

        Se ei kuulu hänen toimenkuvaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei kuulu hänen toimenkuvaansa.

        Eipä näytä ei. Nostan silti jos vaikka kerrankin näkisi poikkeuksen.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Eipä näytä ei. Nostan silti jos vaikka kerrankin näkisi poikkeuksen.

        Ei ei kuulu, ei.


    • Anonyymi

      Joku ideologiasta toiseen hyppivä seko. Niitä on puolin ja toisin. Soini löysi sellai painijan Halmeen
      sitten oli Tur-Tiainen ... eivät sovi politiikkaan ollenkaan

      Pitää olla koherentti vaikka ajaisi röyhkeästikin asiaa


      https://www.suomenuutiset.fi/tagi/iikka-kivi/

      Stand-up -koomikko häiriköi toistuvasti Laura Huhtasaarta netissä: ”Rasisti, fasisti, sun mielestä muslimeita ei voi rakastaa…”

      • Lue sinä ensin tuo Vapaa Ajattelijan artikkeli, minä luen sitten Suomen uutisten artikkelin.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Lue sinä ensin tuo Vapaa Ajattelijan artikkeli, minä luen sitten Suomen uutisten artikkelin.

        ei tämä en postannut että lukisit
        kundi on seko jollaisia en seuraa muutaman päivän välein vaihtaa kantaansa
        ja riitelee kaikkien kanssa

        ihan saa olla koomikkona minun puolestani
        sekavia twiittejä kaiken karvaisista ympäristöön liittyvästä
        ei selvästi osaa mitään heikon koulutuksensa kanssa
        ehkä hyvä suustaan

        jope ruonansuun kaukainen heikko versio


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oululainen koomikko Iikka Kivi seuraa pakkomielteenomaisesti Laura Huhtasaarta sosiaalisessa mediassa pyrkien solvaamaan ja häiritsemään eri tavoilla. Koomikon levoton kirjoittelu herättää hämmästystä ja kritiikkiä.


      Stand up -koomikoksi, käsikirjoittajaksi ja tuottajaksi esittäytyvä oululainen Iikka Kivi tunnetaan verkkokeskustelijana, joka seuraa ahkerasti perussuomalaisten kansanedustajaa Laura Huhtasaarta sosiaalisessa mediassa.

      Kivellä tosin on yleensä vain vähänlaisesti halua keskustella asioista, sen sijaan hän pyrkii monilla eri tavoilla häiritsemään ja solvaamaan Huhtasaarta aina kun siihen on hänellä tilaisuus. Tilaisuuksia tarjoutuukin usein, sillä Kivi julkaisee some-postauksia lähes päivittäin. Monet niistä kohdistuvat Huhtasaaren henkilöön.

    • Anonyymi

      Ilkka Kiven intensiivinen Huhtasaaren seuraaminen ja Huhtasaaren henkilön alatyylinen kommentoiminen sosiaalisessa mediassa on jatkunut enemmän tai vähemmän koko vuoden ajan.

      Kirjoituksissa toistuvat usein sanat kuten fasisti, rasisti tai natsi, joita Kiven kanssa asioista eri mieltä olevat henkilöt – välillä myös Laura Huhtasaari – saavat Kiven kirjoituksissa kuulla olevansa.

    • Anonyymi

      Se että Mäntysalo kannattaa/julkaisee/postaa näitä johtuu, niin mistä?
      Poliittisesta naiiviudesta/kypsymättömyydestä/Valiiton surkeatilasta/kaikki käy/muusta?

      • Anonyymi

        Keskenään tappelevat nettihörhöt kosket ja kivet
        silakat ja k-mikot

        https://twitter.com/johanneskoski/status/1688648960506748928
        1. Nyt kun tunnun olevan kaikkien pilkan kohteena, niin Iikka Kivikin rohkaistuu tekemään pilkkameemin allekirjoittaneesta
        2. Puolustaudun
        3. Lisää kiusaajia kerääntyy paikalle potkimaan ja syyttämään kiusattua kiusaajaksi
        Alkaako tämä pseudohyvisten ryhmäilmiö jo hahmottua?


      • Ihan mekaanisesti olen laittanut palstalle VA-lehden juttuja, jos niistä vaikka joku satunnainen lukija vähän näkee mitä me oikeasti teemme. Muita aloituksia katsoessa kun tulee lievästi sanoen omituinen kuva.


