20 vuotta retentiolanka? joko siitä pääsisi eroon

Anonyymi-ap

Jos tahdon päästä eroon retentiolangasta nyt onko se mahdollista?
Minulle siis laitettiin yläasteella yksityisessä rautat ylös no hoitomishoitoa kesti jonkun aikaan, Juoksin siellä pari vuotta viimeisellä kerralla ottivat rauta pois etupuolelta mutta asensivat sitten ylähampaiden metallisen lankan sinne(siihen tarttuu kaikki) mutta kukaan ei kertonut se tulee jäämään sinne eikä kerrottu sitä koska siitä pääsee eroon. Tämän tiedon jos olisivat kertoneet EN OLISI koskaan suostunut koko prosessiin.

Tätä kysyistä hammaslääkäri asema yritys ei ole enää edes olemassa.

4

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli vnhempasi oikoivat hampaitasi tuhansilla euroilla 20v sitten. Ja nyt kultalusikka tarttuu retentiolankaan... Otata vaan pois ja toivo, että pappa betalar myös sen toisen oikomishoidon, jos hampaat lähtee menemään uudestaan vinoon.

• Anonyymi

Googasin mikä on retentiolanka. Pidetään tosiaan pysyvästi, ettei pitkä hoitotulos mene hukkaan, vaan hampaat pysyvät siinä mihin ne on suoristettu.
      Voimia vaan hampaiden huolelliseen puhdistukseen. Tunnen myötätuntoa kun itsellä on kallis ja vaikea suu ja hampaisto. Paljon on tehty ja nyt pesen pitkään hampaita kaikki välit kaivaen kaksi kertaa päivässä. Kun harjaat, muista että ainakin yksi ahkeroi samaa hommaa.

• Anonyymi

Voit halutessasi poistattaa retentiolangan. Se on yksinkertainen toimenpide, jonka pitäisi onnistua hammaslääkäriltä kuin hammaslääkäriltä. Retentioon on usein mahdollista käyttää myös vain öisin pidettäviä kalvoja. Ilman retentiota on aina riski, että hampaat palautuvat asemiin, joissa olivat ennen oikomishoidon aloitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe