Eli siis oon 11v tyttö pituus 155 paino ehk 45
En kiroile (ainakaan paljoo) blondi sinivihreet silmät 4lk keskiarvo koulus 9.5 (en tiiä ketä kiinnostaa mut en oo nörtti)
PS. Oon pahoillani mut vaa äijil
Kelpaisko yks tyttö
14
657
Vastaukset
- Anonyymi
joo oon "kiinnostunu" mite ois lisää chattailua snapissa? Snap: HansesXD
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179510478
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onkohan 11v liian nuori ikä miettiä semmoisia? No enpä rupea tässä valittamaan, ihmiset tekee mitä lystää .
- Anonyymi
Mulle kelpaat 😝🥺
- Anonyymi
Mulla on perhosen keveät siivet eikä ne lennä korkealla eikä tunnu askelissa ja mun norsu on hondan taka penkillä (the pulu's nest was summer )
- Anonyymi
Oon niin sad kun tääl ei voi olla yv vai voiko kertokaa jos voi koska ite en tiiä
- Anonyymi
En tiiä näkyykö toi mut oon toi joka kirjoitti ton
- Anonyymi
joo kyl sä kelpaat hiekkalaatikolle leikkimään.
- Anonyymi
Uskoisin että olet hieman liian nuori seurusteluun.
Kelpaisiko, mihin?
- Anonyymi
ei ton ikäsenä viel mitää tollasii pitäis miettii kasva pari vuotta ja sit mieti uudestaa
- Anonyymi
Pidä itsesi arvossa eläkä tarjoa noin vaan ajan kanssa etsi mukavaa seuraa isompana. Poikakavereiden etsinnällä ei ole kiirettä, varmasti ajallaan löytyy joten malttia siihen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055