    • Anonyymi

      Iikka = koomikko, Johannes = silakka, sun seinä = marjut ollitervo

      https://twitter.com/MatiasTurkkila/status/1688821592132890624

      Mä luulen, että kyse ei ole pakkomielteestä vaan siitä, että Johannes asteli - ilmeisesti tietämättään - aika ison polkumiinan päälle. Se räjähti Iikan ja kumppaneiden syliin, ja sitä he tässä nyt yrittävät sitten tukahduttaa.

      Luin sun seinää tovin. Erittäin hyviä huomioita maailmasta. Erityisesti sykähdytti se, että autistit ovat usein immuuneja massailmiöille. Olen havaitsevinani samaa. Jäljelle jää enää kysymys siitä, onko Johannes itse rakentanut massailmiötä, jonka tarkoitus on muiden kyykyttäminen.

    • Anonyymi

      Silakkaliikkeen JohannesKoski eli kärsä kiitää maailmankaikkeutta tuesta
      kun pelkää joutuvansa kommareiden ja iikkakivien maalitta maksi

      https://twitter.com/johanneskoski/status/1688907313665720320#

      Kiitos kaikille, jotka olette tukeneet mua ja @cyclite:ä yksityisviesteillä. ❤️

      Ymmärrän, ettei tukea aina halua antaa avoimesti koska pelottaa joutua esimerkiksi tämän tietyn aggressiivisen Twitter-vassijengin, hikipedioiden lokaketjujen ja kaikkien iikkakivien maalitauluksi.

    • Anonyymi

      Vammaisia potkiva ableismi leviää vasemmistossa sanoo Chef Silakka https://twitter.com/johanneskoski/status/1688917441848750083
      Olen työskennellyt pitkään ideologisen vasemmiston tukemiseksi, ollen ehdolla, aktivistina, jne. Jaan yhä sen arvot. Nyt aion keskittyä auttamaan heitä, joita syrjitään vasemmalla joskus yhtä paljon kuin oikealla – neurovähemmistöihin kuuluvia, erityisesti autisteja.

    • Anonyymi

      Lehdessä pit oll myös haastatteluja.

    • Anonyymi

      Parempi on pysyäkin, sillä helvetin tulen pääsen ikuisella kidutuksella uhkailijan jutut olisivat laittomia uhkauksia.

    • Anonyymi

      Mäntysalo mainostaa natsittajaa


      Jussi Halla-aho teki rikosilmoituksen koomikko Iikka Kivestä
      Iikka Kivi kutsui Jussi Halla-ahoa fasistiksi viestipalvelu X:ssä. Halla-aho sanoo haluavansa selvittää, missä kulkevat leimaavien sanomisten rajat. https://yle.fi/a/74-20065893

    • Anonyymi

      Halla-aho on ennenkin testaillut.

    • Anonyymi

      Valiitto on ennenkin loistanut kom ja esitellyt stasivakoojankin
      kun Msalo oli pääsihteeri

    • Anonyymi

      Kotimaassa on 2020ollut kirjoitus
      Trump ja Halla-aho – “hymyilevät fasistit”
      Kai Sadinmaa
      Eipä haitannut tuolloin.

    • Anonyymi

      Tuo Kivi vaikuttaa hyvin kaunaiselta tyypiltä joka ei osaa peitellä sitä,sopii hyvin ylen viihde ohjelmiin.

      • Anonyymi

        Toisinsanoen täysin turha ihminen!


    • Anonyymi

      oleellista on että Valiiton johto levittää äärivasemmistolaisen aggressiivisen natsittajan sanomaa

    • Anonyymi

      Hyvä haastattelu tämäkin.
      Numerossa 4/23 Juha Hurme.
      Kuka seuraavassa?

      • Anonyymi

        hurmejuoma sopii joka paikkaan hurmejuha laan

        särpiellä hurmejuomat kanssa korppien


    • Anonyymi

      Halla-ahon mukaan päättäjiä ei tule suojella kansalaisten kritiikiltä.
      Myöskin Halla-aho: "Munaton nillittäjä tarkoittaa kai suunnilleen samaa kuin herkkähipiäinen turhastavalittaja".

    • Anonyymi

      VA-lehti ajan herrmolllla. Luin vasta nyt. Kiva.

