Millainen tauti tuo on jos ei ole rokotettu ja on selvinnyt aikuiseksi sairastamatta tautia? Jossain vaiheessahan tuolle taudille kuitenkin altistuu.
Tuhkarokkoa Eteä-Karjalassa
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki taudit on ikäviä,
Mahdolliset rokotehaitat myös ikäviä.- Anonyymi
Kumpi todennäköisesti ikävämpi?
- Anonyymi
Ei tuhkarokko rokotteesta saa mitään sivuvaikutuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuhkarokko rokotteesta saa mitään sivuvaikutuksia
Paitsi että rokotevalmistajan mukaan saa
- Anonyymi
Tuhkarokko on viisua sairaus joka tarttuu ilmateitse Se on todella muuntunut siitä mitä se oli ennen. Itselläni oli pienenä se ja ei saanut mennä päiväkotiin tartuttamaan muita. Onneksi on siihen hyvät rokotukset olemassa ettei saa tartuntaa .
Toisille se on ollut kohtalokas .- Anonyymi
Korjaus
Piti olla virus sairaus eikä viisua . Taas puhelin muutti sanan
- Anonyymi
Ei ole vaikea päätellä, että kyse on venäläisestä rokotevastaisesta perheestä.
- Anonyymi
Russo ja rokko fobiaa liikkeellä, tauti on tietysti kavala!🏥
- Anonyymi
Ukrainassa ollut tuhkarokkoa paljon. Tullut varmaan heidän mukanaan Eurooppaan. Sielläkään eivät purematta niele rokotteita. Miten lie ottaneet niitä täällä. Tuhkis tuli sairastettua 16- kesäisenä. Olihan se omanlaisensa tauti. Sitä ihottumaa. Mutta ihan kotikonstein. Ei mitään lääkettäkään tainnut tarvita selättämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882