    • Anonyymi

      Ylikosken kommunistilahkon pää tiedottaja on Kivi ja siksi
      oleellista on että Valiiton johto levittää äärivasemmistolaisen aggressiivisen natsittajan sanomaa

      • Anonyymi

        Älä ole katkera vaikkei Kivi onkin kuulemma expersu. Onkin ihan liian älykäs teikäläisten joukkoon.


    • Anonyymi

      natsitajaKivi sopii pitkässä juoksussa Valiiton johto portaaseen
      julkisuus on varma

      • Anonyymi

        Miksi turhaan, kun tuolla tavalla pääsee eduskuntaan. Niinhän persut yleensä toimivat, kaikenlainen paskajulkisuus ja tuomio ovat vain meriittejä.


    • Anonyymi

      Katso, mitä herjaa täällä on. Herkkää hipiää.

    • Anonyymi

      Kivihän on ihan julkisuuden henkilö, ollut ja on yhä enemmän.

      • Anonyymi

        Poliitikoille vilttuileva ja naisille ruokottomuuksia lateleva (alla) kmikko sopii Valiiton johdolle, koska tällainen parantaa liiton julkisuuskuvaa jne.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kivi on itse kertonut harrastaneensa aiemmin naisiin kohdistuvaa häirintää mutta väittää, että on lopettanut sen.

      – Saatoin ehdotella odottamattoman härskisti tai kommentoida toisten ulkonäköä rasvaisesti. Jostakin päähäni oli uinut ajatus siitä, että kaikki naiset tykkäävät suorapuheisuudesta ja ruokottomuuksista, Kivi tunnusti Ilta-Sanomissa.

      https://www.suomenuutiset.fi/stand-up-koomikko-hairikoi-toistuvasti-laura-huhtasaarta-netissa-rasisti-fasisti-sun-mielesta-muslimeita-rakastaa/

      • Reilut sanavalinnat "sanoo" ja "väittää".

        Mitä ihmisen pitäisi tehdä, jos on tehnyt aiemmin jotain mitä nyt katuu? Kivi on kertonut kannattaneensa Perussuomalaisia, Halla-aho on kertonut äänestäneensä Vihreitä -- tulisiko heidän olla hiljaa menneisyydestään?


      • Anonyymi

        Virheettömien ei tarvitse katus eikä korjata toimintaansa.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Reilut sanavalinnat "sanoo" ja "väittää".

        Mitä ihmisen pitäisi tehdä, jos on tehnyt aiemmin jotain mitä nyt katuu? Kivi on kertonut kannattaneensa Perussuomalaisia, Halla-aho on kertonut äänestäneensä Vihreitä -- tulisiko heidän olla hiljaa menneisyydestään?

        Joo mutta stasiboriksen ja ilkkakiven ja muiden törkyjen kutsuminen va-liiton puuhiin
        on oma törkylinjanne

        neuvoja ei voi antaa teivaisten ja sellaisten hyysäreille
        missään mudossa

        minäkin olen äänestänyt vihreitä eli Paloheimoa
        se oli oikea valinta

        en usko että Halla-aho on äänestänyt vaan Soininvaaraa joka on virhe
        jos olisin tuntenut Hallan olisin voinut neuvoa häntä

        mutta iikkakivi on suunsoittaja ja boriskavalvaja ja teivainen suomensyöjä
        ne ovat vaparien kommarisiiven valintoja eikä niistä voi antaa neuvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta stasiboriksen ja ilkkakiven ja muiden törkyjen kutsuminen va-liiton puuhiin
        on oma törkylinjanne

        neuvoja ei voi antaa teivaisten ja sellaisten hyysäreille
        missään mudossa

        minäkin olen äänestänyt vihreitä eli Paloheimoa
        se oli oikea valinta

        en usko että Halla-aho on äänestänyt vaan Soininvaaraa joka on virhe
        jos olisin tuntenut Hallan olisin voinut neuvoa häntä

        mutta iikkakivi on suunsoittaja ja boriskavalvaja ja teivainen suomensyöjä
        ne ovat vaparien kommarisiiven valintoja eikä niistä voi antaa neuvoja

        Timo Koivusalon opettaja sanoi läksiäisiksi, että "et sinä tuolla suunsoitollasi leipää tienaa"..


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe